- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós kamerák
- TCL LCD és LED TV-k
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
Hirdetés
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz szőröscica #33841 üzenetére
Mennek azok csak a nyomaték egy átkozott dolog
Jaj tavaly apám haverja majdnem megvette az új 2.0 accordot, elég jó áron extrákkal, már egy ideje nézegette. Nekem is volt egy kis befolyásom hogy Hondát vegyen
Erre pár nap múlva beállít egy dízeles Insigniaval.Mondom mi a fszom ez? (na jó a *fszom nem volt ott, de gondoltam azért)
Azt mondja, azt ajánlották hogy próbálja ki azt is, és kipróbálta ami sokkal jobban ment, de ne tudjam meg mennyivel jobban ment, ezért inkább azt vette. Ja meg képzeljem el hogy kevesebbet is fogyaszt...
Aha jólvan mondom szép, és nem is kezdtem vele vitába. Pedig már kezdte, hogy az ő 1.9-es Caddy kombija is jobban megy mint az accord...
-
DeathAdder
veterán
Hát ja, egyik ismerősömnek is van Insignia de már szabadulni akar tőle, nagyon sokat ráköltött, rengeteget fogyaszt, de hát az ő pénzük arra költik amire akarják..
De amikor bemondta hogy azért vette inkább mint az accordot mert ez jobban ment (persze dízel, erős nyomatékkal) és kevesebbet fogyaszt akkor majdnem felnevettem
(#33855) honda23 - félreértés, apám haverjáról beszéltem
-
DeathAdder
veterán
Most csomagoltam ki a szőnyeget, hát én sem vagyok elragadtatva
Egyrészt a rögzítési pontok ugye amit említettem is, hogy tartok tőle hogy elbasszák. Hát nem volt mit elbaszni ugyanis semmilyen rögzítési pont nincs a szőnyegen
Pedig még le is rajzoltam nekik, hogy hol legyenek...
A méret sem éppen ugyanaz mint a gyári, de fogjuk rá hogy oké.A szegés elvarrása is hagy kívánnivalót, a koptató taposó meg ferdén van oda varrva, és mindezt 10e ft-ért
Tényleg többet ért volna gyárit venni mégha a duplája is.
Reklamálni sincs miért, amit lehetett azt el is baszták, pénzt meg úgy sem fizetik vissza.
Ja és hab a tortán, hogy minderre két teljes hónapot vártam -
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #33872 üzenetére
Ez asszem 160 lovas, és semmi oka nem lenne hazudnia
Egy külföldi ismim is ilyen fogyasztásról számol be, vagy a haverom a b6 passat 2.0 tdi vel...Ezek nem azok a takarékos sdi-k már, hanem szárrá hegyezett gépek rengeteg romlandó komponenssel
Persze a haverom is dicsekedett már a 2.0 accord 5.x -es fogyasztásával
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #34130 üzenetére
Nekem a RBF660 ment, nem tudom a tiéd miben lehet más, de nekem fél liter sem kellett a fék és kuplungnak.
Mondjuk ha átmosni is akarod 1x-2x akkor kell egy 2x-3x annyibtw, akkor az most komoly hogy fékfolyadékot ajánlatos 2 évente cserélni? még akkor is ha ez nálam cirka ~10e km?
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #34135 üzenetére
Értelek
Ha jól emlékszem van is egyik ismerősömnek ilyen, fel is hívom délután. Jó tudni ezt is, köszi!!
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #34165 üzenetére
A régen más volt-ról csak annyit, hogy tatám 82-ben újan vásárolt Asconájában pártízezer km után eltört a vezérműtengely, persze azóta is nagy Opel mániás.
Ráadásul mindig azzal jön, hogy az Ascona milyen jó volt, mert ezek az új Astrák mint ami neki is van sokkal silányabb minőségűek... -
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #34237 üzenetére
Szerintem is JDM EP3, legkevesebbet szívnál vele. (vagy szinte semmit)
Ugyan kompromisszumot kell kötni a kisbusz formával, nekem is jobban tetszik az ek9, bár egy k20 swap-al nagyon harapós lehetne abban a bódéban.
Másik dolog meg hogy már én szívok hogy átvigyem a gyári motor erejét az aszfaltra,próbáltam már néhányat egy rakás pénzem benne van gumikban, és még a most agyon istenített (ráadásul direkt ezért a gyárihoz képest is nagyobb) AD08R -eket is megcsikkantja hármasban, nem tudom mi lenne akkor ha egy 6gen civic bódéjába tennéd azt a motort, vagy EE9-be Gondolom egyesed és kettesed sem igazán lenne jó gumikkal semEzért sem lesz több FWD-m ami az erősebb autókat illeti. Elképzelni nem tudom mit csinálhat FK3 310 lóerővel meg a turbo adta brutális nyomatékkal első keréken, de olvastam valahol hogy a kerekek szépen elforognak még hármasban is
_____
más:Ma végre bent az új vezérlés, na de ez kellett nagyon hiába mondják hogy nincs előírva k20-ra csere intervallum.
Teljesen megszűnt a klattyogós hang, és ugyan a régi lánc még feszes volt, a feszítő is jól feszített mégis meg volt nyúlva kb fél centit.
És ugye írtam nemrég, hogy egyik cartársnak alig több mint 100 ezer után is 2 szemet meg volt nyúlva.Vezetőket kár volt cserélni, semmi bajuk nem volt, ráadásul többe került mint a lánc és a feszítő Na de mindegy, így legalább most nyugodt vagyok.
Sokkal csendesebben és szebben jár a motor, tényleg öröm hallgatni, ez hiányzott nekem! Mintha hugyoznék olyan szépen jár, úgy elhallgattuk a mesteremmel
Két hét múlva még egy kuplung csere, már megvan a gyári szett és ha ott vagyunk kap egy JDM-es lendkereket is hála Snoop-y -nak, és asszem végeztem is a mechanikával
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #34250 üzenetére
Akartam LSD-t, de néhány cartársnak akinek van többen azt mondták köztük grego is, hogy csak azért ne vegyek, mert neki is ugyanolyan gummái vannak mint nekem és ugyanúgy elforognak a kerekek akkor is.
S mivel én nem pályázom és nincsenek alulkormányzott problémáim sem, ezért nem láttam értelmét egy vagyont rákölteni és szétszedetni a váltótEgyébként is két keréknyomot hagy, tehát ez igaz lehet.
Abban a helyzetben szvsz legfeljebb nulláról van értelme (az meg nem szokásom), optimális körülmények közöttPersze jó dolog az, és főleg hogy JDM ben gyárilag van
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #34352 üzenetére
Mondom mi kell [link]
Ez minden dzsuvát leszed, semmihez sem fogható hatású.
Ritkán is használom (általában csak a téli szezon végén évente egyszer a téli felniket), mert hosszú távon lehet azért marja a felnit, bár azt írja savmentes..
De ahogy leviszi azt a rengeteg koszt az álomba illő -
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #34354 üzenetére
Láttam már autósboltban igen, vagyis én is ott vettem
Igazából a téli szettet mosáskor nem szoktam olyan alaposan tisztogatni mint a fehér nyárit (főleg nem a belső részét), ezért a hónapok alatt azért rárakodik a dzsuva, de tény ha gyakran tisztítod akkor felesleges ez a marós cucc
Én is egy-két hetente mosom a nyáriakat, így nem kell semmiféle tisztítószer, a sima sampon is megteszi.
-
DeathAdder
veterán
Sokak szerint parasztvakítás, főleg ha ígérnek ilyen +10% teljesítményt amit állítólag padon is kimutatnak. Igen ám, de padon néhány apróbb módosítás és máris elcsalhat x %-ot.
Sokak szerint inkább vegyél leömlőt, légszűrőt (ami önmagában egyébként szart se ér, inkább még hátrány is )Viszont két ismerősöm is "csiptuningolt" benzines motort, egyik egy fn2-t másik egy golf V gti-t, mindkettő lényegesen jobban ment utána, főleg a golf, de gondolom ott a turbonyomás is volt manipulálva, na meg rengeteg hibakód befigyelt
Fogalmam nincs mit csinálhattak rajta amikor "csiptuningolták", de valamit biztosan..[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Egyezek az előttem szólókkal, valag pénzt rálocsolsz, de sosem lesz igazán sport(os) és még elöl is fog húzni, ami nem feltétlen fasza ha csigázol ..és szívsz vele, mert szívni fogsz, mert mindenki szív.
Meg ott van a fék, futómű is...Kuplungot nem ismerem, de ha abból indulok ki hogy a CTR-t a gyári kuplung 300 le -ig fogja akkor én inkább gyárit vennék, nem ilyen rövid csúszású kemény stage 123456 szarokat, ami részben legalábbis nekem tönkre bassza az autózás élményét
Persze azért jó volna megtudni mit is tud a gyári kuplung D16V1-ben.
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #34423 üzenetére
Én már attól szarul érezném magam ha meglátnám az új CTR-t, már pedig van pár delikvens aki előre rendelte és már az évadzáróra azzal akart volna begurulni.
No nem azért mert annyira kéne, hanem azért mert ha kéne is tudnám, hogy nem bírnám megvenni, vagyis szarul érezném magamatSnoop-y - Tökéletesen megértem, haver is hasonlóképp "szív" kanadában a 265 lovas kóreai vackával
Még a gyári CTR-t is van hogy soknak érzem, vti-vel jobbakat tudtam vadulni.
Akkor lehet én is elmennék arra a talira, mert eddig bőségesen kielégített amiket képeken láttam[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #34446 üzenetére
Nekem három ajtós 7 genen tök egyszerű.
Alácsavarom a kormányt, dobbetétnél felnyúlok neki és kiveszem az helyzetet, semmi maceraÉn ilyet vettem épp a héten, több mint 3 ezer volt postával, és szinte ugyanolyan sárga mint a sima
-
DeathAdder
veterán
Dobbetétből milyet?
Gyári, utángyártott, bontott?Bal első kerékjáratban eléggé gyatra állapotú
Gondolom minden 7g3d -re való p&p az enyémbe is..?
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #34479 üzenetére
Köszi
Esete ha lesz időn megnézem, ill. írtam Endrének is hogy nézzen utána, és adjon egy új és ha van akkor bontott árat is.
LógaGéza - na ez jó, hát szerintem akkor lehet jobb ez, mégis csak új. Kíváncsi volnék mások véleményére is azért...
Fúú ilyen patentok nekem nagyon kellenének
-
DeathAdder
veterán
Közben japancars-on megnéztem, a cikkszám azonos a typer és a többi esetében is.
Kovácsautónál viszont nem írja hogy jó volna typer -re isMost akkor mi lehet az igazság?
Egyébként a fentebb linkelt patentokat idehaza nem lehet megvenni? Annyira horror ár?
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #34483 üzenetére
És valóban, Endrénél bontott 8e ft / db. Nem szívbajos..
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #34485 üzenetére
Köszi
Itt meg is találtam ami nekem kell 91501-S04-003 cikkszám alatt, és a következő szöveg "Honda Civic kerékjárati dobbetét rögzítő patent"
Kérdés, hogy az ára mennyire horror írok nekik egy emailt mindenesetre
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #34487 üzenetére
Hát ja, bruttó 177,79 Ft/db , és a mellékelt szöveg: "Mivel nagykereskedés vagyunk, csak cégnévre tudunk számlát kiállítani. Amennyiben magánszemélyként vásárolna, írja meg honnan érdeklődik és esetleg tudunk ajánlani viszonteladó partnerünket Önnek."
Magyarul ez azt jelenti, hogy magánszemélyként egyáltalán nem tudok itt vásárolni?
Lehet tényleg marad az ebay, bár az nem igazán az én posztom
-
DeathAdder
veterán
Köszi mindenki, nagyon rendes tőletek, de azt hiszem inkább megveszem ebayen (vagyis a haverral megvetetem, ő már elég dörzsölt azon a téren)
20x elég lesz szerintetek a két oldalára? Kicserélem a jobbost is, hogy már új legyen az is..
na majd később lemászok a garázsba és a kerék alá bújok megnézni -
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #34499 üzenetére
Aha
"Required per car: 16"
Vagyis ez most mindkét oldalra értendő lehet?
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #34501 üzenetére
Igen, alámásztam és megszámoltam, 8 van egy oldalt. Meg is rendeltem egy huszas (ez most rövid vagy hosszú "Ú"?) pakkot
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz -cobra- #34511 üzenetére
Egyik legjobb barátomnak 8gen Accord van, nagyon sokat használja, már eleve elég sok km-el vette, ráadásul automata is, de az ég világon semmi gondja nem volt vele.
Azt mondja az audi után hiányzik már neki, hogy nem kell rá költeniMazdák a részemről a legmegmegbízhatatlanabb japán autók közé tartoznak, valahogy sosem álltak közel hozzám. Elég volt a népitéleteket elolvasni, és a környékemen élők tapasztalatait meghallgatni velük kapcsolatban, bár tény nagyon szépek egyes modelljeik bár nekem olyan játékautó érzést keltett mindig, nem tudom megmagyarázni miért.
Toyota szerintem is kicsit az idősebb korosztályt célozza, de biztos hogy kurvajók
-
DeathAdder
veterán
válasz jozefgucci1 #34522 üzenetére
-
DeathAdder
veterán
válasz Tibee86 #34536 üzenetére
Egyébként asszem éppen tavasszal a velencei találkozón (de lehet lacháza volt) volt egy delikvens, aki megjelent egy 4gen civiccel aztán bilincsbe vitték el, mert mint az később kiderült egy teljesen off autó tábláját rakta fel arra a napra, ami azért már messziről szemet szúr, lehet még a kameráknak is...
-
DeathAdder
veterán
Hogy mekkora királyság ez a gyári kuplung, nem hiszem el
Finom, puha, nem rázkódik amikor megindulok, sokkal nagyobb élmény így vezetni, de sokkal-sokkalNem ilyen tököm négyágú szintertárcsák, meg társai..nem tudom mi értelme ilyet utcai autóba tenni, de lelőném biztosan.
Miben jobb mondja már el valaki? Ugyanolyan gyorsan lehet ezzel is váltani, csak éppen sokkal kezesebb az egész, nem kemény, és nem rángat mint a hülye. Gyári is 300 lóig bírja, már ha tuningőrült az illető.. teljesen felesleges dolognak tartom ezeket a "sport" kuplungokat.
LógaGéza - enyém is örökké rám csukódik takarításkor, rohadt idegesítő
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- iOS alkalmazások
- Autós topik
- SkyShowtime
- Motoros topic
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Renault, Dacia topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...