Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
ph Persze ez eddig is logikus volt, de most már az Apple oldalán is érezhető egy funkció kapcsán a limitáció.
-
Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
gp Alig több mint két hetet kell már csak várnunk és befut a legújabb szereplő.
Aktív témák
-
laszlo168
senior tag
válasz Maxell014 #38082 üzenetére
ilyen problemával már volt dolgom technics-nél. most nincs kéznél a kapcsolási rajza az említett alanynak, az a baj ugyanis hogy úgy oldották meg az "aktív" hűtést, hogy a telyesítmény fügvényében a ventilátor fordulatszáma csökken, vagy növekszik. ezzel még nem volna gond, de ennek van egy visszajelzése. na most, ha a vetilátor nem forog, ha ráaadsz a potival, akkor kikapcsolja a teljesítményerősítőt. egyszóval, nem a hibrid hőmérsékletét figyeli, hanem a fordulatszámot. mondhatom úgy is, hogy teljesítménymodulált fordulatszámszabályzó. A baj az, hogy a ventilátor motorja egy sima kefés egyenárramú motorocska. amikor a motor kolektorja megkopik stb, akkor nem akar mindig megindúlni a holtponból. ilyen motor hiányában a visszacsatolást egy, ha jól emlékszem 1k ellenállással "emuláltam", mig a motorra egy olyan feszűltséget adtam amely az állandó hűtést biztosította, de viszont nem volt zavaró hatással a működésére, a motort nem kell cserélni mert már néhány Volton működik. Valaki azt mondhatja, hogy ez nem valami profi munka, de a tehnics-nek ez a megoldása még annyira sem
Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Autós topik
- Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Steam Deck
- Marvel Snap
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Ubuntu Linux
- További aktív témák...