Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz focvis #16827 üzenetére

    Ha rendes a gumis akkor nem enged útnak bizonytalan gumival. Már csak azért sem, mert ha 180-nál eldurran a szerinte jó gumi akkor őt veszik elő a gyászoló hozzátartozóid (bocs ha kissé radikális a fogalmazás de én azért még szeretnélek látni 10 év múlva is a topiktalikon).

    A opció: Nem vagyok híve a felemás guminak (tudom, tengelyenként engedélyezett) de azért nem egy 1000-es Sfittel kavarsz a piacra meg haza. Nekem PC5 volt (205/55 R16) a hőn utált Skodán is (1.8 TSI) meg most Kormin is (215/55 R16) nagyon jól tapad de marha gyorsan kopik, ha használod. 2 szezon után a harmadikban nem volt már hajlandó feltenni a gumis (joggal). Conti SC5 elég jó, Bögrének az van az IS250-en, mentünk mért köröket egymás ellen/mellett/után Tökölön, szárazon vert csúnyán de vizes pályán már nem villantott nagyot. Tegyük hozzá gyorsan, hogy ez nem a gumi hibája. Vízen azért ne várjunk egy durván orrnehéz RWD-s autótól szélesebb pacskeron egy nagyságrendekkel könnyebb, keskenyebb gumis és jobb súlyeloszlású AWD-s időt. S1 xp-m nuku.

    B opció: Nem erőltetném, bár a nyitott difidnek nem árt de a tapadás különbség miatt kerülhetsz mókás helyzetbe miatta (bár a fékerőelosztó meg az eds mellett jól védve lennél csak a fékbetét kopna el gyorsabban). Ha csak 5k km különbség lenne akkor vállalnám de neked sztem ettől több van/lenne a 2 oldali gumiban.

    C opció: Drága de az lenne a legjobb megoldás. :U Akinek majomra telik teljen banánra is... ;]

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák