Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vacs

    veterán

    válasz ReSeTer #21800 üzenetére

    Az ciki, ha én a K&H-val elégedett vagyok? :))
    A mobil appjuk kb hibátlan, nekem is van másodlagos azonosítóm, én 3 kattintással hosszabbítottam meg pl.
    Magyarországon elsőként vezették be a Google Pay-t és elsőként a Garmin Pay-t (okos órán).
    Itt ugyan nincs teljesen nullás számla mint a Cib+Uni, de nekem így is 0 forint a számlavezetésem.
    A helyi fiókban normálisak, természetesen ez is hely függő.
    Párszor telefonon is beszéltem velük, soha nem voltak lekezelőek, pláne bunkók, persze ez lehet csak szerencse is.

    Korábban kérdeztem, hogy:
    A K&H mobilbank appban van egy olyan funkció, hogy az appon keresztül (wifin, mobilneten) tudok beszélni az ügyintézővel!
    Ez azért jó, mert nincs szükség azonosításra, hiszen látják, hogy ki vagyok, illetve nagyon rövid a várakozási idő, mert tudják, hogy az ügyfelük vagyok!
    Nagyon hasznos funkció, én szeretem.

    Kérdeztem, hogy más bankoknál is van-e erre lehetőség (OTP-nél nincs, ezt tudom)?

    (^)(>.<)(^)

Új hozzászólás Aktív témák