Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz sifarr #29199 üzenetére

    Te az ügyfelek 1-2 %-ába tartozol, különös igényekkel.

    Hülyeség! Amíg nem volt ennyire erőltetve az okostelefon-használat, addig az emberek a PC-n vagy laptopon intézték a pénzügyeiket. Akkor ez nem volt "különleges" igény. Most már hirtelen az?

    Ez már csak így megy mindenhol.

    Ez úgy megy mindenhol, hogy szándékosan az online megoldások felé rugdossák az embereket és azokat szopatják, akik mondjuk adott esetben az offline vagy fél-online megoldásokat is preferálnák. Megy az offline (és egyúttal a fél-online) megoldások drágítása is, tehát ha véletlenül elhagyod a telefonodat, ellopják vagy bármilyen okból használhatatlanná válik, akkor a hoppácska most mi lesz élmény egyből befigyel és akkor hirtelen azt látod magad körül, hogy úgy be vagy korlátozva, ahogy nem szégyellik, pusztán azért, mert épp nincs okostelefonod.

    Mondok pár példát, ahol a fél-online megoldásokat preferáltam, amíg el nem cseszték azokat is:

    1. Máv jegyvásárlás: Főleg IC helyjegymizéria miatt volt kényelmes, hogy otthon gép mellől online bankkártyával kifizettem a jegyet mondjuk utazás előtti nap, akár 23 óra akárhány perckor és másnap indulás előtt az automatánál kóddal átvettem. Na hát ezt szépen elválasztották egymástól, szóval lehet előtte való napon automatához fáradni és megvenni ott a helyszínen. Mert pl. 2 hétig érvényes menettérti jegyet csak így lehet venni. Plusz így nem kell, hogy mindent tudjanak rólad, mivel a jegy nem névre szól.

    2. Online vásárlásnál a Packeta automaták pl. kizárva, mert jópofa a klímasemleges hisztire hivatkozva azt mondani, hogy nincs az automatáinknak kijelzője, mert így zöldebb. Cserébe annyi szopás van a csomagok átvételével, hogy érdemes az app alatti véleményekbe beleolvasni. Ahelyett, hogy lenne kijelző, amin bepötyögöm a PIN kódot, ami SMS-ben jött. Ez a faékegyszerű szint, ami még butatelefonnal is működik.

    3. Nem veszek igénybe semmilyen közroller, közbringa rendszert, mert ugye nincs okostelefonom.

    Arról nem beszélve, hogy az okostelefonos megoldásokkal a szolgáltatásokat nyújtók egyszerűen áthárítják a felelősséget a vevőre. Lemerülsz, nem olvasható a kódod, nem tudod beolvasni a kódot stb.. te vagy a hibás. Ha viszont a MÁV automata nem vagy szarul nyomtat, azért ők felelnek. Packetának meg az a hozzáállása, hogy ja hogy nincs neted, nincs bluetoothod, nincs GPS-ed stb.. hát akkor sajnos így jártál.

    4. Boltos kedvezmények ugyanez a kategória, hogy akinek "online" kuponja van, az az okostelefonjával kapja a 20%-ot, a többiek meg szarjanak sünt.

    Gondolom a következő szint az lesz, hogy faszául összehangolják majd az egész "kell az okostelefon" agyrémet a beléptetőrendszerekkel és akkor csak oda nem megyek ahol ez van, ha majd mindenhol ez lesz, akkor kalapács, csákány, balta stb.. előkerül, ha nem lesz más, okostelefonmentes megoldás, ami ne egy bőr alá ületett chipet jelentsen már, mint amilyen pl. Schumacher Vandácskának van. :W

    E-személyi ki sincs használva, pedig sokkal könnyebb, mint egy okostelefon és azzal is lehetne "korlátozni" az embereket, ha ez a cél.

    De sajnos attól félek, hogy késő lesz már a többségnek jó reggelt kívánni, amikor már Európából is kis Kínát csináltak. :U

    El lehet ezekkel az innovációknak hazudott korlátozásokkal "szórakoztatni" a jónépet valameddig, de azért mindenkinél lesz egy határ, legalábbis nagyon remélem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák