- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
iPhone-t használók OFF topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz Bling95 #29949 üzenetére
Beleférne 190 is (ez spec Német pálya), de az emberek nem tartanak még ott, hogy ezt le tudják kezelni. Az autók már réges régen túlhaladtak technológiailag ezeken a korlátozásokon.
Furcsa módon Németországban pl egyszer sem hajtottam a megengedett sebesség fölött. Viszont ott ha ki van téve egy 120-as vagy kisebb tábla, akkor az okkal van kint.
(#29947) vadászcsiga: Az pedig lemaradt, hogy azért merem bármikor túllépni értelmes keretek között a sebesség korlátozást, mert tudom, hogy az autó mit tud. A futóműve betonkemény, ergo ha akarnám a gyárihoz képest másfélszeres kanyarsebességet is el tudnék érni bármikor, a fékek túlméretezettek, ahogy a gumik is. Gumiból ha csak lehet prémium (Michelin, Conti, Pirelli, Bridgestone) van rajta, szóval az én lelkem tiszta.
(#29947) vadászcsiga: Persze, hogy nem 20-30 óra. Mondom. Semmit nem ér a rendszer a jelenlegi formájában. Én voltam vezetéstechnikai tréningen saját és idegen autóval is. Ezt pl kötelezővé tenném. De legalább arra rávenni a szerencsétlent, hogy menjen ki valami nagy üres területre és ismerje meg legalább minimálisan az autója és a saját korlátait. Ne akkor jöjjön rá, hogy hopp nem tudja megfogni, amikor már régen mindegy. Ugyan így szép dolog, hogy bebiflázzák a kresz-t, de tanulják meg azt is hogyan kell rugalmasan kezelni, hogy ne csak prédák legyenek az utakon.
(#29952) bigdady: Azigen.
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
Amikor én vizsgáztam egy csaj azért dobtak ki, mert a 120-as skodán azt mondták cserélje ki az olajat majd felnyitotta az elejét és azt mondta: "dehát ebből kilopták a motort"
Ha nem látom nem hiszem elAmúgy én általában a traffipax mérési határ alatt megyek mindig 1 kmH-val vagyis pályán 149-cel és ha rendőrt látok amennyiben lehetséges sávot is váltok mert azt nem szeretik mert elvesztik a jelet a traffipax-szal és mire beméri már 130-ra mérsékelek
[ Szerkesztve ]
-
SÖ
addikt
válasz bigdady #29946 üzenetére
Pontosan Xerot csak egy karambol fog begyőzni, de akkor már késő lesz. A rutin ide már kevés, mert kivágnak elé, defektet kap, megdobja egy úthiba, széllökés, megcsúszik stb. Minden esetben a gyorshajtót fogják kihozni hibásnak. Ugyan is lehet menni pályán akár 240-el is, de aki kijön elé az nem tudja felmérni mekkora sebességgel közeledik ezért megy ki. Németeknél, azért van 4-5 sáv, de ott autók közlekednek, tele vezetést segítő asszisztenssel. A lényeg, hogy még ott is nagy adag szerencse kell hozzá, nem elég a rutin.
-
Ragnar95
félisten
válasz FET-MEN #29886 üzenetére
Hajrá
Én 38fokos lázzal vizsgázhattam, de szerencsére simán meglett Azóta mondjuk már vígan autózgatok (jogsival ), a kresz vizsga szerencsére már a múlt eseményei közé tartozik nálamA zenei kérdéshez meg csak annyit, hogy szerintem fölösleges erről vitatkozni, hogy melyik zene jó és melyik nem, hiszen ízlés dolga az egész. Gyakran nehéz megindokolni, hogy miért az tetszik, ami, hiszen az ízlés nem annyira racionális dolog, inkább ösztönös De én pl dance, meg house fan vagyok, bár a pop se áll tőlem messze, illetve van 1-2 rap előadó is, akiket szívesen meghallgatok Ami nálam sokat számít, az az alap, illetve a ritmus, ha az jó, akkor már nagy eséllyel jön be a szám, de szeretem, ha van szövege, hogyha az értelmes, illetve van mondanivalója is, az már csak hab a tortán
Most ez a nagy kedvenc De ez, illetve ez is bejövősPrivátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Xero
nagyúr
Kaptam már durr defektet kanyarban 110-nél. Megfogtam. Vágtak már ki elém. Megoldottam. Dobott már el úthiba úgy, hogy keresztbe ment az autó. Szóval ezeken túl vagyok.
Viszont a legtöbb szitura a már vázolt módokon felkészültem és próbáltam reflex szerűvé tenni a megoldásokat (defektnél pl egyből vissza egyet és padló, majd szép fokozatosan egyenesbe és lassítani). Nyilván csak egy úrvezető vagyok, de nem hiszem, hogy a pályán a 145-ös tempó gondot okozna.A németeknél pedig valóban jó a közlekedés, de a pálya minősége vagy szélessége nem jobb/nagyobb mindenhol, az itthonihoz képest. Sőt. Mentem én München felé elég ocsmány minőségű korlátlan szakaszon nem is olyan régen.
(#29954) vadászcsiga: A letolás nem 145-nél kezdődik. Én ugyan nem dühöngök. A düh csak akkor jön elő, amikor a belső sávos hadmozdulatot 90-es tempóval adják elő, majd véletlenül sem sorolnak vissza.
De inkább azt mondom meglátjuk. Eddig lement kb 200e km gond nélkül. Bízom benne, hogy 10 év múlva leírhatom, hogy megvolt a fél millió ugyan így.
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz vadászcsiga #29954 üzenetére
Én is "letolok" 145-tel (viccesen hangzik) akit lehet de sosem pampogok senkire aki megengedett sebességgel megy előttem és nem is megyek a seggébe, viszont ha visszasorol kielőzöm ennyi.
Amúgy ez nekem az évek alatt alakult ki egyszerűen veszélyes 130-cal menni, mert mindenki azzal megy és folyton csak előzgetés és besorolás megy közben jönnek a 145-ösök a seggembe.
Simán megengedhető sebesség lenne szerintem ha felemelnék 150-re. A 80-90-vel pályán döcögőket viszont büntetném, na az balesetveszélyes[ Szerkesztve ]
-
Ragnar95
félisten
145-el kb alig nagyobb a kockázat, mint 130-al, én is 140 körül szoktam menni autópályán, mivel annyiért még nem büntetnek Viszont utálom azokat, akik 100-al tökölnek a belső sávban és képtelenek lehúzódni, mert azt hiszik, ők a királyok...
Mondjuk van ismerősöm, aki 220-al megy tempomattal, ha siet, de motorversenyző volt a srác, úgyhogy asszem ő tudja, mit csinálPrivátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
vadászcsiga
félisten
Hagy szúrjam ide. Sokat vezetek ausztriai autópályákon, soha senki nem akar letolni még A8-assal sem, nincs sressz, nincs idegeskedés
(#29956) Xero
Úgy legyen, csak mögém ne kerülj[ Szerkesztve ]
-
bobooo
addikt
Ha már így bele keveredtünk a KRESZ-be és az autózásba, beírhatná (aki akarja), hogy milyen autóval nyomatja. Engem például érdekelne
Kezdem én. Életkorom miatt még nem tarthatok autót és jogosítványt se, de fater kocsijai: 2001-es Passat kombi 1,9 TDI, Audi A6 kombi Quattro 2,5 TDI.
-
Xero
nagyúr
válasz vadászcsiga #29959 üzenetére
Úgyis letollak.
-
Xero
nagyúr
válasz bigdady #29962 üzenetére
Saját: Peugeot 206 1.4 benzin 2001 (Weitec futómű, Brembo/Textar 1-el nagyobb fék, 205/45R16 gumi)
Amit még néha szoktam, de már nem jellemző: X5 4.4i, Hyundai H200 2.5TDA 206-ba sajnos elférne egy 1.6-os motor (ez az ideális hozzá fogyasztás és tempó szempontjából is), de születése óta a családban volt, így ennek tudtam az előéletét biztosra és nem lutriztam.
szerk: Jah és néha néha egy 1000-es Suzi, de ez sem saját még sajnos.
(#29967) sunahunter: A vázolt távolságig csont száraz volt az M6, de mindenki tötymörgött, mivel a hírekben már várták az apokalipszist. Ha hóra vagy csúszós felületre érek, az első dolgom pár fék teszt és egy kis kormány cibálás, hogy mennyi az annyi. Nyilván havas úton hülye aki 130-al végig zörget.
[ Szerkesztve ]
-
sunahunter
senior tag
Ha a mostani pályás balesetet nézzük példának, pont azért ment egymásba vagy negyven autó mert lefosták, hogy esik a hó és nincs látótávolság, a féktáv meg ausztriáig tart olyan hosszú. Én évi százezret biztos megyek teharautóval meg személlyel vegyesen. Sokat láttam már. Van rutinom nem kicsi, mégis hóban és esőben óvatos vagyok. Olyan, hogy havas a pálya és 130-al megyek, nálam nem fordul elő. Pedig nagy az autóm, biztonságos, nem is régi. Lengyelbe is járok sokat, még május végén is havas a táj. Hozzászoktam a téli viszonyokhoz, az itthoni havas utak csak rutinpályának számítanak egy kinti ezer km-es úthoz. Egyszer csússzon meg havas úton bármi miatt a jármű, nincs tudás ami úton tartja, csak a szerencse.
-
SÖ
addikt
válasz Ragnar95 #29958 üzenetére
Mondjuk van ismerősöm, aki 220-al megy tempomattal, ha siet, de motorversenyző volt a srác, úgyhogy asszem ő tudja, mit csinál
Nem a 145-el van baj, hanem havas esős téli úton, ráadásul amikor a többi járműhőz képest nagy sebesség különbséggel. Volt WV GTi-m, PuntoGT-m tudom miről beszél. Én is mentem, és törvényszerűen nekem is voltak meleg helyzeteim. Azon kívűl, hogy rohadt jól vezetek, nagy adag szerencse is kellett, hogy egyszer sem történt baj. Úsztam már meg szakadó esőben, homokon, motorosokat toltam le az útról, kamionosok réme voltam, stb.
szerk. na megelőztek
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Bling95 #29968 üzenetére
Az X5 megy mint a barom, abban nincs hiba, viszont elég buta is az úton. Dől jobbra balra. Kanyarsebességre kb azt tudja mint a 206-osom, viszont nem érzem annyira komfortosnak benne azt a sebességet.
Nyilván a kanyar végén megindul ahogy a nagy könyvben meg van írva, de a 2t az sajnos 2t.szerk: Meg vegyen rá hátsó gumit az akinek két anyja van (315...).
[ Szerkesztve ]
-
SÖ
addikt
Amit még rohadtul utálok autópályán, hogy 130-al ott lohol a seggembe, és nem kerül ki 100km-en keresztül. A visszapillantóból látom, hogy ezek buta koca autósok. Ilyenkor nekem kell még nagyobb féktávot hagynom, hogy véletlenül se kelljen nagyot fékeznem. Ez ellen a legjobb gyógyszer ha lelassítasz addig hogy megunja és megelőz. De van amelyik akkor sem
[ Szerkesztve ]
-
sunahunter
senior tag
válasz bobooo #29960 üzenetére
Sorban: Hf Integrale16V, 307 2.0hdi, Octavia RS, Passat 1.9tdi, Accord Type-S, Legend 3.2i, Mazda6 2.2GTA, Superb 1.8tsi, Tipo 1.9td, Accord 2.0i, +kisteherekből szinte minden.
Mostani:
Xero:
X-el kapcsolatban igazad van. Nagy buta autó. Kollegával cseréltem, egy hétig jártam az X5-el, ráadásul télen. Hát csúszik mint a takony, kanyarsebessége nulla. Megfontolt öregemberek autójának tartom. Egy előnye amit kisteherautóknál is szeretek, hogy kilátsz belőle mindenfelé a magas üléspozíció miatt. Ez kifejezetten jó esőben éjjel sokat vezetve.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz sunahunter #29972 üzenetére
Az finom lista.
-
Ragnar95
félisten
válasz FET-MEN #29974 üzenetére
Ne izgulj, éles helyzetben úgyis jobban végiggondolod, nem lesz gond Én itthon 5 perc alatt csináltam végig 1-1 tesztet és úgy lett meg, ott azért 20 perc volt, mert mindent végiggondoltam 2x Mondjuk egy 3 pontosnál ígyis sikerült félrenyomnom véletlenül...
Én egy Passat 2.0 TDI kombi, illetve egy S40 2.0D közül válogathatok, Passatot jobban szeretem, az jobban is húz, meg több benne a kényelmi funkció (automata kézifék, auto hold, tolatóradar kijelzővel...)
Viszont egy '98-as G Astrán tanultam, na az katasztrofális volt az az autó, a kuplungot térdből kellett benyomni, nem csak bokából, volt benne 400 000km, úgyhogy recsegett a váltó is, kormányszervo se volt az igazi és még sorolhatnám... Bár legalább így tudom értékelni a mostani helyzetet...[ Szerkesztve ]
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
sunahunter
senior tag
-
bobooo
addikt
válasz sunahunter #29972 üzenetére
Szép
-
FET-MEN
veterán
válasz sunahunter #29976 üzenetére
Újonnan vettük 2006-os. 1.6 mpi. Most mennek alá a 17-es platinfelnik nagyon megbízható vas
Iphone 7
-
Xero
nagyúr
válasz sunahunter #29976 üzenetére
Tudtommal a Siemens PD-kkel volt csak gond, bár 2005-től ezek voltak elsöprő többségben. Addig tudtommal csak Bosch és 2005-től ezekből alig-alig.
-
nord_
veterán
A céges autó azt jelenti, hogy a rendőr csak szolgálati autóban mehet öv nélkül. Attól, hogy rendőr, a saját kocsijában köteles bekötni. Visszaolvasva a vessző kicsit megtévesztő, de sajnos nyelvtanilag adta magát.
Hülyékkel sajnos mindig lehet találkozni: egy nő előttem a körforgalomban véletlenül túlfutott azon a kihajtón, ahol ki akart menni. Erre mit csinál a drága jó asszony? Ááá, nem megy egy kört, hanem elkezd tolatni! Amikor rádudálok, hogy nehogy nekem jöjjön, mert olyan hévvel indult meg hátrafelé, illetve mutatom, hogy menjen inkább egy kört, még neki áll feljebb.
-
nord_
veterán
válasz sunahunter #29976 üzenetére
Amikor sorkatona voltam, ilyen parancsnoki UAZ-t meg dobozost is vezettem a tűzszerészeknél.
-
-
Blyan
félisten
válasz sunahunter #29976 üzenetére
Juan Pablo Montoya, ez ugrott be elsőnek. Sorry!
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
Bling95
őstag
válasz szentkuti11 #29988 üzenetére
Nagy alatt suv-okat ertem ( x3, x5, x6 , ml merci stb)
-
Bling95
őstag
válasz szentkuti11 #29991 üzenetére
Izlesek es pofonok legalabb jol atlatod beloluk a forgalmat
-
Bling95
őstag
Ezek mind gyonyoruek imadnam mindet de vmiert a suvok a gyengeim , erot sugaroznak
Tenyleg az X-el ML-ek XC-k es range roverek amig nalam ranezesre mindent visznek
-
szentkuti11
addikt
Kinek mi az álomverda?
Nekem egy 2003-4-5 körüli Audi S4 a 4,2 V8 Quattroval. De a régebbi S4-et is elfogadnám, a 2,7 V6 BiTurbo-val. Vagy valami BMW, az legalább jó helyen hajt.
-
Blyan
félisten
válasz Bling95 #29995 üzenetére
Azt magadnak kell sugároznod, nem a járműnek.
(#29996) szentkuti11
Nekem sok álom verda van, de az általad említett, első S4-es, a V6-os Biturbos cucc, arra nagyon csorgott anno a nyálam.
[ Szerkesztve ]
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
-
FET-MEN
veterán
válasz szentkuti11 #29996 üzenetére
Audi A7 feher bor belsovel legalabb 3 liter es tdi pls rendel
Iphone 7
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Windows 11
- Windows 7
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Milyen NAS-t vegyek?
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest