Hirdetés
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
ph A kínai netes áruházakból indult útjára az iGPSport, akiknek új csúcsmodellje a legkomolyabb készülékek között is megállja a helyét.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #40904 üzenetére
Nagyon remélem, mert nekem is ez a méret kellene majd, amikor elérkezik a csere ideje.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Batib
őstag
válasz Kornel #40902 üzenetére
Köszi!
A Michelin volt az első opció nálam is.
tboldi: Neked is kösz.
Úgy látom egyetértés van a kérdésben.
Felmerült még bennem egy olcsóbb verzió is, de..
Erről mi a véleményetek?
Apollo Alnac 4G All Season 205/55 R16 91VAz optimista az alagút végén a fényt látja, a pesszimista a sötétséget, a realista a közelgő mozdonyt. A mozdonyvezető pedig a 3 hülyét a sineken
-
veterán
Akkor már inkább a Nexen N Blue 4S. Én arra fogok cserélni nem sokára. A teszteken mindig jól szerepel, kiegyensúlyozott gumi, talán a legjobb ár-érték arányú. És az egyik legcsendesebb több teszt alapján. Jól is kopik, úgy értem nem kopik hamar...
Igaz nekem 225/45 R17-es méretben kell.[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz rothfb #40907 üzenetére
Tény a Nexen-nek nincs hangja, a Continental AllSeasonContact jól hallható.
Utóbbi a jelen időjárásban jobban fog, mint a Nexen.[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Batib
őstag
Köszi mindenkinek a hszeket. Van még kb 2 hónapom a döntésre.
Az optimista az alagút végén a fényt látja, a pesszimista a sötétséget, a realista a közelgő mozdonyt. A mozdonyvezető pedig a 3 hülyét a sineken
-
Saccco
nagyúr
válasz rothfb #40912 üzenetére
Nem a hangja alapján. Nem estem le a Contival az útról. Illetve nem estünk le a Nexen-nel sem, de utóbbi előbb jelzi, hogy ne feszegesd tovább.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #40914 üzenetére
Nem tudom.
Nekem már megfelel, ha ugyanazt tudja, mint a jelenlegi CC+-om. A nedves irányíthatóság az, amiben szívesen látnék javulást, kanyarodásnál érezni némi “radírozást”, ha ugyanakkora sebességgel próbálom bevenni a kanyarokat, mint szárazon.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
veterán
válasz Csabroncka #40913 üzenetére
A Continental PC6 valóban nem halk, tavasszal használtam egy hétig az autón.
A Michelin Primacy 4 jelenleg a legjobb (számomra, ill. amit valaha használtam); és nem kopik.
-
Killer01
őstag
válasz speedernet #40875 üzenetére
Igen, teljesen vállalható téli gumi.
-
Anaren91
senior tag
Sziasztok,
245/35ZR19 93W elöl, 275/30ZR19 96W hátul méretekre tudnátok ajánlani megbízható, nem túl hangos nyári abroncsokat? Nem pályázásra kell, napi használatban van az autó, szóval szempont, hogy valamennyire tartós legyen, ne kopjon el fél év alatt, de azért bírja, ha meglépem az autót.
Nem a gumin akarok spórolni, mert azért a jó gumi fontos, de fölöslegesen se dobnék ki pénzt indokolatlanul drága gumikra. Pár fórumon olvasgattam, hogy nagy megelégedéssel használják a Kumho ps 71-et, de erről a gumiról is lehet mindenfélét olvasni... Jelenleg Continenlta contisport 6 van rajta, de ha van olcsóbb, hasonló minőségű alternatíva, azt szívesen meghallgatom.
Előre is köszönöm a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
logaritmus
tag
Ha már nagy méret a kérdés előttem. VentusS1 Evo3 ahogy látom tesztek alapjan rosszabbul szerepel mint a 2. Tényleg nem sikerült az Evo3 annyira jóra?
-
-
Anaren91
senior tag
válasz F_Zolee #40921 üzenetére
Pontosítok kicsit. Azzal tisztában vagyok, hogy ilyen méretben nem olcsóak a gumik. Viszont fölöslegesen nem akarok olyan gumira költeni, ami hűdefasza, de igazságbszerint versenypályára van és hamar elkopik. Egy köztes megoldás kellene, ezért is szemezgettem a Kumho ps71 el, youtubeon néztem tesztet ahol a faszi egy M2 vel ment már nem tudom melyik pályán köröket több fajta gumival is, és ott a Kumho az első körben kicsit maradt csak el a contitól, másodikban pedig már érezhetően rosszabb volt. De nyilván ez pálya használat, országúton nem nyígatod annyira a gumikat. Viszont azt se akarom, hogy megveszem a Kumhot mert lényegesen olcsóbb mint a cinti vagy michelin, és eldobom a kocsit vele. Azért 660 Nm el előfordul hogy egy 60 ról való hirtelen gyorsításnál is vadul villog a dtc és most conti van rajta.. Ha van michelin és conti között vaciláltam, de ugye ezeken belül is van ezer egy fajta, ebben kellene segítség, higy meddig éri meg elmenni józan ésszel az árat figyelembe véve. Illetve ha valakinek van tapasztalata a Kunhoval azt is szivesen várom.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Zsombe
senior tag
Sziasztok!
Corolla gyárilag szerelt Falken Ziex ZE914b-vel nem vagyok maradéktalanul elégedett. Nedves-vizes úton a "tapadása" valami katasztrófa.
225/40 R18 méretben mi az ajánlott gumi? Hybridről lévén szó fontos, hogy takarékos és csendes gumi legyen.
Amik eddig felmerültek bennem: Vredestein Ultrac Satin, Uniroyal RainSport 5 (erről tesztet nem találtam, de megfogott a mintázata) és Bridgestone Turanza T005.
Accordon nagyon bevált a Bridgestone Potenza S001, de lehet az hangos lenne a Corollán és "túlzás" rá ez a gumi.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
veterán
válasz Anaren91 #40924 üzenetére
Én ilyen autó esetében (660Nm) egyáltalán nem spórólnék a gumival. Sőt ha ilyenre telt, akkor nekem telne évente (2 évente) új gumira is. Főleg ha kihasználod a gyorsulásokat. Bár magyar viszonylatban biztosan nem lehet egy ilyet kihasználni sehol. De ha a német autópályán mész, akkor előfordulhat, hogy max kihasználod az autód. Értem amúgy a dilemmád, hogy nem akarsz olyan gumit, ami hamar elkopik, de egy ilyen teljesítményű autón (milyen autó is ez?) bármilyen gumi hamar elkoptatható... A te helyedben én a Kumho-t elfelejteném, az egy középkategóriás gumi.
Ajánlani nem tudok megfelelő gumit, mert nem vagyok eléggé kompetens az ügyben, csak a véleményemet írtam le. Majd a hozzáértőbbek ajánlanak gumit.[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz Bazsee71 #40928 üzenetére
Értem a logikád, de attól , hogy erős a kocsi, nem üveghangon járok vele állandóan. Néha néha, piros lámpánál amikor a pamacs hajú hülyegyerek belevigyorog a képembe a japán csodájában van hogy nem bírom megállni, hogy ne rúgjam el, de mint mondtam normál mindennapos használatra van a kocsi, nem versenyzek vele. Jó tapadás a legfontosabb szempont, igazság szerint a kocsi jól le van szigetelve szóval a zajból hajlandó vagyok engedni, ill normál használat mellett nem akarok évente gumit venni. Errefel mondom, hogy olyat nem akarok ami nagyon puha, gyorsan kopik, versenyzésre való.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz Anaren91 #40930 üzenetére
Kifutottam a szerkesztésből. Szóval, kerekenként egy 60-65 ezret rászánnék a dologra, de azért pl egy Pirelli p zerp 107k/gumi árát már nem adnám ki, mert nem arra használom a kocsit amire a gumit gyártották.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Qru
MODERÁTOR
válasz varsam #40923 üzenetére
Pedig a 2-es sokkal jobb a GY-ből az 1-es az inkább eco gumi. Akkor inkább Vredi Sportrac 5. Vagy esetleg a Dunlop SP BlueResponse ami jó ebben a kategóriában. [link]
2019-es ÖAMTC/ADAC teszten ez a GY 4. lett a Vredi meg a 2. és jól jelzi a két gumi közti távolságot tudásban, hogy a köztük lévő 3. helyezett meg egy 4évszakos gumi lett (CC+)... [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Zsombe #40925 üzenetére
Magyarul egy nem túl eco eco gumi kell, vagyis egy keményebb keverékű túraabroncs. Akkor neked pont az a jó, amit az előző kollégának nem ajánlottam (mert ő mást keres): GoodYear Efficientgrip Perf. és ebből van peremvédős verzió. És ez a gumi kimondottan halk is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
logaritmus
tag
rbalint88
Ebben a méretben már nem hiszem hogy van primacy 4 . Erre van kitalálva pilot sport különböző variánsai.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz rbalint88 #40933 üzenetére
Az olcsót most ne úgy értsétek, hogy Kormorán árszinten akarok gumit venni. 60 nagyon max 70k közötti gumit keresek. A mostani Sport contact 6-al nincs problémám, lehet végül ugyan ilyet veszek, de pár ezerrel drágábban meg van conti sport contact 3. Nem tudom a kettő között mi a különbség.
Kumho azért merült fel, mert sok tesztben írják, hogy hozza a nagyok minőségét kedvező áron, de azért én se hiszek a mesékben, tudom , hogy pénzért a csillagot lehazudják a tesztoldalak.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Anaren91 #40930 üzenetére
Maradnék a Continental SC6-nál vagy Pirelli PZero Nero GT. Ha meg kipróbálnád a középmezőnyt akkor Toyo Proxes Sport ami még vállalható.
rbalint88: Ezekben a méretekben már nincs Primacy, csak PS4 meg a még durvább verziók (PSS, Cup).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz Anaren91 #40937 üzenetére
Es tenyleg, akkor pilot sport 4s. Az se fogy el olyan gyorsan.
Conti aportcontact 3 regebbi fejlesztes ket generacioval, nem latom ertelmet azt venni a 6 helyett.
Volt nekem is kumho gumim, nem volt vele gond tapadast tekintve, de eleg gyorsan kopott.
A helyedben azt csinalnam, hogy megneznem a gumiteszteket kozelito meretekben (18”-tol felfele) es a jol tapadok kozul azt vennem, ami a legkevesbe kopik. A vegen az lesz a legolcsobb.
A pzero-t felesleges idekeverni az netto sportgumi. -
-
veterán
válasz szabonagyur #40945 üzenetére
Anaren91 írt 660 Nm-t. Neki amúgy E60-as BMW-je van, dízel. Zsombe-nek hibrid Toyotája van és sosem írta, hogy 660 Nm-es nyomatékú autója van.
-
Csabroncka
addikt
válasz Zsombe #40925 üzenetére
Van egy közel 7 vagy 8 milliós (vagy több) autód és a gumin szeretnél spórolni Ha a sarki közértbe használod még csak-csak, de vegyél rá egy normális prémium gumit... (itt most a sztár a tapasztalatok alapján a michelin primacy 4)
szabonagyur: sztem nem "csak" erő alapján vesz az ember gumit, a felhasználás még fontosabb
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
szabonagyur
félisten
válasz rothfb #40946 üzenetére
Óóóó basszus minek vannak ezen a default userek
Kép alapján mentem csak.
(#40947) Csabroncka: arra céloztam volna csak, hogy mondjuk ugye a hybridek nagy része elég jó nyomatékot tud, egy GTE is valami 400 nm körülit, de ugye azért nem nyomod neki padlón ergo nem biztos, hogy kötelező egy prémium gumi ha amúgy normális felhasználás a cél.
-
veterán
válasz szabonagyur #40948 üzenetére
Jól van, elnézzük, végülis ikertestvérek.
-
Zsombe
senior tag
válasz Csabroncka #40947 üzenetére
Bocs, de a kommented alapján csak ezt tudom írni: örülök, hogy elolvastad a hozzászólásomat, csak sajnálom, hogy értelmezned nem sikerült.
Nem tudom mi alapján vontad le azt a következtetést, hogy a gumin szeretnék spórolni. Pont az a problémám, hogy gyárilag egy közepes márkával, Falkennel szerelték az autót, aminek teljesítményét nem tartom elégségesnek. A kiszemelt típusok egyike sem low budget kategória, de ha szerinted az, akkor tarts zsugori felelőtlen idiótának. Írtam is, hogy Bridgestone Potenza S001-gyel mennyire elégedett voltam az Accordon, csak nem tudom hibrid Corolla-hoz mennyire passzolna.
Ja és kapaszkodj meg: listaáron 10+ millió Forint volt az autó.@Kornel: rendes abroncsot szeretnék, azért is írtam be ide segítségért.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen