Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kabelmania27

    Topikgazda

    válasz Anonymus23 #27575 üzenetére

    Néha (vagy netezés előtt) indítsd újra a modemet és a routert. Routeredben állítsd be más dns szervereket hátha segít.

    [ Szerkesztve ]

  • dbius

    veterán

    válasz Anonymus23 #27575 üzenetére

    Olvasd vissza az én hozzászólásaimat is. Ugyanazon településen élünk, ugyanaz a szolgáltatónk és ugyanaz a problémánk is, de nekem csak azóta, hogy 60 megásról 100 megásra lett bővítve a net. Szerk: most nézem, hogy ugyanazt a routert is használjuk, de egy másik routerrel, Asus AC68-al is ugyanígy fennálltak a gondok.

    A csomagváltás előtt is volt ugyan netszakadási problémám, de nem napi jelleggel és egy idő után hibabejelentéseket követően megszűnt, vagy csak nagyon-nagyon ritkán fordult elő (értsd több hét során esetleg egyszer)

    De amióta 100-as netem van, azóta ugyanúgy, mint nálad, naponta többször megszakad a net 15-30-45-60 másodpercre. A kábelmodem szerint és a rajta lévő ledek szerint nem, de ahogy Te is írtad, ilyenkor az online játékok ledobnak a szerverről, az oldalak elérhetetlenek, a ts pedig ugyan nem mindig, de az is le szokott dobni.

    Valóban akkor történik ez, amikor a kábelmodem a 8 csatornáról vált a másik 8 db csatornára. A váltás ideje alatt történnek ezek a szakadások. Sajnos nincs olyan modeme tudtommal jelenleg az Invitelnek, ami egyszerre képes lenne 16 csatornát kezelni. Ez oldhatná meg ezt a problémát. Szomszédaim is átkozzák a napot velem együtt, hogy 60 megásról váltottak nagyobb csomagra.... csak a bosszúság jött vele.

    Optikai kábel: Olvastam, hogy nálad most túrták fel az utcát emiatt. Nálunk már második éve be lett húzva az utcába az optikai kábel, de azóta sincs belőle semmi se sajnos. HbCom tél óta ígérgeti, hogy egy-két hónap és behúzhatják az utcáról a kábelt a házakba, de továbbra sincs semmi.

    (#27576) kabelmania27: Nálam soha nem a szolgáltató általi dns cím van használatban, hanem más (google, opendns, ill. jelenleg elsődleges az 1.1.1.1, másodlagos a google 8.8.8.8), de a problémán nem segít sajnos. Szerk: a router be van állítva, hogy hetente kétszer, szerdán és vasárnap hajnalban automatikusan rebootoljon. Kábelmodemet kb. hetente legalább egyszer, de van, hogy naponta újraindítgatjuk. :(

    [ Szerkesztve ]

  • zozokaa

    csendes tag

    válasz Anonymus23 #27575 üzenetére

    Egy az egybe ugyan ez a problémám nekem is, és az egyik ismerősömnek is aki 3 utcával arrébb lakik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák