- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy Tab S6 - letett valamit az asztalra
Hirdetés
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
-
ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
ph Az kanyargó kábelek lerontják a PC belsejének kinézetét, és a szellőzést is akadályozhaták. Az ASUS remek megoldást kínál ez ellen.
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz
tboldi #48773 üzenetére
Lemaradtam. Ez milyen hibajavító? És mekkora hiba?
Nekem sok apró, 0,5-1 mm-es átmérőjű kráter szokott lenni a kavicsok miatt, főleg a motorháztetőn és annak élén. Ezt onnan látni, hogy a fényezés "aranyszínű", az alapozó meg szürke. Kb. fél méterről már nem is látni egyébként. A gyári hibajavító eleve a fényezés színe. Ahol szürke krátert látok, ott csak bemártom a javító ecsetét, lehúzom, és a hegyét épphogy mikron vékonyságban odaérintem a kráterhez. Ha befedte, akkor hagyom száradni. Jellemző hiba, hogy az odaérintés nem csak a krátert, de a peremét is éri, és így ott körben egy pici kiemelkedés van,(hiszen az ép vastagságra kerül egy plusz réteg) a kráterbe meg a száradásnál mindig besüllyed a lakk. Ha túl nagy a kráter, akkor 10 perc múlva még egy réteget rápöttyözök, de ez ritka.
Ahol már az alapozó mögül a rozsda is kikandikál, jellemzően ez sincs 1 mm-nél nagyobb, ott a hibajavító kupakjából kiveszem a pici drótkefét, az egyik szállal óvatosan megkarcolászom a rozsdát, megfújkálom, hogy eltűnjön a rozsdapor, és amikor már "tiszta", akkor lásd fent, csak itt mélyebb lesz a kráter, mindig teszek második réteget.Így az eredmény olyan, hogy nagyon közelről (10 centi) nem annyira szép, de fél méterről már szintén nem látni semmmit, csak odahajolva, és így a lényeg inkább a korrózió megakadályozása, a "seb" lezárása. Az esztétika mondhatni csak másodlagos. Ráadásul a nanoviszaos előkészítő polír és a keményviasz réteg felkenése során sem érezni azt a mikronnyi felületi kidudorodást.
!Overdose!: Igen, vegyes ugyan a kép, izzócsere nekem a Civicnél is könyékig nőgyógyász, vagy inkább inszeminátor esete, míg pl. másik autónál egy kicsi gumi kupakot kell lepattintani hozzá a motortérből és két ujjal szerelhető. Ugyanakkor a pollenszűrő csere mindkét Hondánknál 30 másodperc, és ebben már a kesztyűtartóban lévő szemét kihányása is benne van
Míg a többi autónál vagy a fél motorteret, vagy a fél műszerfalat kell szétbontani hozzá. De légszűrő is 1 perc alatt megvan, nemrég egy francia kocsiban cseréltük, hát az egész házat ki kellett szerelni. Sok apró praktikus jól szerelhető része van, meg néhány szar. Benzinszűrőt cserélni például ne fogj neki nyugtató nélkül 8 genben
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Vicces képek
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...