Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kupecke

    csendes tag

    válasz Kalandor #19922 üzenetére

    Áthúzott hirdetési szövegekkel 90 %-ban bontott PC alkatrészeket felsoroló hirdetésekben találkoztam - nyilván a mintavételem nem reprezentatív. Kifejezetten valószínűtlen az, hogy a hirdető életében még egyszer befut pl. egy 328 napos 100/98-as Samsung HD103SJ HDD - "amire várakozva" áthúzza az elkelt tételt.
    Egy hirdetési szöveg fájlba mentése egyszeri 5 másodperces időráfordítás. Ebből a fájlból néhány sornak a hirdetésbe másolása az áthúzás inaktiválása helyett 2-3 másodperces többletidő lehet tételenként (az áthúzás helyett a hirdetés egy részének törlése nem igényel + időt, sőt némi időnyereséggel is járhat). Az időspóroló áthúzós hirdetőknél - az összes áthúzó kb. 10 %-a - ez átlagosan évi pár perc elbukott idő lehet. Összehasonlíthatatlanul kevesebb annál, amit az érdeklődők az áthúzott sorok közötti bogarászás és a hirdetés értelmezése miatt veszítenek el.
    AZ ÁTHÚZÁS FŐ OKA ROSSZ BEIDEGZŐDÉS ÉS/VAGY PIACI ELŐNY SZERZÉSE. Nemlétező hirdetett termék kategóriában csak a konkrét - nap pontossággal megadott - időpontban érkező konkrét árú konkrét termék feltüntetését tartom elfogadhatónak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák