Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SunMount3r

    Topikgazda

    válasz SunMount3r #7387 üzenetére

    Így sem jártatok még sikerrel?

    Még ezt lehet megpróbálni:

    A Settings->More->Apps menüben a Google Play Store-nél a Cache-t és a Data-t is törlitek. Majd, ha van ilyen opció ott, akkor uninstallálni kellene az update-eket is. Újraindítani a Box-ot és csak ezután tenni egy próbát.

    HA a fenti sem működik:

    Letöltitek innen az SDK Platform-Tools for Windows-t a PC-tekre. Kitömörítitek. Total Commander-ben megnyitjátok az almappáját, ahol a file-ok is vannak és az adb.exe nevű file. Total Commander-ben-> Commands (parancsok)-> Open command prompt window (Parancssor ablak nyitása). Az itt felugró ablakba pedig kiadjátok ezeket a parancsokat:

    adb connect IP:ide közvetlenül beírjátok a Box ip címét
    adb root
    adb remount

    adb pull /system/app/PlayStore.apk

    adb shell rm /system/app/PlayStore.apk

    adb uninstall com.android.vending

    Ez elvileg úgy távolítja el a PlayStore-t, hogy utána nem tudja magától vissza rakni. Reboot és ezután installáljátok a már letöltött verziót és hátha úgy működni fog.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák