Hirdetés

Aktív témák

  • bwoay

    nagyúr

    válasz Endrusz83 #3939 üzenetére

    akkor menjen szervizbe addig, amíg jó nem lesz, kitartás.
    nem akarnak ők sem szivatni, szóval nem fogják a végtelenségig javítgatni,
    hanem csere lesz a vége. 100m-t azért minden nap sétálsz gondolom,
    én akár egy héten 5x is visszavinném, valszeg úgy ők is elég gyorsan megunják.
    a tapasztalat meg az, hogy 3-ik alkalom után már nem javítják tovább,
    szóval lehet, hogy már csak egy köröd van hátra.

    A fogyasztóvédelemnek leírhatod a dolgot, de egyelőre nem érdemes szerintem.
    Ők kivizsgálják az ügyet, aztán hoznak egy ítéletet, de ebben a stádiumban
    én még nem mennék bele. Viszont azt kérheted a szerviztől,
    hogy küldjék el a Kermihez (vagy mi a neve most) felülvizsgálatra,
    ha jogosnak találják a panaszod, akkor kártalanításra kötelezik a forgalmazó céget,
    és kifizettetik velük a vizsgálat díját. Ha meg nem jön be, akkor ugyanezt a költséget te fizeted (többezer Ft), és visszakapod a szar lejátszót.
    Írd be a fw számát, és a G3 tulajok írni fognak,
    hogy tapasztaltak-e ilyesmit az adott verziónál. Ha nagyon régi fw-ről van szó,
    akkor látom némi esélyét, bár gondolom a szerviz kapásból egy frissítést csinált.

    honnan való a G3?

    [ don't... don't believe... don't believe the hype ]

Aktív témák