Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Balázs_a_laz

    aktív tag

    válasz Qru #50946 üzenetére

    Végül mindkettőt cseréltem a tengelyen, 2mm volt a kopáskülönbség az új gumihoz képest.
    Ezt már csak tapasztalatmegosztásként: Goodyear Eagle F1 Asymetric 3 gumi van a kocsin, peremvédős, defekttűrő (ez volt a gyári szerelés, minden nyári körülménynél kiválóan teljesít, alapvetően elégedett vagyok vele), viszont iszonyat nehéz és úgy tűnik még sem defekttűrő annyira (autópályán, dilatációs hézagon szakadt ki az oldalfala), viszont legalább emiatt javíthatatlan, így a defekttűrős gumikat nem javaslom senkinek.
    Sokszor feljönnek témának, hogy kinek milyen gumival milyen tapasztalata van, így megosztom, hogy korábban kétszer is dobtam le alig futott Continental gumikat (Sport és Premium Contactok voltak), mert esős körülmények között kritikán alul teljesítettek, akkor találtam meg a Pirelli P Zerot, amit már több autón nagy megelégedésre használtam, a Goodyear helyett is ez lesz, ha lejárom őket.
    Jah a gumicserére visszatérve: Goodyearnál az autógyártói megfelelést is figyelni kell már (gyanítom ez létezik azért más gyártónál is), ezért a cserélendő gumi darabjáért plusz 30.000,- Forintot kértek (az ok: van a futófelületen belül egy kb. 15-20mm vastag szivacsréteg)...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák