- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
PROHARDVER!
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
merqree
őstag
válasz dptrsk #18341 üzenetére
Ha a szolgáltató kiállít egy számlát köteles vagy kifizetni, a reklamáció nem halasztó hatályú, sajnos.
Ha limitet állítasz be, akkor intelligens applikáció esetén (pl Raiffeisen-nél van ilyen), látom a beérezett kérelmeket, és jelzi, hogy nem fog teljesülni limit túllépés miatt, de engedélyezhetem. Az engedély ellenére, a beállított limit nem fog változni. -
dptrsk
addikt
válasz merqree #18351 üzenetére
Egyik esetben sem kellett kifizetni, a téves összeget:
- üzleti áramot nem vételeztem
- 20.000 forinttal többért nem telefonáltam
- epackra jogosult voltam
- nem volt szerződés, amire kiállította a számlátSzép is lenne, ha minden jogtalan összeget a fizető félnek kéne meghiteleznie..., mert a számla kiállításra került
[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
válasz dptrsk #18350 üzenetére
és mindegyik esetben kb két héttel korábban e-mailben megkapod az összeget, hogy mennyit akarnak majd levonni. szóval van két heted bőven reagálni (és ha annyi idő alatt nem ismerik el a hibát, akkor még levonás előtt törölheted a csop.besz. meghatalmazást, vagy leveheted a limitjét 10 Ft-ra, stb). tehát összevetve a fizetés kérelemmel, itt csak akkor kell csinálnod valamit*, ha probléma van, ami azért jellemzően 5-10 évente egyszer fordul elő (/szolgáltató), szemben azzal, hogy minden hónapban jóváhagyni kell egyszer (/szolgáltató).
* azon túl, hogy ránézel a számlád összegére, ami jellemzően már az e-mailben is benne van
mellesleg, ha a csop. beszedés fel van véve és a limit is jó és valamiért mégsem vonják le a megfelelő összeget, akkor a vagy a szolgáltató hibázott, vagy a bankod, tehát késedelmi kamatot nem neked kéne állni. ha egyszer majd a fizetési kérelemre nem nyomsz rá, akkor sok sikert ahhoz, hogy bizonyítsd, hogy meg sem kaptad kérelmet.
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
dptrsk
addikt
-
Rendo84
senior tag
Sziasztok!
Elgondolkodtam hitelkártya igénylésén. Előnyeivel és hátrányaival nagyjából tisztában vagyok.
Azt szeretném megtudni, hogy melyik banknál érdemes most új számlát nyitni erre a célra, ami számomra a legkedvezőbb lehetne?
Erre érkezne a fizetésem havonta, tankolások, bevásárlások, számla befizetések, online vásárlások, stb...
Köszi előre is a segítségeteket![ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
OTP Topicban írják, hogy bankon belüli de nem számlanyitó bankfióknál található ATM készpénzfelvétel is idegen ATM-nek számít. Ez más banknál is így van?
-
veterán
Mi a tököm van az Ersténél? Ez az új George app egy kiló fos, nem mutatja meg az egyenleget se be se tölti azt a rész, most meg a netbank már 5 perce tölti a belépést. Az app tele van 1*-os értékelésekkel... hatalmas fejlesztés.... de telefonálni tudnak, hogy csináljak a hitelkártya egyenlegemből személyi hitelt...
botrány... sms sem jött hogy mennyit kell visszafizetni, pedig már az új számomra átállítottam mindent mindenhol... -
Red_Bull
aktív tag
Bankszámlát szeretnék nyitni a Gránitnál, Gránit Digitális digitális számlacsomagot néztem, azt hittem ez a legolcsóbb, de most nézem, hogy Hello Gránit még kedvezőbbnek tűnik mindenben, hol a "buktató" akkor? Részletes kondíciós listát nem találok honlapon számlacsomagokról, úgy mint a többi banknál
-
sopruk
aktív tag
válasz Red_Bull #18371 üzenetére
Ilyenre gondoltál?
Hirdetmények
Az 5. szól a lakossági bankszámlákról és kapcsolódó szolgáltatásokról... -
Flashcash
Közösségépítő
-
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #18370 üzenetére
Nem nagyon haladnak a Web-es George-al sem..., 5 nap alatt sem tudták helyrehozni a felületet.
Az App meg egy vicc...
Nagyon lassú abból a szempontból, hogy a netes vásárlást, zárolt tételként, kb. 1 órás késéssel mutatta csak.A hónapfordulós, zárlati sms 2021. február 11-én jött nekünk, 11:13-kor. Nem kaptad meg
-
dptrsk
addikt
válasz sajtos365 #18379 üzenetére
Itt nem teljesen ez történik
Te veszel valamit ma x-ért kártyával, a számládon foglalásra kerül, de az egyenleged csak könyveléskor csökkenti.A bolti példával élve, ma veszel valamit, amit 2 nappal később fizetsz ki, lehet közben felment az ára, amit meg kell fizetned.
Te vettél x devizát y nap múlva érvényes árfolyamon
Ha ezt el akarod kerülni, utalás vagy saját számlán átváltani(pl. Revolut) és úgy fizetni.[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz dptrsk #18380 üzenetére
itt az történik, hogy az mnb évek óta asszisztál egy olyan csaláshoz a magyar bankrendszerben, ami példátlanul szégyenteljes. az, hogy a bankok úgy küldik ki a zárolásról szóló sms-t, hogy középárfolyamon számítják át a devizát, miközben aztán (euró esetén) kb. 6-15 forinttal rosszabb árfolyamon könyvelik le, nálam kimeríti a szándékos csalás és átverés tényállását. és évek óta senkit sem érdekel
rengeteg ismerősömet világosítottam már fel arról, hogy nem, sajnos nem "középárfolyamon" vásároltatok, csak a tájékoztatással át lettetek verve. a bankok akkor lennének tisztességesek, ha a zárolást is a számlakonverziós "eladási" árfolyamon végeznék. a tényleges vásárlás és a könyvelés napja között nyilván ez is változhatna, de minimális mértékben
persze akkor világos lenne, hogy csalnak, mert sokan még mindig azt hiszik teljesen jóhiszeműen, hogy középárfolyamon vásárolnak
-
dptrsk
addikt
válasz pictigjis #18381 üzenetére
Az első deviza vásárlásom előtt 3-4 órán át bújtam, az akkor aktuális 2 számlavezető bankom hirdetményét, hogy tudjam mire számítsak.
Akkor még nem volt Revolut és társaik.
A hirdetményekben le van írva pontosan mikor milyen árfolyam szerepel...Persze nem ügyfélbarát a hozzáállás, de manapság szerencsére bőséges alternatíva rendelkezésre áll.
-
axioma
veterán
Volt Raiff leallas bejelentve? 3 oran kreresztul probaltam tobbszor belepni, 1x sikerult [igy nem tudtam kifizetni az ebedet, marmint kp-m volt, de utalas lenne a digitalis es reszukrol mukodott is, korabban hasznaltam]. Meg 45 perc telefonalas utan mondtak h me'g dolgoznak rajta - jo lett volna ha ilyenkor tobb ugyfeles van, es hat fura volt h epp sok hisztis ugyfel telefonal erre bedpbjak a varakozasba h ajanjak a bankot ismeroseiknek reklamot, nem ilyenkor kene...
-
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #18388 üzenetére
A KártyaŐr volt Neked is elvileg korábban, és az szolgáltatás díjmentes a régi ügyfeleknek.
Azzal jött a havi zárási sms is díjmentesen.Valamiért Neked leváltották a KártyaŐrt, a hírnök izére, ami havidíjas.
Mivel Neked olyan régi a hitelkártya számlád, hogy akkor még a KártyaŐr díjmentes szolgáltatás létezett, ezért kérheted, hogy kapcsolják azt vissza díjmentesen, és a hírnököt meg le kell mondani.
Csak azok az ügyfelek kérhetik a KártyaŐr visszakapcsolását, akiknek régen, egyszer már aktív volt.
Mi a 2000 Ft-os limitet is 1 Ft-ra állíttattuk a Kártyaőrnél, így minden fizetésről jön díjmentes sms.[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
én is átállíttattam 1 ft-ra, de már nem is 2000, hanem 5000 a limit... tudnak spórolgatni a srácok
azután kaptam ezt a választ, hogy reklamáltam elmaradozó sms-ek miatt:
Tájékoztatjuk, hogy az alsó összeglimit Erste SMS Max, hitelkártyákhoz kapcsolódó KártyaŐr valamint az Erste Hírnök csomag esetén: 5000 Ft 2020.10.15-től. A Bank kizárólag az alsó limitösszeg feletti tranzakciókról küld SMS értesítést egyedi limitbeállítás hiányában. A Bank az Ügyfél érdekében biztonsági okokból a szolgáltatáshoz beállított alsó összeglimittől eltérhet és az összeglimit alatti tranzakciókról is küldhet értesítést.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
A CIB-bel mi újság van? Bejelentettek mára valamit? Azért még karbantartások esetén sem szokta egyik bank sem így kioffolni a weboldalát.
-
RR-13
őstag
Most írta ki a CIB Bank:
"Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy technikai okból jelenleg fennakadások tapasztalhatók a CIB eCommerce (kereskedők számára nyújtott internetes kártyaelfogadás), a CIB Bank által kibocsátott betéti és hitelkártyákkal végzett tranzakciók (vásárlás és készpénzfelvétel), a CIB Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai esetében, valamint a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg korlátozott funkcionalitással érhető el.
A kártyatiltás természetesen működik, ehhez kérjük, hívják a +36 1 802 3000 telefonszámot.
A probléma elhárítása folyamatban van. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük, és köszönjük megértésüket, türelmüket!"[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
Jó lesz ez a CIB. Tényleg olyan ingyenes bankszámla érzésem van ECO mellett
Egyebkent épp telót cseréltem de még megy a régi. Tudom én aktiválni az újon az appot pl netbankból vagy ilyesmi?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...