Hirdetés

Aktív témák

  • illjo

    Topikgazda

    Garancia
    Garancia ügyében a Huawei support hivatalos válasza:
    “A gyártó alap esetben 1/2/3 év jótállást vállal készülékeire, mely a vásárlást igazoló dokumentumon szereplő dátumtól számított 1/2/3 év, amennyiben a készülék régiója és a dokumentumok megfelelnek a jótállási feltételeknek.
    1 év garancia:
    Bandek
    Mérlegek
    Legtöbb freebuds
    Bluetooth hangszóró
    Selfie bot/Tripod
    2 év garancia:
    Telefonok 250.000 HUF alatt
    Freebuds
    Freebuds Pro
    Freebuds 3
    Freebuds 4i
    Watch-ok (Watch Fit és Watch Fit Elegant is)
    Routerek
    Tabletek
    Laptopok 250.000 HUF alatt
    3 év garancia:
    Bármilyen olyan termék aminek az ára legalább 250.000 HUF
    FONTOS:
    Ez csak a 2021. január 1-től vásárolt termékekre vonatkozik, visszamenőleg nem. Példának okáért amennyiben valaki 2020. december 31-én vásárolt egy P40 Pro készüléket, arra ugyanúgy 2 év jótállási időszak jár.
    További jótállást befolyásoló tényezők:
    -Amennyiben a készülék régiója nem Magyarország, de a régió és a dokumentumok Európai régión belülről származnak és megegyeznek, úgy érvényesíthető hivatalos szervizeinkben.(Például: A készülék régiója Németország és a vásárlást igazoló dokumentumok is, vagy szerepel rajta az eredeti német eladó, úgy javítható a készülék garanciálisan).
    Fontos: Amennyiben a régió és a dokumentumok eltérnek, úgy a készülék szürke importos terméknek számít és csak garancián túl, fizetős kereteken belül veszik át szervizelésre kollégáink.
    Számla vagy jótállási jegy nélkül NEM veszik át garanciális szervizelésre a termékeket.
    Amennyiben a készülék forgalomba hozási régiója eltér a kiállított számlán szereplő forgalmazótól, úgy az értékesítő tudja érvényesíteni a garanciát.
    A számlán vagy jótállási jegyen szerepelnie kell a vásárlás helyének, idejének és a készülék valamilyen azonosítószámának.(IMEI szám,S/N(sorozatszám)
    Ha a készülék nem az Európai régión belülről származik(régió), úgy nem tudjuk átvenni szervizelésre, ugyanis az alkatrészek régiónként eltérnek.
    Ilyen esetekben csak a vásárlás helyén érvényesíthető a garancia.
    Amennyiben ügyfeleink felveszik velünk a kapcsolatot bármelyik elérhetőségünkön, úgy minden esetben elkérjük a termékek sorozatszámát, hogy megfelelő tájékoztatást adhassunk a jótállással és a leadási pontokat illetően.
    Amennyiben nem hivatalos viszonteladónál lett vásárolva a készülék, úgy gyakori eset,m hogy bekérjük a számlát is a megfelelő információ átadásának érdekében.
    Ügyfélszolgálatunk csak a Magyarországon történő jótállási feltételek teljesítéséért felelős, más országok garanciális szervizelésével kapcsolatban nem tudunk releváns információt adni.
    Amennyiben a vásárlás Európai régión kívül történik, úgy mint ahogyan korábban is írtam, nem tudunk segíteni a régiós eltérések miatt.
    Igyekszünk ügyfeleinket megfelelően tájékoztatni és kérni arra, hogy hivatalos viszonteladóinknál vásároljanak, mert csak abban az esetben tudjuk vállalni a megfelelő jótállási időszakot.
    Amennyiben a vásárlást nem hivatalos forgalmazónál teszik és esetleg az kínai papírokkal kínai régiós készüléket kap, úgy szintén a vásárlás helyén tud javítást igényelni. Nem hivatalos helyről származó készülékekért nem tudunk felelősséget vállalni.
    A garancia feltételeit a következő linken találja: http://consumer.huawei.com/hu/support/warranty-policy/index.htm
    A sorozatszám alapján a készülékek régióját ügyfélszolgálatunk illetve a szerviz tudja ellenőrizni a belső rendszerben, ügyfeleinknek erre nincsen lehetőségük.
    Amennyiben ügyfeleink hivatalos helyről intézik a vásárlást, úgy biztosak lehetnek a készüléket megillető garanciális időszakról is.
    Ha a készülék régiója kétséges vagy ismeretlen weboldalról szeretnének rendelni és előtte felveszik velünk a kapcsolatot a Sorozatszám(S/N) vagy IMEI szám ellenőrzésének ellenőrzésével segítjük őket a megfelelő termék megvásárlásában.
    Az aktuális viszonteladók listája megtalálható az adott terméket kiválasztva a piros 'Vásárlás' gomb alatt:
    https://consumer.huawei.com/hu
    Az E-garanciajegy jelenleg még nem hivatalosan bevezetett mód a papírok pótlására, azonban reményeink szerint ez hamarosan változni fog.“

    https://logout.hu/tema/google_szolgaltatas_gms_huawei_telefonokra/friss.html

Aktív témák