Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz Jim74 #28112 üzenetére

    Persze ezek egyik sem létfontosságú, de ha a lehetőség sincs meg a módosításra, vagy nyilatkozatra, akkor az már kicsit baj.
    A "mindennapos használatot" persze nem úgy értettem, hogy ezeket kb. naponta, vagy hetente használjuk (használnánk), hanem ezek azok, melyeket jellemzően igénybe venné az ügyfél, ha lehetőség van rá online felületen.

    A levelezési cím módosítás meg tényleg igen ritka. Bankot SZVSZ több esetben váltunk, mint címet.

    Az említett kettő "fő" hiányzó opciót évente kb. 1x használjuk vagy akkor sem..., de jó azért, ha nem kell bemenni pl. a kp. nyilatkozat miatt a bankba. :K

    2 hete vagyok megint CIB-es is, de ez a tájékoztató levelük (amit már 2 hete olvastam) kiverte nálam a biztosítékot, hogy az miatt volt ma itt majdnem vita. :U

Új hozzászólás Aktív témák