- Androidos fejegységek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- eGPU tapasztalatok
- Samsung LCD és LED TV-k
- E-book olvasók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
minden telitanknál írom a km-t, így számolok fogyasztást (spritmonitor elven) tehát mikor már majdnem nullára fogyott akkor elmegyek és tele tankolom első kattanásig.
ezzel a módszerrel az előző 8,3 az előző telitanknál volt, most meg 8,7 a mai tele tank után. mivel mindkét teli tank legalább 500km városi (falusi? két lámpás kereszteződésünk van összesen) közlekedést jelent, így egy-egy traktor vagy kicsit alacsonyabb-magasabb hőmérséklet nem tudom mennyire befolyásolja érdemben.
a korábbi teli tankos mért értékek közül azok, amikben nem volt autópálya azok jellemzően a 8,3 körül szórtak, ekkora kiugrás nem volt (eddig).“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell