- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #52235 üzenetére
Ha már így feljött a téma. Ma voltam lecsapatni Volvókát, kettővel előttem egy vászontetős Mazda volt. Gyanús volt, hogy már a sorban felnyitott géptetővel állt. De be így gurult be a mosóállásra is. Bedobta a pénzt, hozta a nagynyomású pisztolyt és lecsapatta szépen a motorteret. Utána meg végigment az alvázon, küszöbökön, elől-hátul, alaposan a kocsi alá tolva a pisztoly fejét.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tamagocsi123 #52334 üzenetére
Itt írtunk korábban egy-két dolgot az UFOval kapcsolatban.
De röviden az én válaszaim;
- szerintem megbízható
- nagy típushiba nincs, csak idegesítőbb apróságok (amik nem funkcionális gondok legtöbbször)
- ha sokat mész relatív dízel, egyébként 1.8 szerintem -
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #52620 üzenetére
Ha megy a rádió/világítás semmit nem jelent szerintem. Nálam indítózás közben (S60-nál) ment el a kép és a hang és alig tekert valamit. Vége felé már semmit. De a rádió szólt és fény is volt, ha éppen nem indítóztam. Bár a szerviz előrejelzése alapján akkor esélyesnek gondolom az önindítót.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #52626 üzenetére
Ugyanilyen karácsonyfát játszott a Volvo is szar akksival való indítási kísérletek közben!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bjorngolf #52737 üzenetére
Az az automata kuplungos dolog egy robotizált váltó. Csak automatán kuplungol és vált. Itt egy videó, ahol lehet látni-hallani a folyamatot. Én hagynám a robotizált váltós változatot. Talán 2009-től jelent meg a normális automata, azzal nem lehet rossz szvsz.
-
BigBlackDog
veterán
válasz honda23 #52821 üzenetére
Ezt így kicsit pontatlannak érzem. Nálam is négyévszakos van fent és a téli tapasztalataim alapján teljesen valótlannak érezném azt állítani róluk, amit Te írtál. Valószínűsítem, hogy nem ugyanarról a mintáról, típusról beszélünk.
"Volt szerencsém a 4 évszakos csodákhoz..."
Ha írnál pontos típust és megközelítőleg egy évet, amikor próbáltad, az szerintem bőven használhatóbbá tenné a leírt tapasztalatokat.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Knightseym #52971 üzenetére
Véleményem szerint attól még lehet hibakód a tárolóban (ami nem aktuális, de korábbi hiba miatt bent maradt). Legalábbis más márkánál láttam már ilyet.
-
BigBlackDog
veterán
válasz kalapacsolok #53006 üzenetére
"Elvileg 80 ezer km van benne."
Szerintem megfogtad a lényeget. Márkaszervizben próbálj utánaérdeklődni alvázszám alapján, mintha korábban beszéltem volna olyannal, akinek kiadta a Honda a külföldi szerviztörténetet.
Milyen Civic?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Alex0124 #53112 üzenetére
A dízel:
- büdös (egyébként nem, táltosgázolajjal számomra már egész elviselhető),
- füstöl (egyébként nem, csak normális állapotban, esetleg DPF-el legyen),
- hangos (legyen négynél több henger és normális zajszigetelés)
- drága fenntartani (nem lefingott állapotút kell venni és szükséges számolni a költségekkel)
- lassan melegszik be (kiegészítő fűtés/előfűtés kell).
Egyetlen hátrányát érzem; 4500-nál már gondolkozni kell a váltáson, nem lehet rendesen kihúzatni, ráadásul korán kezd elfogyni (ahogy lekonyul a nyomatékgörbe). Persze, egy benzines finomabb járású azért, az tény.Viszont városon belülre, rövid utakra nem vennék (új, DPF-es) dízelt. Persze ez csak saját vélemény. Szerintem is megvan a létjogosultsága a dízelnek, de ésszel kell használni. De, ha azt nézzük, akkor a villany-hibrid-benzin-dízel halmaz mindegyik eleméhez lehet olyan területet találni, ahol tagadhatatlan az előnye.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz ati888 #53162 üzenetére
Nálam is voltak kételkedők azért, mikor találkoztak a 10 éves, 55e km-t futott UFOval. Szerintem azért a vevőjelöltek többsége nem akkor látja először a típust, amikor megnézi az adott eladó példányt. Ha körbenézi, beleül, megy vele egy kört, látni és érezni fogja, hogy mennyire van egyben (váltási érzet, motor ereje, stb.).
Aztán lehet mesélni is. Persze, mondani mindent lehet, kérdés, hogy mit hisznek el. De, ha összeáll a kép, akkor azért nem kételkedhetnek benne olyan könnyen. Ráadásul, ha ti vagytok az első tulajként az eladók, akkor tudtok is mindent a kocsiról.
Mikor megvettem a Civicet 39e km-el, 8.5 évesen, megvolt a járműkísérő lap, új autó átvételekor kapott papírköteg, összes szervizről a számla. És a gyári nyári-téli gumikon kaptam meg. Minta bőven volt rajtuk, csak ugye öregek voltak. Pl. ezek is már olyan apró jelek, amikből lehet következtetni, hogy valós-e a futás.
-
BigBlackDog
veterán
válasz fityesz9 #53215 üzenetére
Alvázszám több helyen is van (ahogy írtad a szélvédő aljában, illetve a vezető oldali B oszlopon), de a szélvédő alatt, az esőcsatornánál van beütve. A motorháztető felnyitva, egy kis ablakot kipattintva tudod meglesni. Az alábbi képen látható, hogy hol is van ez a kis "ajtócska".
Korábban itt írtam össze a tapasztalataimat, talán hasznos lehet Neked is.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz flegga92 #53453 üzenetére
Az utolsó néhány sorban írt dolog érdekes azért. Nem sok márkánál tudok olyanról, hogy 250e km felett ilyen vékonyságú olaj is még "jó" a motorba (és nem szivárog ki, nem fogy az olaj), Hondás köröken viszont már több ilyen esetről is hallottam. Pedig elvileg, ha a motort kímélve használják legalább a bemelegedés időszakában, akkor szerintem nem kéne még 200-300e km után annyira lepusztulnia, hogy vastagabb olaj kelljen bele.
-
BigBlackDog
veterán
Vajon egy ilyen Type R Accord mit tudhat?
-
BigBlackDog
veterán
válasz ---Lasali--- #53510 üzenetére
Pl. kora ellenére mennyire lehet nyűgös a fenntartása, illetve mit léphet azzal a motorral?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz ---Lasali--- #53512 üzenetére
Ok, ezzel el is mondtál mindent, köszönöm a bőséges infókat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz kalapacsolok #53695 üzenetére
Én úgy tudom, hogy 10gen Civicnél már nincs magic seat.
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #53778 üzenetére
Ha már így előjött... Bomba nálam nem segített a Civicnél, pedig nem volt olyan durva szaga (csak indítás után és csak 10-20 másodpercig lehetett érezni melegebb időben). Aztán ilyennel fújtam át a hőcserélőt, kiszedve a pollenszűrőt. Ezután a szag megszűnt. Házklíma is már lett kezelve ilyennel, utána már nem éreztek büdöset, ahol tisztítva volt.
-
BigBlackDog
veterán
9gen Civicekben az automata váltó mennyire tartós szerkezet? Ha jól látom a dízelhez nem volt, csak 1.8-al lehetett rendelni.
-
BigBlackDog
veterán
Szerintem a Honda dízeleivel (meg a pl. a svéd öthengeres dízelekkel ) nincs sok gond, én bevállalnám, ha igazoltan rendben van az előélete. Persze, én ebben tulajdonképpen "csak" egy erősen facelifttel UFO Civicet látok, ennek megfelelően kezelem. Mondjuk a világos belső tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #53902 üzenetére
Még korábban olvastam valamit olyanról, hogy EGR szelep csere (és talán tisztítás) után is újra kell kalibrálni/hozzá kell tanítani a motorvezérlőhöz. Mintha írtak volna olyanról, hogy ennek az elmaradása esetén az alapjárat nem lesz egyenletes és menet közben is rángathat/dadoghat. De ezek nagyon halovány emlékek, meg aztán akkor ezek szerint Nálad nem ez a hibajelenség.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Mondjuk nem csodálkozok, (már) a kínai autók (is) jobb minőségűek az európaiaknál.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Gaming asztal Rapture Gaming Desk AURORA 300 fekete
- HONEYWELL HR92EE rádió frekvenciás radiátor termosztát 3db
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX 2kWh LiFePo4 3200W hordozható akku védőborítással, kempinghez is, GARANCIA
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Delonghi Magnifica S
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest