- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple asztali gépek
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Nyárköszöntő hardverszemle
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen monitort vegyek?
- Gaming notebook topik
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
-
-
DeathAdder
veterán
Sokan azért vásárolnak autót, de ha nekem számított volna, nem cserélem le egy ronda ződ 6gen VTi-re
Engem pl. nem zavar hogy papírautó, nem összetörni veszem, ész nélkül száguldozni meg nem kell (főleg egy ESi-vel).
A nehéz autó meg sokat fogyaszt, nagy lomha, tágas és kényelmes... nem az én világom[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25689 üzenetére
Városi fogyasztásom nagy átlagban 11l körül mozog.
Volt hogy 10-re sikerült, amikor nem mindig volt hajthatnékom, de 13 is előfordult már, ilyesmi eddig össz-vissz kétszer volt talán, de nagy átlagom az én hajtásommal 11 liter.
Ebben sok a hideg gyújtás, és az üzemi hőfokon való húzatás. 1-2-3-4-fék, 5-6ba nem gyakran teszem, ez javarészt csak rövid útszakasz és gyors kanyarokból áll.
Összehasonlításképp a VTi-m ugyanilyen körülmények között 1 literrel evett kevesebbet.
Pályázni nem nagyon szoktam, és ezzel útra sem megyek igazán, egyszer csináltam egy 7.9l -es rekordfogyasztást, de nehezen álltam meg akkor is, hogy ne hajtsam szét
zárólejben megjegyzem, hogy a haverom hasonló hajtással a 2.0-ás 140 lovas dízel kombi Passatját 10-el hajtja el, és 9 literrel nyílt úton, valamint ugyanilyen fogyasztásról számol be az Insigniás haverom is ugyanekkora motorral.(#25690) lorcsi - ne essetek nekem, mert fel mertem hozni ezt a fejcsavarós sztorit
Én se Hondát vennék, ha az lenne a lényeg, főleg a lúgnyák körében.
Éppen azért hoztam fel, mert annak ellenére, hogy olcsó, megbízható és jó, igen tekintet parancsoló is tud lenni, ami kezet a szívre nem sok Civicről mondható el, és nem is akkora trend, mintha egy 600 ezres Audid lenne, amitől a lányok nedvesednek
Tapasztalat alapján én is honda23 tanácsát adom, az 1.5-ös 115 lovas gülüszemű vtec Civic, nagyon szépen megy és pofátlanul keveset tud fogyasztani.
A haveromnak több mint 10 évig volt sedanja, egy hátsó dobon kívül semmi mást nem cserélt rajta, és noha az övé klíma nélküli volt 5 (!) alá vitte le a fogyasztását családostul tengerre menet (pontos adat is van, de már nem emlékszem rá), oké tojáshéjakon lépkedve, de kivitelezte. Nem hazudott ebben biztos vagyok, mert gyerekkorom óta jól ismerem, nem szokott lódítani.[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25719 üzenetére
1200-300 körül mozog, mindenhol mást olvasni, nem tudom mennyi lehet valójában.
Enyém tuti van 1300, mivel ott van még a csomagtartó két oldalfalába beépített zárt láda, erősítő, végfok, nagyobb fékek...Ehhez mérten szerintem sem rossz, én rosszabbra számítottam, olyan 13 körüli átlagra.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25721 üzenetére
Ez a fogyasztás dolog is egy nagyon sofőrfüggő dolog. Egyforma autónk van, sőt tiéden szélesebb papucsok is, mégis eltérő a fogyasztás.
Amúgy ma gurultam egy ufo Type-R el, hát szegény nézett mint hal a szatyorban
Hajtottam is, brutál kemény, szarabb a váltó, gyenge a fék, tükörből kb. semmit nem látsz hátra a faroktól, kanyarra még kíváncsi lettem volna, mert ott nagyon gyenge egyesek szerint (csatolt hátsó futómű, nem is csoda). Sajnálom, hogy nem készítettem képeket Szubjektív, de nekem sokkal jobban is tetszik az ep3 kinézetre.
Annyi biztos, és nem az irigység beszél belőlem, hogy semmiért nem cserélném el rá az enyémet, gyakorlatilag semmi, azaz nulla ami jobban tetszett benne, mint az enyémben. És ezért 3-4 milliót adni..
Viszont meglepett, hogy gps-el 6.7-es gyorsulást mértünk neki (enyémet még nem mértem)[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25724 üzenetére
Nem tudom, ezt még sosem néztem, de minimum felett már kivillan.
Simán marad benne még annyi, hogy 2-3 napig hajtogassam. Miért neked mennyi?Én is lemérem, csak félek, hogy csalódnom kell, ezért nem merem fékpadra sem vinni
VTi-m legjobbja 7.7 volt és 15.3-as 1/4 ill. 9.8-as 1/8[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25725 üzenetére
Egyetértés!
Érdekes program nem ismerem, lehet kipróbálomViszont nem értem, hogyan lehet szarabb váltó az fn2-ben? Nem teljesen ugyanaz mint az ep3 váltó? Elvégre a motor is szinte teljesen ugyanaz Ez azért nagyon meglepett.
Pontosan ezt éreztem én is, mintha nem egy Hondában ültem volna. -
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25734 üzenetére
Mondjuk ezt én sem értem, de hasonló a helyzet 55 liter 100% hogy nem megy bele, viszont amikor már minimum alatt van, akkor gyorsan elfogy, egyszer már állt meg alattam
A vti-m minimum alatt sokkal tovább elment, tele tankolni meg nem igazán szoktam..(#25730) Integra - sajnos ez így van, és így is lesz
Persze nem szar az fn2 se nyilván, nemrég néztem egy tesztet, ahol odapörkölt azért az új 210 lovas DS3-nak és Mini Cooper Coupe S-nek.
Inti után mi volt az első benyomás amikor buszba ültél? váltó stb hozzá mérten milyen?
Hajtottam már itr-t, de mégsem olyan, mint amikor van egy megszokott váltó a kezedben és hozzá mérten nyúlsz egy másikhoz -
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25738 üzenetére
Tesztnek talán túlzás, de mindenképp tanulságos.
Nemrég feltettem én is egyet, ahol a topgearesek vetik össze az ep3-alSzuper, hogy ilyen objektív tudsz maradni és úgy mondasz véleményt
Én is meghajtanék egy intit most, hogy lassan fél éve már ep3-al nyomulok. A váltó valóban profi helyen van, csak aki meglátja húzza a száját, ahogyan én is tettem, de baromi kényelmes
Nem is olyan rossz ez az ep3 mint amilyennek képzeltem, mivel előtte bevallom jogtalanul szóltam meg. Bár a szívem még mindig egy dc2-ért dobog Eszembe jut egyszer megnézem már mennyit forog nekem 130-nál ötödikben, illetve hatodikban. VTi-nél dettó 4500 volt a 130![ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25749 üzenetére
Szerintem kizárt a 16", enyém is éppenhogy csak elfér
Ja értelek, akkor viszont vásárlás előtt a padra tolnám, hogy tényleg 250 ló van-e benne (a továbbiakban meg ima, hogy ne kelljen rá dominóvárként költeni) Van is róla egy hosszabb cikk, régebben olvastam, nem emlékszem hogy van e benne lsd, de nagyon kérheti
Nem tudom mit csinálhat ez 205/45 R 17-es gyári méretű papucsokkal, főleg még egy átlagos utcai gummával. Az én gyári biciklim ilyen hidegekben már 2-es fokozat vtec váltásra is csavarja az orrát
.(#25748) Pompi: +1
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25753 üzenetére
205 széles éppen, hogy a drágább, a 215- 225 jóval olcsóbb, nyilván ezek a kommersz méretek.
Én is nagy hibát vétettem, ad08-at vehettem volna 215-ben olyan áron, amennyiért én hülye 205-ös Proxest vettem
Nemsokára feldobálom a téli gummákat ezeket meg áruba bocsájtom, mert ilyen időben már teljesen használhatatlan.
Ma is kettesben kezdtem kihúzni egy kanyart vtec-nél azonnal két marha hosszú csíkot húzott, közben hatalmas csikorgás és égett gumiszag, a kormányt meg majdnem csutkára alá kellett csavarni, hogy az úton maradjak...
2012-es zsír új gumik, alig 3 ezer km-el..Gratula, nemsokára taposhatod akkor neki, gondolom várod már
----
Ja egyébként CTR felni.
Ha valakinek van, vagy tud eladó 4drb CTR felnidugót, jelentkezzen -
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25759 üzenetére
Igen, magával sodort még a VTi-m idején, amikor az első jobb szett gummámat vettem rá.
Azzal viszont maradéktalanul elégedett voltam, ezzel már egyáltalán nemÉrdekes, 17"-ben viszont jóval drágább a 205. A következő gumim már nem lesz gyári méretű.
Az ufo ugyanolyan erős motorra gyárilag 225 és 18"-ost kapott, nem csoda, hogy szegénykém helyezkedik ezzel a kis 205-tel, a felnire rátéve is a "majdnem kicsi rá" hatást kelti[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25763 üzenetére
A hideg flaszter csak olaj volt a tűzre
Nem tényleg, tehát nem olyan mint amilyennek vártam.
VTi-re viszont tökéletes, mégegyszer vennék rá olyat gyári méretben. Haveromnak is ajánlom a 4gen Prelü-re, jó áron kínálják most, meg látta a vti-n milyen jól viselkedett.
Szerintem nálam alul van méretezve a gyárilag megadott gumiméret a motorhoz képest, de lehet tévedek, mindenesetre a tapasztalatok erre mernek következtetni, na de nem károgok tovább -
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25765 üzenetére
Jó áron vetted, én is jó áron vehettem volna, 130-ért ad08 bestbuy lett volna.
Most jóval drágábbak már ahogy nézem, nagyon nagy hiba volt nem azt venni, de ha ezeket ledobálom, akkor csakis ad08 lesz jövőre
205/45-R17 az ep3 gyári mérete, ehhez mérten az fn2 ugyanarra a motorra
225/40-R18-at kapottEgyébként mikor legérdemesebb nyári gumit venni? Van erre valami szabály, hogy mikor szoktak legolcsóbbak lenni?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25767 üzenetére
Mindenesetre én akkor fogom nézegetni, ha lesz keslóvé rá, most a gépemre akarok költeni, meg egyéb másra, az autó most pihenjen, kapott már elég törődést amióta megvan
Új korától kezdve irkálom, átíratás, nagy szervíz, új gumik, gyertyák, fényezés etc.. Az autó árán felül 360.000 Ft-nál járok, most tavaszig nem költök rá, ha nem muszáj. (ja és most próbálom bevezetni az aCar pro-ba ) Bár pár napja jelentkezett a hosszbordásszíj vezető görgő csapágy hangja, így azt kénytelen voltam megrendelni, de remélem tavaszig több gebasz nem jön közbe(#25768) bodrik11 - NE, főleg ha jó a motorod! Egyre több mester is erre próbál rábeszélni, kész agyrém
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz #45553408 #25770 üzenetére
Elégedett tulajdonos vagy, maradj is az
Tavaly hengerfejeztettem a vti-m, azt mondta a műhely tulajdonos, hogy becsukhatna, ha nem lenne olajadalék, amit az emberek a járműveikbe tankolnak...Régen én is szemezgettem, amíg nem jártam rendesen utána, azóta viszont tartózkodom tőle, és még az ellenségemnek sem ajánlom.
POZITÍV:A motorolaj adalék mindössze az olaj kenőképességét fokozza!
NEGATÍV: Olajnak kell hűtenie, motort tisztán tartania, védeni a korrózió ellen, karban tartania az elasztomereket (gumi, kaucsuk). Így tehát a kenőképesség a többi tulajdonság rovására vezet!
NEGATÍV: Teflon, vagy kerámia tartalmú adalékok szigetelő hatású lerakódást képeznek, ami megakadályozza, hogy a motor leadja a hőt az olajnak, ekkor az olajhőmérséklet alacsony lesz, a motoré viszont magas, tehát az olaj képtelen ellátni feladatát!
NEGATÍV: A motorolajban GYÁRI adalékok egyensúlyban vannak, több évtized tapasztalattal kisérletezték ki a megfelelő arányt, ezt borítjuk fel, ha hozzáöntünk plusz adalékot , ezzel megakadályozva, más FONTOS adalékokat abban, hogy kifejtsék hatásukat!
Az alábbiak mások, hozzáértők tollából ered:
Aki jót akar az autójának, használjon egy jó minőségű, teljesen szintetikus, esetleg félszintetikus olajat, és mindenekelőtt tartsa be a gyári előírásokat.
Hosszú oldalakon lehet nyomon követni, hogy milyen csodálatosan beépülnek a fémbe, bevonatot hoznak létre, vagy valamilyen kémiai reakció útján fejtik ki hatásukat, ami szép és jó, és többségük nem átverés, hiszen a súrlódást tényleg csökkentik. Ám ez önmagában még nem minden.
Arról már nem szól a fáma, hogy milyen egyéb kölcsönhatások indulnak el a motorolaj adalékai és az extra adalék között, amit értelemszerűen nem vizsgál a gyártó cég, hiszen akkor a legtöbb esetben kidobhatná az aranytojást tojó tyúkot a többi jószág közé. A mellékhatások számos esetben a motor végét jelentették, sokan fogták már a fejüket az országút szélén.Általánosságban azt javasolom, hogy csak akkor nyúljunk motortömítő vagy egyéb jótékony hatást ígérő készítmény után, ha nincs pénzünk megjavíttatni a motort, és még néhány ezer kilométert látványos olajfogyás nélkül szeretnénk közlekedni, mielőtt begurulunk a szervizbe.
A mai korszerű szintetikus olajok minden olyan adalékot tartalmaznak, amely szükséges a motornak. Higgye el mindenki. Az olajtársaságok kiélezett versenye a gyári beszállításoknál és a mindennapi életben nem engedi meg, hogy kispóroljanak bármit is, és azt utólag pótolni kelljen.
Utólagos motorolaj-adalékok. Az emberek gyakran kérdezik, érdemes-e ilyen, vagy olyan olajadalékot tölteniük az olajteknőbe. Nem érdemes. Az olajcégek és a motorgyártók együttesen dolgoznak azon, hogy azt a terméket biztosítsák számunkra, amire szükségünk van. A mai motorok forróbban és hosszabban futnak, több lóerőt teljesítve, kevesebb üzemanyagból. Ráadásul ezek az erőforrások hosszabb élettartamúak is. A SLICK 50 és az ahhoz hasonló adalékokra adott nemleges válasz, részben a kenőanyagok természetéből adódik. Az utólagos adalékok nem teszik jobbá a motorolajokat, sőt gyakran rontanak azok képességein. Módosít(hat)ják az olaj eredeti adalékolását, ezáltal felborítva az olaj akár hideg, akár melegoldali viszkozitását. S elég csekély a valószínűsége, hogy pont olyan irányba, amire az olajipari kutató cégek dollárok millióinak tucatjait költik. És akkor még egy szó sem esett arról, hogy az egyéb tulajdonságokat meghatározó gyári adalékokra milyen hatással van. S ezzel kapcsolatban csak egy kérdés: mindenféle utólagos, világot megváltó olajadalékok látványos és hangzatos reklámjaiban miért nem mutatnak soha egyetlen egy fékpadi mérési eredményt sem??? Pedig szerintem egy minimális műszaki érzékkel megáldott ember számára is nagyon beszédes egy diagram. Pláne, ha mondjuk egy még egy nagynevű autógyár is adja a nevét hozzá. Ilyet miért nem láthatunk soha…? Sőt, konkrétabban, néhány motor meghibásodás is visszavezethető az utólagos adalékolásra. Érdemes elgondolkodni ezen.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25772 üzenetére
Ha addig valóban nem kell költeni (miért kellene?), akkor az napi 82 Ft-ba fáj, ami lazán annyi cigi amennyit egy dohányos elpipál egy nap
Én is úgy vagyok vele, rendbe hozom, amit tudok, ha már ilyen szépen megvigyázta az előző gazdi, akkor pont én miért ne tenném ugyanezt. Így utólag veszem csak észre, hogy azért nem sajnálta tőle a gyári alkatrészeket.
Egyedül a zenemotyó böki a csőrömet, nagyon nem volt olcsó ezeket belerakni, főleg ilyen igényesen, ezért sajnálom megbontani, de fél csomagtartóm tele van, zenét meg autóban nem hallgatok, tehát csak a súlyt és helyet fogja.Viszont egy tdi-re nem szeretnék éves szinten 300+ rugót locsolni dealényeg, hogy alig fogyaszt érted
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Életemben először vagyok otthagyva az úton
Végleg beállt a csapágy, kb. 200m után, hogy elindultam vele hangos zörej, bűzlő szíjszag motort egyből leállít és elgurultam a legközelebbi kis utcába, amíg a lendület vitt. Nagyon szemeztem a rossz vassal ami éppen az út másik felén volt, de jobb helyre nem tudtam leállni
Később amikor elindítottam megint forgott a vezető görgő, de jobbnak láttam, ha szólok apámnak és elhúz a kombival.
Nagyon megalázkodottnak éreztem magam, eddig az ilyen érzés ismeretlen volt, de most megtapasztaltam
Bár részben én is hibás vagyok, mert majd egy hete így hajtottam, nem gondoltam hogy egy hét alatt beáll, de péntekre megjön az alkatrész..Életem első cserbenhagyása egy Hondával, örök emlék marad:
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #25786 üzenetére
Amint az egyik csapágyamnak kezdett hangja lenni, azonnal megrendeltem és amint megérkezik teszem is bele.
Sokan évekig elhajtják így az autójukat, nálam csak pár nap lett volna..ez nem egy fellazult szíjtárcsa, vagy szoruló fék, hogy félnem kellett volna.
Gondolhatod, ha bajt sejtek nem hajtom egy tapodtat sem, ha kell hónapokig[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25794 üzenetére
Nemtom, én abból indultam ki, hogy apám régi fos Zastavájában már évek óta csapágyas (de nagyon) valami a motorban , és állandóan hallatszik, de a hátsó kerék is, pedig köztudott, hogy az egész autó beolvasztott ajtókilincsekből készül vagy ott a szomszédom Poloja is valami szörnyű hangot ad már hónapok óta.
Nem gondoltam, hogy egy Honda szűk egy hét alatt beáll, amíg megjön az alkatrész, de ha beáll sem történhet nagy baj. oké, angol hondaMegszorult teljesen az a gyanúm, de azóta megint forog, tehát ha nagyon akartam elhajthattam volna a mesterig, de eszem ágában nem volt kísérletezni
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25826 üzenetére
Szombat reggel már meg is volt, a felső görgőben nagyon csúnyán nézett ki a csapágy, azok a golyók..
Le is fényképeztem, aztán véletlen kitöröltem, amikor pucoltam a telómon a sok retek képetDettó, nekem van, hogy már szárazon nyomatékból (4 és 6 között) csúszik az orra, ilyenkor nem tudom sírjak vagy nevessek (inkább előbbi). Esőben sajnálom húzatni, ezért arról nem tudok nyilatkozni, kanyarokban viszont elégedett vagyok vele. 2-es vtec kacsához viszont nem kell eső, csak 10 fok és közepes minőségű aszfalt
Fel kell dobálni a télieket mostmár, én is hamarosan így teszek. Mivel nincs másik felnim, ezért marad ez, úgyis tavasszal fel akarom őket újíttatni, mert vannak hibái. Már beszereztem a gyári színkódot és a festőnél is jártam, hálisten ki tudja keverni--
Szóval hiába nevettek, egy vti vagy inti után is sokkal nyomatékosabb, és úgy tűnik jobban is megy, de csak tűnik.
Sosem értettem ezt a nyomaték mizériát, meg hogy azért kell, hogy előbb elérje a legmagasabb sebességet.
Ugye írtam már, VTi-m mellől nyomatékból (1500-tól) sem tudott ellépni a CTR, sem egyesben sem kettesben.
A fos dízelek meg 300+ nyomatékosak, és bármikor körbeautóztam őket a kis 1.6 literes 155nm -es Hondámmal. Vagy ott van épp a haverom felturbózott bmw-je, rezegtem, féltem, dúlt bennem az adrenalin amikor meghajtottam, húbazdmeg még még még érzést váltott ki, de ellépni sosem tudott a CTR-emtől, ami nem sok emberben vált ki még csak ejha érzést sem..[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25838 üzenetére
Szerintem gyári színben a legszebbek ezek a felnik, főleg fekete autón.
A fekete olyan semmilyen, teljesen elvegyül az autó színével, az arany meg tipikus bubu felni, már azért sem festeném aranyra, másrészt meg szubjektív, de nekem nem jönnek be az arany/sárga/bronz stb.. felnik.NH628M - nagyon érdekes szép színe van főleg kiglancolva, nem egyszerű ezüst. Jobban feldobná az autódat annyi biztos
-
DeathAdder
veterán
Na akkor ide is, hátha valaki tud segíteni.
FN2 CTR-be ha tud valaki ajánlani típusspecifikus direktszörcsit, és kipufogó rendszert, esetleg kipuff elemeket, az kérem privátban, vagy itt jelezze
Ha nem muszáj nem szeretnék íbéjezni, mivel még sosem csináltam..
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #25849 üzenetére
Ismerősöm megkért, hogy rendezzek az autójára "pénz nem számít", hát akkor nekem is csurranjon cseppenjen már valami
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25857 üzenetére
Ööö Én mit rontanék el? nem értem
Nem az én autómra akarom venni, szeretem amilyen és különösen azt, hogy vtec alatt Yaris hangja van
Meg nem bontanám ezt az összhangot semmi pénzértszerk. jaaaa a "csurranjon cseppenjen" -t anyagi értelemben gondoltam
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Szerintetek ezzel mit kezdjek?
Olyan szar minőségű, hogy az fogalom, így vettem már, a felniken kívül még ez szorul némi törődésre.
Úgy látom többeknél előjön ez a probléma, a nonFl tulajok körében. Teljesen más tapintásra is a kettő, ami az ajtón van az nem az a kopogó csúszós plaszik, hanem durva műanyag, ezért nem tudom, hogy ez hogy nézne ki színre fújva Ajánlottak még műanyagápolót, az érhet valamit egyáltalán?
Nem pártolom, de lehet a fóliázás a legjobb megoldás ebben az esetben, ha nem az hogy újat kell venni.. -
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25866 üzenetére
Pestről vettem tehát valószínű..
Viszont a színe nagyon szép, és szinte mindenhol gyári fényezés, bár látszik, hogy fel van polírozva, de tényleg szép a színe.
Hát ja, de lehet az lesz, addig meg befóliáztatom, mert ami várhatóan nagyobb költség lesz a gépre az tavasszal a felnifelújíttatás és az új gummák. Ja meg 20k a 4drb piros H emblémával ellátott felnidugó (az is elég kopott), viszont az már elég durva, de ha nem találok olcsóbban tavaszig, akkor meglépem azt is. -
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25868 üzenetére
Nem akarok költeni, de aztán sosem bírom ki, mert baszigálja az kis fantáziámat mindig valami
Sajnos mindkét oldalon jelen van ez a csúfság, lehet valami nonFl betegség, de ez legyen a legkevesebb.
Fóliával oldom meg, igazatok van!Inti - hát nem hiszem, hogy lepukkant taligának néznék pont a tiédet Bár amikor vettem a ctr-t az exem azt mondta (mert ugye intit akartam nagyon) hogy hülye vagyok mert ez úgy néz ki azokkal az első lámpákkal mint egy hitler idejéből való harcijárgány Annyyááád...hát nem értettünk egyet
Erre meg több hölgyemény mondta, hogy a legszebb autó amit valaha látott (vagyis másoktól hallottam vissza, nem direktbe nekem mondták, tehát lehet némi igazságalapja), nem értem én ezeket, de jólvan..[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25880 üzenetére
Széép (gyárira, de legalább is semmiképp ne hagyd így)
Én is épp ma lőttem pár retek mobilosat az őszi erdőben
-
DeathAdder
veterán
Erősen gondolkozom, hogy bedobjak-e egy lsd-t a váltómba, ami hosszú távon talán kifizetődne és lehet nem is gumikat kellene cserélni, amit idén újan vettem és 3e km van benne.
Találtam is ebay-en csak magát a jdm difit, tehát nem a teljes váltót (arra szerintem nincs szükségem).
Ki mit gondol erről?szerk: na bakker éppen sold lett, de itt egy másik
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25892 üzenetére
Meg is lépem szerintem, de várok még, hátha találok jobb áron
Beszéltem vele, igazából az ő példájából eredt ez az ötlet.
Viszont elkereserített amikor azt mondta, hogy 215-ös AD08-al és LSD-vel neki is ugyanúgy elkapar, teljesen mindegy milyen gumit tesz fel, és hidegben is elég csúszós!Overdose! - Mire lehet számítani? Először fura lesz a kanyarokban, vagy úgy egyébként is?
Szerintetek nem sufnizás az, hogy gyakorlatilag kivetetem a gyári váltóm szívét és egy másikat teszek bele?
Eddig azt hittem ez csak váltóstól együtt működik..
Csapágyakat, valamit csak ajánlatos ilyenkor cserélni..[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25894 üzenetére
Nekem azért eléggé, volt már, hogy majdnem csutkára alácsavartam kanyarba, majd úgy visszacsapatott a hátulja, hogy azt hittem itt a vége és kipörgök. Szerencsém is volt, hulladék gumival elszálltam volna, nem volt valami kellemes.
Bár tény a vti-m jobban tolta az orrát!Amúgy tegnap nekem szóról szóról ezt írta xd
S egy kis off, mert a bmw az bwm, mindig örömmel olvasom az ilyeneket
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25900 üzenetére
Egy kép kialakult bennem amikor elmondták, hogy milyen különbség van gumi és gumi között, sok tapasztalatom meg nincs egyelőre, ezért csodálkoztam hogy az ad08-at is csak egy hétköznapi sokszor csúszós guminak titulálta.
Taposom én, taposom, nem is lehet máshogy a kanyarból kijönni, nekem van kitalálva ez az lsd
"nem értem, mi a baj a váltóval, mit akarsz csinálni?"
Bevallom eddig nem nagyon voltam képben, hogy hogyan is van ez. Tudtam hogy elméletben mi micsoda, de azt hittem a váltó és a diffi az csakis egyben szól.
Ma este elmentem egy haveromhoz, aki felvilágosított és megmutatta a műhelyében, hogy hogyan is néz ki ez a difi-váltó dolog, így mostmár képben vagyok és azért nagyon nem mindegy milyen szakemberre bízok ilyen melót!honda23 - megveszem az lsd-t akkor cserélem (nyilván illene is )
Mennyi az MTF3? 2.5 lityó kell? typev-nél rendelted?zolynet -
-
DeathAdder
veterán
válasz Tomics #25924 üzenetére
+1 a fórumnak, ott mindent megbeszélnek és biztosan találni tudsz neked valót
Ha élményre vágysz, akkor inkább 1.6 VTi!
Elmész vele alacsony fogyival, de ha kell akkor odapakolhatsz neki, persze tény jól szét kell nézni a piacon, de nem lehetetlenbmw-ről jót nem tudok nyilatkozni, a környezetemben, nekünk, az ismerősöknek, a haveroknak, akiknek volt/van azok mind szöktek tőle mert annyira jók, még az újaktól is. Szűk látókörűek az emberek, és az elfogultságuk hatására sokszor nem hajlandók beismerni, ezért csak akkor tudnak objektív véleményt nyilvánítani amikor már eladták! Jót nem hallottam még róluk, senkitől sem, pedig szeretek járgányokról csevegni az emberekkel.
Egyedüli a 318is -t tisztelem az e30-as bódéban, nem az a tehetetlen nagy dög, jó vezetni, jó a motor és tuning alapnak sem utolsó..
Alkatrész meg nem releváns, hússzor több probléma adódik a német csúcstechnológia eme csodájával -
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25944 üzenetére
Sokszor túl van ez az egész dramatizálva, de mondjuk azt a fogalmat sem értem, hogy "vizezni a benzint". Hogyan?
A víz önsúlya nehezebb az üzemanyagénál ezért a tartály aljába kerülne, ahonnan a pumpa felszívja. Tehát ha "vizezett" lenne az üzemanyag akkor jó ideig csak tiszta vizet tankolnánk..Bár több ismerősöm fos turbó dízele megállt, trokírozott, kivillant a check engine lámpája egy bizonyos privát kútnál tankolva, tehát valamit csak csinálnak. Az is lehet h a finomítótól jön már alapból a szar, amit jól benyomnak a privát kutaknak..
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25954 üzenetére
Azért kellemesen meglepett az fn2, nem mintha akkora különbségre számítottam volna. Kiugrottam guruló kettesből aztán 200-nál már közelebb volt hozzám (tehát faragott), végül én vettem el a gázt, nem vagyok végsebesség megszállott.
Lehet a dircsiszörcsi miatt jött fel rám az fn2, de lehet a gagyi chiptuning miatt ami az övén van
Lehet megkövezni, de akkor sem veszem ki a direktszörcsit, legalább a hangját élvezzem már ha így buszozgatok Szűk ezrenként tisztítom és olajozom, ha már nem kaptam meg az inti üvöltést amit imádok és amire vágyam ez ellensúlyozza valamelyest, még ha nem is preferálom ezt a módszert[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25959 üzenetére
Nem tudom
Az Accord is jól nézne ki egy M5-ös bönci vetélytársának, de nem..
Az új ctr viszont kaphatott volna awd-t, nem tudom mi értelme közel 300 lónak front hajtással
De ott a Legend 300 lova a 3.7-es szívóból és a szuper diffis 4 kerekes csak és kizárólag automata váltóvalAmúgy a bubu, evo nekem is böki a csőrömet, de vagyon lenne kitartani. Egy 4x4 hrv-re fáj még a fogam a busz mellé és teljes lenne az öröm
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs