Hirdetés

  • Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne

    ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.

  • Cryptmaster teszt

    gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz focvis #58873 üzenetére

    Bocsánat a belevaú miatt, de súlyindexben lefelé semmiképpen se! Felfelé határ a csillagos ég meg a pénztárcád...
    Ha valaki azt mondja jobban ráz az XL-es gumi az vagy hazudik vagy nettó hülye, válassz kedved szerint. Annyi a különbség hogy a simát 2,5 míg az XL-t 2,9 bar nyomásra tervezik, ez az abroncs tömegében és bármiben aminek a menetkomforthoz lehet köze elenyésző különbséget jelent, csupán néhány autisztikus ember érzi meg, őket csak szánni tudom, nyomorúságos életük lehet. (itt most két ugyanolyan abroncs XL-es és sima változata közötti difiről írtam!)
    Sebességindex veszélyes dolog, ugyanis H-ról T-re (Vmax 160km/h!!!) váltva már lehetnek meglepetések, hogy miért? Neked nem magyarázom, a többiek meg utánanéznek és felteszik magukban a kérdést hogy mióta vezetnek egy sima országutas előzésnél hány esetben nézték a km órát és hány esetben az utat... (H-s sebességindexet is sikerült már elérni München-nél, annyira nem voltam happy amikor tudatosult hogy a lejtő miatt 210 felett megyünk.. de a téli abroncsok 99%-a maximum H-s, aki talál Y-t belőle elismerésem)
    A gyártó és többnyire minden szabvány egy lépcsőt enged lefelé DE CSAK TÉLI ABRONCS esetén. A méretek pedig a matricán vannak feketén-fehéren amivel az autó itthon típusengedélyt kapott, ettől eltérni csak biztosító és NKH ajánlásával érdemes...

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák