Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Cifu #37062 üzenetére

    Mivel eléggé OFF a téma, így nem szeretnék mélyebben belemenni és nem is szeretnék vitába szállni itt senkivel, de:
    1. a műszaki vizsga KöHÉM rendelet (nem tudom a számát fejből de némi guglizás után tuti kideríthető)
    2. a műszaki vizsga != elsőforgalomba helyezésnél szokásos műszaki vizsgával

    Ti a másodikról beszéltek, én az elsőről. Amikor először/újra forgalomba helyezel egy járművet az a vizsga eleve nem 30ezer hanem 8ezer (közlekedés főfelügyeletenél) és ott tényleg csak azt engedik át ami a típusengedélyben benne van. Az időszakos műszaki vizsga elő van írva a fentebb említett rendeletben, és abban szó sincsen arról hogy milyen felni/gumi lehet egy autón, csak az hogyha valamilyen átalakítás van az autón ami annak közlekedésben való részvételét biztonságilag károsan befolyásolja és nincsen engedélyezve. Ha belekötnek valamibe a kerekek kapcsán, az általában az ha kilóg a kasztni síkjából (nagyobb ET mint a gyári) vagy túl kopott a gumi esetleg beleér a kasztniba a gumi a nem gyári felni stb. miatt.

    Sok autószerelő így próbál némi "zsebpénzhez" jutni, mert az ügyfél úgyis utolsó utáni pillanatban fog menni és nem fog elmenni máshoz. Itt a fővárosban ez nem para (nem tudom máshol hogy van), itt ha kötözködnek elküldöd melegebb égtájakra és elmész két utcával arrébb ahol szó nélkül kap egy friss műszakit, max adnak egy listát hogy mire X év múlva jössze ezeket csináltasd meg.

    Hogy legyen némi ON is: Nem tudjátok hol lehetne teszteredményeket találani az olyan gumikról, amik nem szerepelnek az ADAC tesztekben? (Sebring Snow még mindig és nem találok róla semmit...)

    @Motion_Blur: Szép, bár mindenki így csinálná...

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák