- Vezeték nélküli fejhallgatók
- RAM topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Steam Deck
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen TV-t vegyek?
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
Hirdetés
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz tboldi #62727 üzenetére
Én cseréltem már 2 év után is egyszer, de ugyanannyi jött le, mint amennyit beletöltöttem.
A fél éves olajcsere, bár nem árt (nyílván), de szerintem felesleges. Éves a tökéletes. Vagy a km alapján.
A vékonyabb olajnak kisebb a viszkozitása.
Idézet a cikkből:"A leggyakoribb ellenérv az alacsony viszkozitású olajokkal szemben, hogy az általuk adott vékonyabb olajfilm kevésbé védi meg a motort a kopástól. Egy, a Honda kérésére készített tanulmány1 azonban kimutatta, hogy normál üzemi körülmények mellett nincs jelentős különbség egy 5W30-as és egy 0W20-as olaj között, a motorkopás tekintetében. Ha azonban az üzemi körülmények a normálistól eltérőek, például egy sportkocsi esetében vagy olyan járműveknél, amelyek nagy terhet cipelnek vagy vontatnak, 0W20-as vagy 5W20-as viszkozitású olaj használata nem javasolt."
Én pl nem egyszer, előzéseknél 7500-8000-ig elpörgetem a motort (persze csak üzemmelegen, olyan szép hangja van) és nem lennék nyugodt a 0-ás olaj vékonyabb filmrétegével.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik