- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
PROHARDVER!
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
teleahocipöm
senior tag
Eddig vártan -a CIB24 visszahívására, de az 5 nap is kevés volt nekik, hogy eldöntsék mi a CIB bank hivatalos álláspontja "egyszerűsített bankváltás" eljárás megindításával kapcsolatban.- (bocs, hogy ezen rugózok)
féltem kifutok az időből, így megcsináltam CIBInternetBank letölthető felületén a csoportos megbízások bevitelét, majd figyelhetem mikortól élesednek a megbízások, mert addig nem mondhatom le a régi banknál lévő megbízásokat. Félek a rendszeres utalásokat is itt kell beírnom..
Ami röhej minden egyes megbízáshoz kellett egy push kód , elég lett volna a végén egy. A CIB nem is kicsit van lemaradva netbankos megoldásával ez már akkor is elavult volt, amikor készítették. -
RR-13
őstag
válasz eastsider #13050 üzenetére
Vagyis a 2390 Ft -os díjat nem akarják visszafizetni
Azért én ezt megnézném..., le van ez írva, hogy a felmondási időre nem vizsgálnak kedvezményes számlavezetést? Nekem ez újLehet, hogy automatikusan nem vizsgálnak, de manuálisan kénytelenek lesznek!
Remélem nem hagyod annyiban.2020. március 01-én a NetBankban azonnali felmondást adok be az ÁSZF. 3.4.1 e.) pontja alapján leírt kedvezőtlen egyoldalú szerződésmódosítás miatt, mivel a szerződésmódosítás, ami 2020. április 02. napján lépne életbe, a csomagváltással, azt nem fogadom el, ezért a bank ezt azonnali felmondásnak kell, hogy tekintse.
Így viszont nincs 30 nap felmondási idő, és be sem kell majd menni remélem.
Persze ez nem biztos, hogy ebben az esetben is járható út, de megpróbálom.
-
eastsider
nagyúr
Igen benne van:
A számlavezetési díj vonatkozásában a Számlamegszüntetési kérelem Lakossági ügyfelek részére nyomtatvány 2. és 4. számú pontjaiban leírtak irányadóak:
„2. A Bankszámlaszerződés rendes felmondással történő megszűnése esetén a Bankszámlaszerződés a 30 napos felmondási idő lejártakor, közös megegyezéssel történő megszűnés esetén a fentiekben jelzett napon kerül megszüntetésre és a Bankszámla lezárásra.”
„4. A Bank közös megegyezéssel történő bankszámla megszüntetés esetén a Bankszámlaszerződés megszűnésének hónapjában, rendes felmondással történő megszüntetés esetén a felmondási idő alatti törthónapban díjkedvezmény kalkulációt nem végez, mivel a díjkedvezmény kalkulációját a Bank minden hónap utolsó munkanapján végzi el.”
Megy az MNB panasz. Nem a 2k ért. Csak a hozzáállásuk nem tetszik, hogy ostobának tettetik magukat a bankfiókban is
-
RR-13
őstag
válasz eastsider #13054 üzenetére
Az "érthető", hogy hónap közben díjkedvezmény kalkulációt nem végeznek (nekem mégis végeztek ma, mert az 1300 Ft-ot nem akarták most kifizettetni) de akkor manuálisan kellene megcsinálniuk.
Viszont a "díjkedvezmény kalkulációt nem végez" nem jelenti azt, hogy nem kérhető utólag a kedvezmény figyelembevétele, így a díj visszatérítése.
Mi 2 éve egy 5.000 Ft-os 4%-os visszatérítési panaszt adtunk be az Erstének, mert az OTP Simple oldalán a Praktiker nem a barkács kategóriába volt besorolva (MCC kód), és ez miatt csak 1%-ot kaptunk a vásárlás után vissza a 4% helyett.
Az Erste a hirdetményében nem vállal felelősséget a hibás MCC kódok beállítása miatt, ami alapján nem akarták jóváírni az 5 ezret első körben, majd újra megpanaszoltam, és leírtam, hogy a hirdetményben leírtak nem jelentik azt, hogy nem lehetne egyedileg jóváíratni, és ez miatt a második körben meg is kaptuk az 5 ezret.Szóval próbálkoznak, de nem szabad feladni. Újra be lehet adni a panaszt, új hivatkozással.
-
pictigjis
senior tag
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13056 üzenetére
Szerintem is, de én most ezt az egész felmondási mizériát rövidre zártam, zárom:
"Az ÁSZF. 3.7.2 e.) pontja alapján: A Számlavezetési keretszerződés megszűnik
A Számlatulajdonos részéről a Bank által kezdeményezett 3.4.1 pont szerinti egyoldalú kedvezőtlen szerződésmódosítás írásbeli el nem fogadása esetén azonnali hatállyal."
Vagyis március 2-án személyesen beviszem az írásbeli el nem fogadó nyilatkozatomat, (nem felmondásomat) és ez alapján azonnal meg kell szüntetniük a szerződést, és maximum március 1-ére kérhetik el a számlavezetési díjat, vagy még arra sem.
Csak egyszer legyen vége ennek..
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Akkor a vegen me'gis valami olyasmi lesz mint a Zero, csak nem passzivan hanem aktivan
Viszont akkor miert pont marc.2-an? Februarra mar teljesitetted, es a kedvezmenyek nem-figyelese az csak azt irja akkor van, ha a user mond fel felmondasi idovel. Tudtommal ilyen azonnalis indoku felmondasig _mindenben_ kell tartaniuk a korabbi felteteleket, pont ez a felmondasi lehetoseg lenyege, hogy csak es kizarolag a regi (=szerzodott) feltetelekkel vagy hajlando szerzodesben maradni.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz axioma #13058 üzenetére
Igen kb. és ezt az értesítő levélből "kifelejtette" az Erste.. biztos, hogy nem véletlen.
Mármint azt, hogy mi van, ha nem fogadjuk el a másik számlába váltásukat.Lehet, hogy február 28 napján (amikor egyébként, mint utolsó munkanap egyébként is végezniük kell kedvezmény kalkulációt, és zárást) bemegyek, és megnézzük mit lépnek a "nem elfogadó" nyilatkozatomra.
Megvárom, hogy mennyit akarnak majd fizettetni velem, mert ha többet mint 75 Ft-ot, akkor ott is hagyom őket, miután próbáltam megoldatni velük a díjmentes megszüntetést, ha az esetleg nem sikerül, mert az ügyintézők nem nagyon tudnak mit tenni a rendszerük ellen.
-
veterán
Felmerült bennem, hogy az erstét teljesen offolni szeretném milyen hitelkártya opciók vannak még ami most megéri?
-
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #13060 üzenetére
Amíg az Erste MAX Hk. nekünk megéri, addig ezt a részét nem piszkálom...
Viszont nem nagyon van olyan Hk., ami ennyit "adna" vissza jelenleg, mint az Erste MAX 1% vagy 4%Valaki az OTP Hk-át javasolja, de én nem fogom kivárni azt, hogy év végén írják jóvá egyben a kedvezményt... ha így van még egyáltalán.
-
pictigjis
senior tag
persze, hogy az van de amúgy biztos, hogy a privilégium l esetében él ez a kedvezőtlen dologra való hivatkozás? mert eredetileg is az állt a feltételekben, amit aláírtunk, hogy a számla 2019. március 2-ig él, aztán erste standard lesz belőle. ezt végül is még egy év egy hónappal ki is tolták, szóval lehet, hogy nem áll meg az, hogy kedvezőtlenül változtatnak (sőt, a standardnál azért egy lényegesen jobbat, persze nem elég jót ajánlanak)
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13064 üzenetére
Megkérdeztem, és hosszas utána járás után azt mondták, hogy lehet hivatkozni erre a Bank által kezdeményezett 3.4.1 pont szerinti egyoldalú kedvezőtlen szerződésmódosításra és lehet rá alkalmazni az ÁSZF. 3.7.2 e.) pontját.
Nem a telefonos ügyintéző mondta rávágva, hanem egyeztetett vezetőjével, jó pár percen keresztül.Nagyon fontos, hogy a keretszerződés határozatlan időre jött létre, ezért is tudják átváltani automatikusan Április 02-án!
A kedvezményes díjak vonatkozásában volt a határozott idő, ami 20019. március 01-éig volt eredetileg biztosítva.
Ugyanakkor lehet, hogy igazad van.....Nem tudom, hogy mi lesz, az biztos, hogy tudok hivatkozni majd esetleg a telefonos egyeztetésre is, hogy azt mondták, hogy ezzel a nem elfogadó nyilatkozattal a számlát azonnal megszüntetik.
Szerintem Neked is megér egy próbát, csak a nem elfogadó nyilatkozatban hivatkozni kell ezen ÁSZF fenti pontjaira, különben nem szüntetik meg a számlát biztosan.
Első kőrben meg lehet próbálni a "nem elfogadó nyilatkozat beadásával" majd ha arra nem akarják megszüntetni, akkor még mindig ott van a rendes felmondás lehetősége Március 02-án.
Ezért én úgy döntöttem, hogy mindenképpen Március 2-án megyek be mégis.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz INGJOKE #13060 üzenetére
Jo hogy mondod hogy a Bonusz evszakos lett, nekem me'g csak az Amex alap 1% volt meg. Akkor visszarakom a penztarcamba
Raiff is evszakos, hasonloak de nem egyeznek a kategoriak, es muszaki boltra egesz evben 3%, evszakosan meg 5% viszonylag hasonlo kategoriakra, csak negyedevre (nem dec-feb hanem jan-marc a tel helyett). Viszont ok az 1%-ot nem minden masra, csak elelmiszerre es hiperre adjak. Es ugye max. 10e negyedevente (sot csak max. az elso 300e van figyelembe veve), bar a 30e ev veginel jobb.
Mas ilyen 1% feletti nem tudom mennyire van me'g a piacon, remelem irnak me'g a tobbiek.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Akinek esetleg kell egy megszerkesztett, el nem fogadó nyilatkozat, annak privátban el tudom majd küldeni a szöveget, amit word-be át tud másolni, kiegészíteni a saját adataival, számlaszámával stb. és majd így kinyomtatni.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz windlord #13069 üzenetére
én ezt úgy oldottam meg, hogy évente, amikor lejárt volna a kártya kibocsátása után az 1 év, akkor előtte telefonon megszüntettem a számlához tartozó (pl. VISA elektron) kártyát, és kb. 1 hónap múlva új kártyát igényeltem (akkor meg Maestro-t), és mivel a kibocsátási díj díjmentes, ezért kb. 4 év alatt sosem fizettem éves kártya díjat sem.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13071 üzenetére
"Mindig" van kiskapu, ami törvényes.
Egyébként még telefonon mond fel ma a kártyaszerződést, így annál kevesebb díjat számolnak fel utólag.
Nagyon fontos, hogy ne tiltást kérj, hanem megszüntetést, és a kártya legyen a kezedbe, mert kérhetik az utolsó 4 számjegyét.
Amennyiben olyan ügyintézőt "kapsz" aki nem akarja megszüntetni, vagy okoskodik, akkor hívd őket újra.
Lehet, hogy rákérdez, hogy csak a kártyát akarod megszüntetni? Akkor mond, hogy igen, mert ha azt mondod, hogy a számlát is, akkor beküld a bankba[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13075 üzenetére
Nem biztos, de ha azért sem próbálod meg, akkor nem tudok mit tenni...
Még abban sem vagyok biztos, hogy ha ma megszünteted a kártyád, akkor a rendszer számolna éves kártya díjat, mivel nekünk, tavaly a Hk. megszüntetésnél (telefonban) az 1 év lejárat előtt1 hónappal történő megszüntetés után nem kellett fizetni semmit a korábbi 11 hónapra!
Viszont, ha nem szünteted meg ma, akkor 2-án biztos kifizettetik veled az éves díjat, ha nem terhelnék már febr. 28-án.
-
sifarr
senior tag
válasz pictigjis #13064 üzenetére
Vitatkoztatok itt hosszan, hogy a privilégium l-nél határozott vagy határozatlan szerződésről van szó. A semmiről.
Te végre elolvastad a szerződést, amit aláírtál, és kiderült, hogy a szerződés határozatlan idejű. Ezt látatlanban is meg lehetett volna mondani, mert a bankok sohasem kötnek határozott idejű bankszámlaszerződést. Ilyet a mobilszolgáltatók szoktak.
Az is kiderült, hogy a kedvező kondíciókra meddig vállalt kötelezettséget az Erste, és aláírtátok előre, hogy elfogadjátok a kedvezőtlenebb csomagra az átváltást.Az Erste pedig nem módosította egyoldalúan kedvezőtlenül a szerződést, sem most, sem korábban. Korábban az érintett ügyfelek számárá kedvezően módosította, amikor 1 évvel hosszabbított. Ezen a szerődés azpon részét nem változtatta meg, hogy a határidő után jön a kedvezőtlen csomag. Ezt ráutaló magatartással mindenki elfogadta.
Most lejárt a határidő. A bank most semmit sem módosított, amit korábban, 1 éve ne fogadtatok volna el. Jogilag nem megalapozott a bank egyoldalú kedvezőtlen szerződésmódosítására hivatkozni.
RR-13-nak a telefonos ügyfélszolgálatos, illetve a műszakvezető nem jól mondta. Ők is tévedhetnek, olykor a bank kárára is, mint ebben az esetben.
Tehát ne csodálkozz, ha neked egy ügyfélszolgálatos mást mond. Viszont a korábbi rossz tájékoztatás hivatkozás alap lehet másoknak is. Nem elég annyi, hogy azt hallottam valakitől. Ennél konkrétabban kell. Az a valószínű, hogy határozott fellépés esetén elfogadják mindenkinél. Nem hiányozna nekik egy panasz a felügyelet felé össze-vissza tájékoztatásért. Nem ér annyit nekik az egész.Viszont ezzel az egésszel azt sikerül elérnetek, hogy nem lesz többet bank, amelyik hasonló akciója esetén mint a privilégium l, meghosszabbítaná a kedvező időszakot 1-2 évvel. Olvassák ezt a topicot ők is.
Most megnyertek 2-3 ezer forintot. Fogtok még akciózó bankhoz átmenni, csomagra váltani, ott meg elúszik további 12 havi kedvezmény esélye. Pürrhoszi győzelem ez. -
RR-13
őstag
válasz sifarr #13081 üzenetére
Először is megjegyezném, hogy nem vitatkoztunk, hanem megbeszéltük, (vitatkozni te szoktál kb. mindenen) és ezért kár volt "benézned" a topikba, hogy itt ismét kioktass általánosságban kb. mindenkit, és keltsd a hangulatot "ismét" ráadásul figyelmetlenül, félrevezetően, és a bankot "segítsd" felkészülni...!
A szerződést én (is) elolvastam, és én írtam, hogy határozatlan idejű a keretszerződés!
"Nagyon fontos, hogy a keretszerződés határozatlan időre jött létre, ezért is tudják átváltani automatikusan Április 02-án!"
"A bank most semmit sem módosított, amit korábban, 1 éve ne fogadtatok volna el. Jogilag nem megalapozott a bank egyoldalú kedvezőtlen szerződésmódosítására hivatkozni."
1 éve elfogadtuk azt, hogy meghosszabbítsák a kedvezményes díjakat, mást nem fogadtunk el!
Mi közel 4 éve írtuk alá a szerződést, és akkor még nem lehetett tudni, hogy 3-4 év múlva milyen költségei lesznek pl. a standard számlának, és azt sem lehetett tudni, hogy "kitalálnak majd" egy új számlát, amibe "kedvezőtlenül" át akarnak váltani minket.
És hiába kedvezőbb picivel is ez, mint az alap Standard csomag, akkor is kedvezőtlen mindkettő.Most akkor, ha már jogilag közelítetted meg, akkor vissza is mehetnénk akár a szerződésben foglaltakra is, hogy pl. olyan feltételt fogadtattak el velünk 3-4 éve, aminek a részleteit a jövőre nézve nem is lehetett ismerni pontosan, mivel nem is tudhattuk, csak nagyjából a standard csomag díjait, mert azóta emelték az összes csomagban lévő díjakat.
Ráadásul ezen csomagváltási feltételt előre megállapították, és velünk ezt nem beszélték meg, vagyis beleszólásunk nem volt a kedvezőtlen feltételbe.Így ennyi erővel hivatkozhatnánk tisztességtelen szerződési feltételre is, ami miatt viszont már lehet hivatkozni a bank egyoldalú kedvezőtlen szerződésmódosítására!
2/2011. (XII. 12.) PK vélemény
A fogyasztói szerződés érvényességével kapcsolatos egyes kérdésekről:
"Ha tehát a felek között nem vitás, vagy a bíróság a rendelkezésre álló bizonyítékok alapján azt állapította meg, hogy a felek között olyan fogyasztói szerződés jött létre, amely egyoldalúan, a másik fél közreműködése nélkül előre meghatározott szerződési feltételt tartalmaz, vélelem szól amellett, hogy azt egyedileg nem tárgyalták meg.
Ezt megdönteni a fogyasztóval szerződő fél csak úgy tudja, ha minden kétséget kizáróan bizonyítja, hogy a vele szerződő fél részére ténylegesen fennállt a szerződési feltétel tartalmi befolyásolásának a lehetősége. Ez akkor valósul meg, ha a fogyasztónak reális lehetősége nyílt a szerződési feltételek módosítására, azaz a feltételt előre meghatározó fél ténylegesen is lehetővé tette számára, hogy megfontolás tárgyává tegye annak tartalmát, s azzal kapcsolatban akaratát érvényesítse.Ha a fogyasztóval szerződő fél bizonyítja, hogy a fogyasztó e lehetőséggel nem élve fogadta el a feltételt akkor az már egyedileg megtárgyaltnak minősül.
Nem elegendő a vélelem megdöntéséhez, ha a rendelkezésre álló bizonyítékok csak azt igazolják, hogy a fogyasztó a szerződést, illetve az annak részét képező feltételeket csupán azok tartalmát megismerve fogadta el".Fentiek alapján a szerződési feltétel azon része, hogy a jövőre nézve elfogadtuk a kedvezőtlen csomagba váltást, tisztességtelen volt, mivel beleszólásunk nem volt, ezen feltételbe, és reális lehetőségünk sem volt ennek megtárgyalására, csupán a szerződés ezen feltételeinek tartalmát megismerve fogadtuk el.
Mi megoldást kerestünk arra itt mindenkinek, akiket érint a Privi. "L" számla megszüntetés, felmondás hogy ne kelljen feleslegesen kifizetni a banknak több ezer forintot, akár ideiglenesen sem, és panaszt írni stb.
Most, hogy végre "találtunk" egy kiskaput, akkor te azt itt egy tollvonással áthúzod? Mégis milyen alapon !
Csak nem az Erste bankban dolgozol a jogi osztályon, hogy így véded őket, minket meg "támadsz"?A hsz-ed utolsó bekezdését, meg kiemelten visszautasítom, mert pont te hívtad most fel erre a bank figyelmét, hogy "szerinted" nem is jogos a hivatkozásunk, és ha valóban pont olvassák a topikot, és ha nem sikerül ez miatt elfogadtatni velük a nyilatkozatot, akkor azt főleg neked is "köszönhetjük!"
Nem kérek választ!
Amiket leírtam főleg a többiek védelmében írtam, és azért, hogy felkészülten tudjanak menni az el nem fogadó nyilatkozattal![ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
CIB Bank Rendszerfejlesztés - 2020.02.21-25.
"Ezúton hívjuk fel tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt
2020.02.21. (péntek) 18:00 és 2020.02.22. (szombat) 17:00 óra között
- a lízing funkciók a CIB Bank mobilalkalmazásban és a CIB Internet Bankon nem lesznek elérhetők, továbbá
2020.02.25. (kedd) 01:00-04:00 óra között 2 óra időtartamban
- a CIB Bank által kibocsátott bankkártyák nem lesznek használhatóak, vagyis az említett időszakban velük a vásárlás és a készpénzfelvétel kapcsán is fennakadások lehetnek."
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Azoknak írom ezt főleg, akik Budapest Bankosok, hogy készült egy összesítő leírás az AFR-ről, amit itt lehet elolvasni.
A többi banknál nem biztos, hogy ugyanígy lesz minden -
sifarr
senior tag
Igen, írtad, hogy határozatlan az erste-s szerődés. 1 nappal korábban meg azt, hogy határozott idejű. Linkelhetném, de hagyjuk, nem érdekes.
Nem érdekes azért, mert most egy nagyon fontos dolgot írtál! És nagyon jó, hogy a Kúriának a véleményét idehoztad, hivatkozol rá, idézed.
Elolvastam, elejétől a végig. Szerintem tévesen értelmezed és alkalmazod az erste-s esetre. De nem vagyok jogász, valószínűleg te sem. Emberből vagyok, tévedhetek. Ahogy egy callcenteres is lehet emberből: tévedhet, lehet tájékozatlan, stb. Nem tudjuk eldönteni, hogy melyikünknek van igaza. A többiek sem.
Készséggel elismerem, ha tévedtem, hogy te értelmezed jól a dolgokat. Viszont ...
Ha neked van igazad, te értelmezed, alkalmazod jók a Kúria véleményét, akkor többről van szó, mint pár ezer forintról.
Akkor a bank nem tett eleget az eljárásban a "jóhiszeműség és tisztesség követelményének", az ügyfelek hátrányára bontotta meg "a szerződésből fakadó jogosultságok és kötelezettségek egyensúlyát", stb. Magyarul tisztességtelen volt. Nem most, hanem már 3-4 évvel ezelőtt a szerződéskötéskor!
Nagyon jól látod! Akkor azért tisztességtelen a bank, mert - ahogy írod - "olyan feltételt fogadtattak el velünk 3-4 éve, aminek a részleteit a jövőre nézve nem is lehetett ismerni pontosan". Ráadásul te/ti nemrég kötöttetek bankmonitoros számlát a CIB-nél. Ők pontosan ugyanezt tették veletek. Aláíratták veletek, hogy 2 év múlva átválthatnak titeket sima ECO-ra. Egyikőtök se tudta/tudja, hogy 2 év múlva milyen díjtételei lesznek az ECO-nak. 2 év alatt biztos változik 5-6-szor a kondíciós lista. Szinte biztos emelkedik az utalási díj, ez nektek hátrányosabb lesz, mint a jelenleg szerződéskötéskor díj.
Ha igazad van, akkor ne ússza meg a bank a tisztességtelen eljárást azzal, hogy elenged pár ezer forintot. Büntetést érdemelnek a hatóságtól. Az Erste is, a CIB is. Fizessenek csak 100 milliót, 1 milliárdot, 5-öt, többet. Megérdemlik. És kötelezze őket a hatóság a tisztességtelen eljárás megszüntetésére, az ügyfelek javára. Visszamenőleg is.
RR-13! Te rengeteg időt, energiát áldozol arra - én így látom-, hogy tanácsot adj, felvilágosíts, tájékozódj és tájékoztass, stb., stb. Nem magadért, önzetlenül másokért csinálod. Ez tiszteletre méltó. Hiszed, nem hiszed, tisztellek érte. Most több ezer privilégium L-es kedvezménye lejár. Közülök páran olvassák ezt a topicot. Segíts azoknak, akik ki fogják fizetni azt a pár ezrest semmiről nem tudva.
Panaszold be a felügyeletnél az Erste-t és a CIB-et. Írj le mindent, indokolj, mellékeld a dokumentumokat, hivatkozz ÁSZF-re, a Kúriára is. Kérj gyors döntést, mert az Erste esetében most akut a probléma. Ha igazad van, akkor a hatóság nemcsak megbünteti a bankokat, azokat is kártalaníttataja utólag, akik jóhiszeműek voltak.
Szívesem megtenném én is, de nem tehetem. Nem vagyok érintett. De főképp én nem tudnék a panaszban érvelni a bankokkal szemben, mert ... Úgyis érted, miért.
Ha másokért "nyertél" a hatőságnál, akkor írd meg ide. Ígérem, igyekszem elsőnek lenni, hogy megköszönjem neked. Ígérem, le fogom írni, hogy tévedtem, neked volt igazad. Ígérem, hogy utána halálomig nem fogok ebben a topicban hozzászólni. Sőt, utána se!
Egyébként nincs is olyan nagy ellentét közöttünk. Furcsa helyzeteket hoz az élet. A napokban derült ki, hogy a lányomat szivatja a Fundamenta. Nem részletezem, nem banki ügy. Hétfőn adom postára a levelemet nekik (tértivevénnyel). Udvariasan elküldöm őket a ... oda. Megírom nekik, hogyan tehetik jóvá a szivatást, és mivel kompenzálhatnak a szivatásért. A feltételeket nem ők dönthetik el, én szabom meg. Nem érdekel, ha diktátumnak veszik. Bejelentem azt is, ha nem teljesítik, akkor panasszal élek. Nem a pénzügyi békéltetőnél, azok csak egyedi esettel foglalkoznak. A felügyletnél. Mert a szivatás nem csak a lányomat érinti, hanem sokakat. Ott már többet fogok írni: az eljárás hibáiról, tisztességtelenségéről, az ügyfél érdekeinek megsértéséről biztonsági területen, stb. Én is szivatni fogom őket a hatóság előtt. Nyerni fogok!
Én nem vagyok altruista, mint te. Ha jóváteszik, kompenzálnak, akkor hagyom az egészet. Másokért nem áldozok időt, fáradságot. Sajna, lusta, önző ember vagyok. Ez van. -
zpkasa
csendes tag
Sziasztok,
ERSTE PRIVILÉGIUM L véget ér tavasszal, mire váltsak, mit javasoltok?
Z -
RR-13
őstag
válasz sifarr #13085 üzenetére
Egy picit tisztába teszem a dolgokat, ha már annak ellenére írtál, hogy nem kértem választ.
És majd én linkelem azt a hsz-t, amit te nem tettél meg, mert melyik részben látsz itt keretszerződést írva?A Privilégium az nem a keretszerződés, hanem a keretszerződésen belül a bankszámla típus, amire írtam, hogy határozott időre kötöttük!
Nem tudom, honnan gondolod, hogy pl. esetleg nem "jogot tanultam"... de nem is idevaló téma...
Egyébként most megint szembeszálltál azzal, amit írtam, hogy "én tévesen értelmeznék bármit" miért van erre szükség?
Ha igazam van, ha nem, nem is ez a lényeg hanem az, hogy lehetőséget találtam arra, hogy valamire lehessen hivatkozni... mivel mi, Privilégium "L"-esek mindenképpen otthagyjuk az Erstét,
Ezért semmi értelme "feleslegesen" akkor is támadni őket azzal, hogy a 4 évvel ezelőtti szerződés tisztességtelen pontokat is tartalmaz, ha elfogadják az el nem fogadó nyilatkozatot, és nem ülnek még a számlánkon 30 napot!
Én nem fogok azért egy olyan bank ellen közigazgatási hatósági, és bankfelügyeleti eljárást kezdeményezni, ahol már nincs számlám, mivel már nem érdekem ez, és azoknak sem, akik már otthagyták őket, mivel azért kb. 4 évig csak ingyen vezették a számlánkat, ezt sem szabad elfelejteni...
A 4 évvel ezelőtti szerződés tisztességtelen pontjainak hatása eddig nem, csakis most állnak be, ha nem engednek el azonnal minket, és ez a lényeg ebben.
Azok, akik meg nem kapják esetleg vissza a díjakat, amit jogtalanul kértek el tőlük, akkor ők is hivatkozhatnak erre a Pk. véleményre, amit minden bíróság az ilyen pereknél gyakorlatnak tekint, vagyis ez alapján döntik el a pert.
Te itt könnyen dobálózol azzal, hogy így meg úgy panaszoljuk be őket... az nem 1 napos munka ám... hanem több hónapos folyamat. Sajnos más dolgom is van! És nekem attól nem lesz jobb semmi, ha az állam kap 50 milliós bírságot a banktól, amit be kell fizetnie.
Egyszerűen csak meg akarunk "szabadulni" az Erstétől plusz költségek nélkül.
A CIB-et meg főleg nem panaszolom be, mert addig, amíg nekem megéri ott lenni addig "hagyom" őket, ha nem kérnek plusz pénzt semmiért. Sőt, most még jófejek is voltak velem 10 napja amikor nem ment a netbank és mobilapp... kártérítést kaptam!
Ilyet magától az Erste sosem tett meg, ahogy nagyon más bank sem.Mivel a CIB-nél nem ez a "hülye" hóközi (hónap 15 - hónap 14-ig) kedvezmény vizsgálati feltétel rendszer van, hanem hónap elsejétől hónap végéig tartó időszakot néznek, ezért velük 2 év múlva nem lesz ugyanilyen probléma, mint az Erstével, vagy legalábbis fele ennyi sem.
Az meg nem derült ki a válaszodból, hogy miért értelmezem tévesen a KÚRIA Polgári Kollégium véleményét, pedig ha erre hivatkozol, akkor cáfolat sem ártott volna.
Szerintem elég egyértelmű, hogy mire akartam kilyukadni az egésszel, ugyanis, ha nem tetszik majd nekik a nem elfogadó nyilatkozatunk, és azzal jönnek, hogy 4 éve elfogadtuk, hogy átváltanak majd a kedvezőtlen alap díjcsomagba, akkor jöhetek majd ezzel a Pk. véleménnyel, és az orruk alá dugom!
Majd mondom nekik, hogy akkor maradjunk abban, hogy tisztességtelen volt ez a feltétel, és ne akarjanak már egy pert ez miatt, mert mire elkezdődne, addigra rég megszűnne egyébként is a számlám ott a rendes felmondással is.
Szóval mindenkinek jobb lesz, ha "elengednek" ezzel az azonnali hatályú keretszerződés megszüntetéssel.
Már csak azt nem értem, ha nem vagy "önzetlen", akkor miért kötsz bele olyanokba, amihez nem értesz, vagy nem tudod megcáfolni Költői volt...
Nem kell nekem megköszönnöd most sem, és később sem semmit!
Amennyiben célt ér az el nem fogadó nyilatkozat, akkor nekünk ez elég... ezzel lezárom az Erstés korszakot!
Sok sikert a Fundamentához!
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz zpkasa #13086 üzenetére
Szia, ha nem akarsz pl. 2 évig fizetni semmiért kb., akkor a Bankmonitor Kft-nél igényelhető CIB ECO számlát.
-
RR-13
őstag
Akkor egy kis Erste Bank:
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2020. február 22. 19:00 óra és 2020. február 23. 6:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett rendszer-karbantartási munkálatokat végzünk, amely digitális szolgáltatásaink működését befolyásolhatja.
-
dewil666
őstag
Sziasztok!
CSOK felvétele miatt az OTP-nél számlát kellett nyitnom.
Bázis számlát nyitott az ügyintéző.
Az lenne a kérdésem, hogy van e jobb alternatíva az OTP-nél?
Kártyás vásárlásra illetve egy nagyobb összeg kivételere (3M ft) vagy el utalására lesz majd használva (Erstéhez) később.Apropó!
Az új privilégium számla pénz kivételkor számít fel költséget?
A privilégium L (ez van most) nem számol fel semmit nagyobb ATM forgalom esetén sem.[ Szerkesztve ]
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
Sanyi.mTs
addikt
Erste Mobilbank app mióta nem mutatja a főoldalon a zárolt tételeket? Be lehet állítani, hogy mutassa?
-
pictigjis
senior tag
az erste amugy azt miota csinalja, hogy netes vasarlasnal sms helyett mobilbankos jovahagyasi szarsagot kuld? ez szerintem baromsag, egyaltalan nem kenyelmes. a hitelkartyak marpedig maradnak
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13099 üzenetére
"kiveve, ha a fo telefon es az, amire a mobilbank van telepitve, kulonbozik..."
Erre az a megoldás, hogy mindkét telefonra telepíted a mobilappot, ha a másik telefon is okostelefon.Ugyanis mindegyik telefonon telepített mobilappba elküldi a vásárlás jóváhagyási üzenetet!
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest