Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Argos

    őstag

    LOGOUT blog

    Jók ezek a reklám/marketing dolgok.
    A hatásuk - rám nézve legalábbis - simán betalál. Na, mondjuk nem feltétlen úgy, ahogy a mélyen tisztelt ( :W ) szakember kitalálja. Merthogy szimplán annyira felcseszik az agyam az ilyen reklámnak álcázott kérés/kérdezés nélkül a pofámba ömlő komplett kisfilmek, hogy már csak doszt azért se vennék/rendelnék semmit, ami a céghez köthető.
    Ha, épp keresgélek akármilyen szolgáltatás/termék után és meglátom az adott céget, a "Fúúúezkellnekem!" helyett, "Aha ez volt az a tolakodó, bazárimajom reklám, ami kiégette a retinám.. Na, ilyet soha!"
    Szóval, működik a tudatalattira ráhatás és a fordított pszichológia, csak nem feltétlen úgy, ahogy ők azt kitalálták.

    Nem sok olyan oldal van, amit szűretlenül fogyasztok, a PH! az egyik. De, sajnos ez a - most már több hónapja tartó - tendencia folytatódik, annak ellenére, hogy Parci elmondta párszor, hogy ilyen 'videós', marhanagy reklámok nem lesznek.. Vannak.
    És ezzel nem az lesz a baj, hogy én bekapcsolom a blokkolót, hanem az, hogy más aki kb. nagy ívben tesz az oldalra és ilyet lát, egyből blokkol / alapból aktív szűrővel olvas / elhúz innen, abból nem lesz bevétel.
    Értem én, hogy pénz beszél, kutyasz* lapít a fűben.. De, nem hiszem el, hogy egy IT szaklap nem tudna az asztalra csapni és közölni, hogy ilyet márpedig ne, mert az olvasókat, akikből az oldal él és akire a reklámozók is utaznak, zavarja az ilyen kampány!
    Persze, lehet azt mondani, hogy ignoráld, ne foglalkozz vele. Ja, ideig óráig lehet, de ha az emberek nagy része így gondolkodik és nem járatja miatta a száját, - nem is annyira - lassan eljutunk oda, hogy egy burjánzó, izgő-mozgó reklámdzsungelen kell átverekedned magad ahhoz, hogy valami érdemi információhoz juss.
    Aztán vagy lenyeled, mert különben nem engedélyezik a megtekintést, vagy fizethetsz minden oldalnak prémium funkciókért..

    [ Szerkesztve ]

    ...elmúlik...

Új hozzászólás Aktív témák