Hirdetés
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Kompakt vízhűtés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
ph A kínai netes áruházakból indult útjára az iGPSport, akiknek új csúcsmodellje a legkomolyabb készülékek között is megállja a helyét.
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SPeti1984
senior tag
-
SPeti1984
senior tag
-
-
rbalint88
addikt
válasz jozsi252 #18879 üzenetére
én direkt a melóhoz kértem, mert ott vagyok munkaidőben, meg mi amúgy is a sprinterrel szállíttatunk, úgyhogy jön hozzánk egyébként is a futár.
nekem eddig mindhárom garnitúra délelőtt jött, az első itthonra, akkor hagytam pénzt és garázskulcsot a szomszédnál és megkértem vegye át (nyugdíjas), ez volt tavaly tavasszal, rendeltem tőlük decemberben és februárban, azok pedig a melóba jöttek 10 óra körül. -
tomcsi23
veterán
válasz jozsi252 #18949 üzenetére
A szelepek jók szoktak lenni a gumisnál. Inkább az szokott lenni a gond, hogy a régi gumi maradványait nem sikerül megfelelően eltávolítani a felniről és emiatt nem fekszik fel rendesen az új gumi.
Most már mindegy amúgy, de gumis ránézhetett volna rendesen arra a kerékre, hogy hol ereszt....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz jozsi252 #21785 üzenetére
Zuglow-ban a Gumikirály ők tudnak tpms-t is feltanítani ha jól tudom.
mod:
Ha csak felnin cserélsz gumit akkor nem kell nyúlni a tpms-hez (akkor sem ha aktív rendszeres) csak szólj a gumisnak, hogy van tpms a kocsiban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
blakey
titán
válasz jozsi252 #21803 üzenetére
Lurdy gumist tudom ajánlani, nincs onnan messze és egy gumi cserénél miért kéne tanítani a TPMS-t? Nekem párszáz méter után megtalálta önmagát, 2 napja cseréltettem.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
K Norbi
addikt
válasz jozsi252 #22535 üzenetére
Nekem ilyenem van [link] 1 a hátránya az ára.
Pontosság:.
Max. total accuracy +-: 1% mm [link]
"Ha jól értelmezem"Fordnál van ismerősöm, nekik van guminyomásmérőjük azzal hasonlítottam össze, 0,1 tized volt köztük. De nem hiszem hogy hitelesített lenne az övék, mert azok baszott drágák.
A fokolómat is [link] ott hitelesítettem.
2 fok eltérés volt az 50.000Ft os új Berner műszerükhöz képest.
Az övék automatikus hőmérséklet kompenzálós.
Mániám a pontosság. A multiméterrel is ez a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz jozsi252 #22535 üzenetére
én ilyet használok, teljesen jó ennyiért, hiteles órához képest is pontos.
-
kunberci
senior tag
válasz jozsi252 #23816 üzenetére
Nekem ugyanilyen kell a Suzuki swift-hez annyi módosítással, hogy az ET az 40. A kezelési könyvben nekem max 6 coll széles felni mehet rá. Én ezt választottam.
Középfurat nálam 54.1 Fontos volt nálam, hogy központosító gyűrű ne kelljen.
Ezt találtam én is a gyárihoz legközelebbinek.[ Szerkesztve ]
-
kunberci
senior tag
válasz jozsi252 #23822 üzenetére
Szűkek a lehetőségek, olyat nem fogsz találni, ami minden paraméterében megegyezik a gyárival. Ugyanezek a paraméterek kellettek volna nekem is az ET szám 1mm-es eltérésével. Ennél közelebbi paraméterű felnit nem fogsz találni a gyári kivételével. Az ET pár mm-es eltérése nem jelent olyan nagy gondot.
Én is a gyárival leg kompatibilisebbet szerettem volna venni.
Nálam az volt a fő szempont, hogy ne kelljen központosító gyűrű.
Ehhez pl: kell
175/65 R15 guminál a fél collal szélesebb felnin jobban kisimul a gumi, az ET pár mm-es eltérésétől nem kell parázni.[ Szerkesztve ]
-
kunberci
senior tag
válasz jozsi252 #23822 üzenetére
Fél collal szélesebb felni a gyárihoz képest 6mm-rel beljebb és 6mm-rel kijjebb lesz, azért növeli az ET számot 6mm-rel (a felni felfogatását), hogy a felni külső széle ugyanott maradjon, mint a gyári. Azonban befelé kevés hely van a felni növelésének, ellenben kifelé jóval több.
Az én esetemben is 35-45 közötti ET szám is megfelel. Tehát pár mm eltérés megengedett. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz jozsi252 #40579 üzenetére
Bridgestone hajlamos a zajosodásra, noha nekem sosem volt, itt már többen írták h pár éves korában elkezd zajosodni, hogy ez a kezdeti rugalmasság elvesztésével kapcsolatos, vagy a minta kopásával, nem tudom, de nem egy ilyen eset volt már itt...
A kerékagycsapágy bugását csak egy irányból hallanád, igen ritka h egyszerre kettő menjen szét (tudom akad kivétel, de nem ezen van a hangsúly ). A toyoták pedig híresen tartós darabok (nem, nem érdekel h kinek milyen tapasztalata van vele, nekünk volt néhány és mind jó volt ), én adtam el úgy corollát hogy 19 éves volt benne a kerékagycsapágy és több mint 180ezer km volt benne, szóval nem, nem hiszem hogy kinyírtad 54ezer alatt...
Azt javaslom próbáld rotálni az abroncsokat, ez az EP25 elvileg nem kötött forgásirányú.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz jozsi252 #40585 üzenetére
Az még akár szálszakadás is lehet, volt már ilyenem, de az rázott is, nem csak búgott...
A csapágyra az a legegyszerűbb ha felemeled és terheletlenül megpörgeted a kereket amerre egyébként is forogna és ha van vmi hangja mintha akadna, akkor az csapágy gyanús, de akár fék is lehet még, van olyan h egyenetlenül vagy még össze sem kopott a betét a tárcsával, de van hogy egyszerűen olyan a tárcsa h behullámosodik a hőterhelés miatt, azt csak adott sebesség fölött hallani, viszont az rázná a kormányt a kezedben...
Én még mindig a minta zajosodására tippelnék első körben, de ugye ezt csak akkor lehetne kideríteni ha áttenéd egy másik autóra azt a gumit.
focvis ötlete abszolúte jónak tűnik, az mindent kiszűr, ha a télivel nincsen hang akkor gumi.
@rbalint88: igen, értem, félreérthető volt, ne haragudj, nem akartalak letorkolni, csak nem szeretem ha autótípus alapján beskatuláyznak embereket/márkákat, azért mert két boldogtalan műszakianalfabéta beszopta egy import bontószökevénnyel és teleírta a népítéletet kamufelhasználnéven, olyan dolgokat olvasok h csodálkozom hogy sok embernek nem durran el az agya ennyi észtől... állítólag az 1,6 VVT-i szívóbenzin elgörbíti a vezérműtengelyét, az egér kiesett a kezemből, mi 247ezret tettünk egy olyanba gyári vezérműtengellyel... jah hogy hidegen nem volt nyelezve és 10ezrenként kapott 5w40-es márkás olajat!? Hát igen, aki hülye meg is érdemli... mind1, ezért is írtam hogy fontosak az arányok, ez pont olyan mintha azt mondanád hogy Németországban több a halálos baleset mint Magyarországon... persze h több, többen is vannak és az autó is több... Tudom h volt Avensis-ed, de neked volt valami baj is vele ha jól emlékszem, de sajnos Murphy őket is ismeri, ami elromolhat az el is romlik, de mégsem járhatunk trabanttal, mert abban nincsen ami elromoljon... A lényeg hogy pár Toyota elfogyott nálunk és a többségükben még lengéscsillapítót sem kellett cserélni, kerékagycsapágyról meg nem is hallottunk soha hogy lenne benne. Voltak vezérműlánccserék, injektor bemérés, gyújtótrafó lehalások, lambdaszondacsere, de sosem hagyott ott sehol, amíg van benne víz, olaj meg egy fasza akku, addig pöcre indul és nem áll meg... ha megáll, akkor annak nem gazdája hanem tulajdonosa van/volt.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
haris
őstag
válasz jozsi252 #40633 üzenetére
"Azon is gondolkoztam még hogy az oldalakat megtartva, az elsőket hátra illetve a hátsókat előre rakatnám fel, változna-e ez a köcsög búgó hang?"
Ezzel kellett volna kezdeni. Aztán ráérünk beszélni a hogyan továbbról.
SZERK:
Vagy amikor hétfőn a szervizben vagy, kérd meg hogy cserélték meg ők a kereket, aztán beszéljünk jövő héten, ha már mentél vele az új gumirend szerint[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz jozsi252 #40633 üzenetére
Ha a hátsó búg, akkor előre rakva még jobban fog búgni, ha keményedik és kagylósra kopik akkor szokott búgni. Ez az miatt is lehet, hogy mindig egyedül ülsz az autóban, nincs terhelve a hátsó futómű és így másképp kopik a gumi. Nekem a pirelli volt így először megcseréltem elsőt hátsóval, de csak rosszabb lett, majd vissza, de aztán végül vettem új gumikat, ezzel megszűnt
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
8
senior tag
válasz jozsi252 #40666 üzenetére
Hiába csak 54k, kopó-fogyó alkatrészről beszélünk, nem érdemes mérgelődni miatta. Sajnos ez a minőségi szórás
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen 55-75.000Ft jóváírás. Ajándék 500Ft PARKL meghívókód kupon parkoláshoz. Revolut regisztrációhoz 11.000Ft(!). Privát üzenetben küldöm
-
8
senior tag
válasz jozsi252 #40671 üzenetére
Szóval ha nekem kellene fizetni, elég húzós lenne
Te fizeted, az új autó árában benne van
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen 55-75.000Ft jóváírás. Ajándék 500Ft PARKL meghívókód kupon parkoláshoz. Revolut regisztrációhoz 11.000Ft(!). Privát üzenetben küldöm
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A gépház modding sötét oldala.
- Eredeti játékok OFF topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Xbox Series X|S
- Itt az új LOGOUT!
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen légkondit a lakásba?
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen