- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Mindjárt megjön a Lemokey (Keychron) első 8000 Hz-es, ultrakönnyű egere
- Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- 3D nyomtatás
- Samsung LCD és LED TV-k
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Hobby elektronika
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Videós, mozgóképes topik
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Tecno Spark 20 Pro újra, immáron 5G-vel
ma 108 megapixeles kamera, vegán bőr hátlap és a többi Spark 20 mellé illő forma a Tecno új modelljén.
-
Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
it A Samsung elnöke két hétre látogatott az USA-ba. Járt már Mark Zuckerberg házában, de a Qualcomm és az Amazon vezetőivel is egyeztetett.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsombe
senior tag
válasz Ádám16 #71677 üzenetére
Szia!
Ha jól tudom az 1.7-es dízel Isuzu származék, ami azért annyira nem a legjobban sikerült konstrukció. Kérdés mekkora távot teszel meg vele munkábajárás során? Mert ha nem sokat, akkor én 1.6 benzint néznék.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
nagyúr
válasz Ádám16 #71677 üzenetére
7gen típushibák:
- futómű kényes
- 1.4-1.6 váltó nyelestengely csapágy elfárad
- 1.4-1.6 automata feszítő görgő, rövidebb élettartam, mint a korábbi generációknál, gyenge minőségü utángyártottak
- Fűtésmechanikában a hideg meleg állító bowden (manuális klímás) szétugorhat
- Központi zár motorok hullanak
- Kománymű kopogás
- Gyorsan kopó bőr (kormányon, váltó gombon)
- 2.0 typer Jobb felső motortartó bak (hidros)
- Motortérnyitó kar törés (bowdennel együtt van)
- Projektor repedés (első lámpa), 3 ajtósnál főleg
- Kuplung pedál nyöszörgés
- Vezető oldali ülés lötyögés
- 1.7 Benzin szeret hajtókar csapágyasodni
- 1.7 ictdi turbo geometria kokszosodás
- Hátsó ablaktörlő felrohadása
- A második, kontroll szonda meghibásodásaEzeket nézném át.
[ Szerkesztve ]
-
Zsombe
senior tag
válasz Ádám16 #71679 üzenetére
Akkor lehet rosszul emlékszem, sorry. Majd a többiek megmondják a tutit.
Viszont az 1.6 benzin nagyátlag fogyasztása 7,09 liter/100km, míg a dízelé 5,98 liter/100km. Tehát 1 liter a különbség. Tekintve az autó korát és a várható szervizköltségeket, én nem vállalnám be a dízel kockázatát.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Biqci
aktív tag
válasz Ádám16 #71711 üzenetére
Nem értek a piachoz, de az ilyen nagyköbcentis benzines autót addig kell eladni, amíg van rá érdeklődés. Ha most van, vagy lenne, akkor hajrá, a fenébe az érzelmekkel. Főleg ha csak ideiglenes megoldásnak szánod. Én magamból indulok ki, többször átéltem már, hogy magasabb, akár prémium kategóriából ültem át alacsonyabba, eleinte furcsa volt, de megszoktam...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Ádám16 #71711 üzenetére
Az a baj, hogy lakatolásra nagyon sok el tud menni és ha nem kezelik le rendesen (lemez illesztéseknél pl nem is lehet) akkor megindul újra a rozsda. Egy motort sokkal könnyebb gatyába rázni szóval inkább az ép aljút venném meg. Persze ideális esetben találsz egy szép aljút 1,6-os motorral...
Ha meg csak pár évre kell akkor meg ne is szarakodj az alváz és üregvédelemmel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Ádám16 #71711 üzenetére
Volt dolgom rozsdával az évek alatt. Tapasztalatból mondom, hogy ezt így amit leírtál, azt én elengedném. A rozsda a legdrágábban javítható problémák közé tartozik. Jelenleg olyan szinten megdrágult a lakatos és fenyező munka, hogy egy üreg és alvázvédelem önmagában 150-200e Ft, abban za esetben ha zéró rozsda van az autón. Tehát alvázvédelem elött, lakatolni kell az autót, amire két opció van:
a) vagy k.rvadrága lesz
b) vagy sz.rOlcsó és jó nem lesz. Én tudok jó szakit, de az nem olcsó. Torony, küszöb, sárvédő, esetleg mindkét oldalt, fényezéssel simán 3-500k-ba rúghat, egy jobb műhelyben. Aztán erre rá az alvázvédelem. Azt se felejtsd el, hogy amit te kívülről látsz, az általában a probléma kissebb része, a kívülről látható küszöb rohadás azt jelentheti, hogy belül már elfogyott a lemez... Lakatoltam 7gen-t, 2015-ben volt 200k ennél sokkal kisebb munka alvázvédelemmel, most ez kb tényleg 3x ennyibe kerül.
Szóval 2023-ban ott tartunk, hogy egy 15 éves autó instant GTK, ha komoly rozsda van rajta.
-
Biqci
aktív tag
válasz Ádám16 #71720 üzenetére
Nem ismerem a magyar árakat, de ha jól emlékszem dízelt keresel. Egy korai dízel 8gen Civic nem fér be a keretbe? Itt nálunk legalábbis 2300€-tól már vannak, de 3000€-tól már 200k alatti futással is láttam. Talán otthon is sikerülne egy ilyet kifogni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!