Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Gitáros topic ♪♫ eddig összegyűjtött tapasztalataink → itt.
(gitár-, erősítő-, effekt- és húrválasztásról, hangkártyákról)
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
válasz Bencsizy #20602 üzenetére
Nem az erősítő kimeneti teljesítményétől függ, hogy hallani fognak e a dob mögül, hanem a hangszíned és a megjelenítő eszközöd(esetedben hangszóró, vagy hangszórók) fogják meghatározni.
Nekem van 0.5wattos full csövesem, amit csak tiszta csatorna gyanánt használok, 4x12"es greenback-en, simán hallom ha a dobos nem veri szét a cuccát...
Ha ezt egy 10"es hangszóróra kötném, valszeg nem hallana senki a pergő mögül se...ezért is van ő mindig bemikrofonozva...viszont így simán akárhova elviszem és gyönyörű clean hangja van.Ne wattokba gondolkodj ha erősítőt veszel, a csövesek amúgy is sokkal dinamikusabbak, mint a tranzisztorosok, így sokkal sokkal kevesebb kimeneti teljesítmény is magasabb hangerőt érzékeltet.
Ja és a csöves cuccok maxra kitekerve érezhetően jobban szólnak, itt se a 80%ba gondolkodj.
A csöveseket csutkázni kell....ezért kell hozzájuk power attenuatort venni.Az erősítő tervezéséhez meg nem kell villamosménöknek lenni, annál inkább tapasztaltnak az elektronikában, a hangosításban, a hangszerekben, az akusztikában...stb.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz HTCX715 #20608 üzenetére
Ez így elég megfoghatatlan....
'Humbuckerest akarok,de jó a single coil -os is, ha jó...'
Számomra a humbuckerekben az erős szövet és a masszív közép tetszik, míg a single coilokban a zajos karcos közép-magas, meg úgy egyáltalán a dinamika...És neked melyik tetszene vajon...?!
Milyen torzítót ajánljunk? hm... tube overdrive-ot, mert annak gyenge karcos a torzítása... ja nemis, inkább egy metal zone-t, mert annak meg masszív torz zúzása van...kérdés, neked melyik is tetszik??
Szóval inkább írd le, mit szeretnél csinálni vele.
Legjobban szerintem egy használt pc linkes kis multival járnál, mondjuk egy használt POD2, amit rádugsz a gépre és úgy szól, ahogy állítgatod. Egy torzítópedál önmagában semmi, vagy jó lesz az erősítődhöz meg a gitárodhoz, vagy nem....én csak egy gitárhoz kipróbáltam vagy 30félét, mire megtaláltam azt a 3-at, amit használok... és ha erősítőt vagy gitárt cserélek ez mind borul, márpedig cserélgetem őket, így van 3-4 pedál boardom. Szóval ez egy összetett dolog... -
brickm
őstag
válasz Bencsizy #20606 üzenetére
Hát erre a sok kérdésre nem ígérem, hogy most egyben válaszolok, de...
A hangszórók választásánál leginkább meghallgatás útján kell gondolkodni.
Hiába mondom neked, hogy vegyél 4db greenback-et, mert az állatul szól(az én erősítőmmel, az én effektjeimmel, az én ládámban, az én gitárommal) ha a te cuccaiddal a te fülednek az nem fog jól szólni.
Az én cuccom pl van akinek szarul szól...van akinek a cucca meg nekem szól szarul, hiába ugrál rá a fél campus feszt. Ez egy ilyen bringa.
A lényeges dolgok a hangszóróknál, amiket én mindenképpen figyelembe vennék, 10" alatti hangszórót nem nagyon vennék, ha hangosan akarod vele, tolni, vagy különben a hangminőség rovására fog menni, a túl kemény felfüggesztés és a túl feszes tányér.
10"-12" es hangszórókat kell venni, az erősítőd maximális kimeneti teljesítményét figyelembe véve. Pl 10Wattos erősítőre, minimum 15 de inkább 20-25Wattnyi hangszórót tegyél, különben egy jól túlhajtott szólónál püffen a tekercselés. Nekem 12"es 50w-os Fender szórómon égett rommá tekercselés. 100Wattos erősítőre, minimum 200, de inkább 300Wattnyi hangszórót teszek azóta.Az erősítő kimeneti teljesítményével kb kár foglalkozni, nem számottevő.
Sokkal inkább a dinamikája, illetve a hangszórók érzékenysége. Nameg a kivezérlés.
Hiába van egy 100wattos végfokod, ha azt nem vezéreled ki rendesen...akkor simán lenyomja egy 20wattos erősítő is amit tisztességesen megküldenek.
hiába van jól kivezérelve az erősítő, ha kis felületű rossz érzékenységű hangszóróid vannak... szólni fog, de nem lesz átütő. Ahogy megszólal egy tisztességes gitárerősítő azonnal elvész a hangja.Hangszóróknál minél nagyobb felületű, minél masszívabb kosárral rendelkező (lemezkosár kerülendő ha mozgatod is a cuccot) minél magasabb érzékenységű (96-98 108dB/1m) szórókkal operálj. Innenstől minden más ízlés kérdése, nyitott vagy zárt doboz...mágnesek, membránanyagok...stb
A power attenuatort a végfok és a hangszóró(k) közé kötöd, sorosan, teljesítmény ellenállásokkal épített áramkör, ami elméleti síkon nem befolyásolja sem a dinamikát, sem a 'hangsávszélességet', gyakorlatban nyilván igen, csak nem mindegy a mértéke...szóval gyakorlatilag elfűti a kimenti teljesítményt. Ezáltal egy 50wattos jcm800 10-10-10-10-10-10es potméter beállítások mellett 4x12"-es ládával társasház harmadik emeleti lakásában is használható, tök halkan. Azért ezt említettem, mert ezt használom is így működik is. SOk erősítő már automatikusan beépíti az erősítőibe(csövesekbe), vagy potméterrel szabályozható formában, vagy kapcsolós formában. Pl 50W/25W/5w os állásokkal. stb.
A bohm cuccok mindig is atomhangosak voltak, kb bármire rádugva. az egy olyan erősítő.
"miben kulonbozik peldaul ha a gitar es az erosito koze kotom a torzitot vagy hogy ebbe az effekt loopba kotom be?"
Ízlés kérdése ez is, meg előfoké, meg végfoké.
Van amelyiknek jobban áll ha a torzító pedál az előfok után van, van amelyiknek inkább árt.
Az időalapú effekteket(delay, reverb,) vagy a gate-eket szokás inkább ide tenni, mert azoknak felesleges átmenni az előfokon...illetve ha szerzel multi effektet, amiben van erősítő, meg hangszóró szimuláció, akkor a return körbe beteszed, kihagyva vele az előfokot. A torzítókat én mindig a gitár és az előfok közé kötöm, sorosan, az effekt loopba az időalapok vannak, a gate, esetleg egy vonalszintemelő.a rezonancia frekvencián XL=XC=R
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz Bencsizy #20606 üzenetére
Ami még tuti kimaradt:
A hangszóró frekvenciamenetét azért érdemes figyelni, mert pl én tudom, hogy az egyik gitárom úgy van összepakolva, hogy a közepei igen magasak, míg a mélyei és a magasai jóval gyengébbek. Ehhez én egy olyan ládát fogok építeni, aminek nyilván nem a közepei lesznek a grafikonon kiugróak, mert akkor gyakorlatilag nem lesz mélyem meg magasam, mire megszólal.
Sokkal inkább egy olyat, ami kicsit "mélykiemelős" azaz érzékenyebb a kisebb frekikre, meg kicsit a magasakra. Így kiegyenlítem valamelyest a hangszedőim, meg a gitárom fája által okozott középtöbbletet.(ami egyébként szándékos abban a gitárban)
Míg egy olyan gitárnál,aminek sok a mélye, biztos a közepeket fogom kiemeltetni a ládával...és igen, nagyon fontos, hogy minéál nagyobb a felület, annál több levegőt mozgat meg. Ez alapvető igazság.
Hiába 100watt/100dB-es egy hangszóró és hiába hajtod 90wattal jó dinamikával, ha picike. elvész.
A kombók alapvető hibája a kicsi méret.
Egy 10wattos tda IC-s erősítő(építettem egyet, majd bemutatom) egy 10"es hangszóróval, hangos ugyan, de....semmilyen. a 2x12"es ládával már mindjárt másabb a kicsike.[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz HTCX715 #20608 üzenetére
Ja igen, 40k-ért ne vegyél új gitárt, mert egy normális hangolókulcskészlet meg egy húrláb kerül annyiba, vagy többe. És akkor még nem is beszéltünk a fáról, meg a többi cuccról, ami legalább annyira fontos minőség szempontjából, mint a hangolókulcsok minősége.
De ebben ennyi tanácsot tudtam neked adni, nincs már gyári hangszerem, ezekkel nincs tapasztalatom. Gs fanaticon keressél valamit, ami tetszik aztán csókolom. 40ért már csak adnak értelmes hangszert használtan gondolom.[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz Bencsizy #20626 üzenetére
Attól függ mire akarod használni.
A régi telecastereken 3-as babák vannak, tehát 2-2-2 húronként tudod állítani az oktávot.Elég ritka ha sikerül beállítani minden húrra a pontos oktávot, viszont a nut kopásával úgyis változik ez a dolog.... Mégsem tüzifák, sőt.
A rákendról úgy szól jól, ha nem pontos az oktáv. -
brickm
őstag
válasz Humbucker #20664 üzenetére
Akkor pláne valami multit vegyél...
Nem tudom milyen szedőid vannak, de slash vintage output 7.5 -8.7 kOhm-os szedőket használ, a metálhoz ez eléggé kevéske(hacsak nincs jó zajzárad) arról nem is beszélve, hogy egy ilyen paraméterű szedő kimeneti karakterisztikája messze áll a metál hagzástól ,tehát arra kb alkalmatlan. Namost mivel neked gondolom nem vintage OP szedőd van a v100-bn(bár nem tudom, még az is megtöténhet) kb sose lesz slash hangzásod....neked kb 13-14kOhm körüli standard buckered lehet.Ennek fényében a legjobban egy multival járnál, amivel sokféle hangot ki tudsz keverni, a jó sok EQ meg torzító segítéségével, meg a sok erősítő és láda szimmulációval. Egy szál kombóval nem fogsz metált is meg kantrit is játszani.... ez evidens(sőt, ugyan azzal a gitárral se nagyon kéne, de az más tészta) -
brickm
őstag
válasz Plazmacucci #20683 üzenetére
4,5-5cm tömör keményfa test, egy 14-16kOhm körüli ellenfázisú sorosan kötött humbuckerrel, 250kOhmos potival, Egy jó distortionnel, egy compressor-limiterrel és egy megfelelően beállított Gate-tel... A többit a vst megoldja.
Ha ragaszkodsz z élő hanghoz akkor meg marha jó effekt.
De ahogy írtad az amplitube-ban van kb pont ugyan ilyen hang amúgy. -
brickm
őstag
-
brickm
őstag
mi is ennek a címe?
majdnem minden nap nyomok pár chordot belőle, de eszembe nem jutna most hirtelen.
0:40 körül -
brickm
őstag
válasz MATEO6600 #20779 üzenetére
Az oké,hogy a szoftveres hangolás jó...jó ez tény,hiszen a hangolók nagyrésze szoftveres... Csak a telefonod mikrofonja nem képes a megfelelő tartományt meg dinamikát meg frekvenciasűrűséget kezelni,ami kéne a gitárnak. A csiptetős hangolók olcsók és otthonra jók.nyilván a sziget feszten ne használd,mert a mély búgások befolyásolják a testen át ...mivel az attól rezeg.
-
brickm
őstag
válasz MATEO6600 #20795 üzenetére
Nem ellenére van a taboknak, hanem arra akar rámutatni, hogy semmit nem ér az a "tudás" amivel csak tabokat tudtok kiolvasni.
Arró nem is beszélve, hogy egy csomó tab hibás, hiányos stb.
Valamelyik nap kerestem egy tabot (kivételesen, kiváncsiságból, mert amúgy vagy zongora kottából, vagy hallás után játszok) konkrétan ezt:
http://tabs.ultimate-guitar.com/p/paul_mccartney/let_me_roll_it_tab.htmHallgasd meg az eredeti számot, majd játszd el ezzel, sok sikert!
jaj előbbi hozzászólásomnál van pár elírás, bocs, sötétben írtam. De meg lehet azért érteni.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz kemotox #20807 üzenetére
Ha sok kopott bundod van nem szabad a többit hozzá csiszolni, mert akkor gyakorlatilag az összes bundod kopott lesz. Ilyenkor cserélni kell őket. Minimum a kopottakat, de szerintem cserénél mindet kell cserélni.
Mennyiért adnád azt a kopott gitárt? fotót dobsz róla?[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz Plazmacucci #20819 üzenetére
Azért attól az eredeti lényegesen jobb
-
brickm
őstag
válasz Bencsizy #20832 üzenetére
Egy melegedő cső alá papírt tenni szerintem annyira nem elegáns, de ahogy gondolod.
csinálhatsz is ilyet, ha van otthon lemezed amiből tudsz kivágni köralakot, aminek van egy kis füle, meg a közepébe teszel egy furatot, hogy a cső szára átmenjen rajta. Meghajtod megfelelőre, az oldalán áthúzol kis bicajbovdent meg lecsavarozod a sasszira úgy, hogy oda tudd feszíteni.[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz persil #20854 üzenetére
Attól függ. Ha jensen hangszóróst veszel, azok elég jó érzékenységgel bírnak, elég hangosak. Próbaterembe 10/10en biztos elküldi a dobot nyaralni.
Úgy látom ennek egy analóg szimulátor előfoka van. Van egy olyan cuccom bontva, rákötöttem egy TDA IC-re, 10wattot tud max leadni ha mindent odatekerek....rányomtam a 4x12" -es ládára és állatjóhangja van...viszont azzal már kicsit halk, nem bírja kihajtani. Na ellenben a 212-es, az biztos kibírja. -
brickm
őstag
Tama rw200 as metronómot valaki ismeri esetleg, vagy használja?
-
brickm
őstag
válasz NeoPampalini #20867 üzenetére
A vízbázisú lakktól nem püffedt meg a fa?
Csak mert a száraz fa eléggé veszi be a vizes lakkot meg pácot és még meg is dagad tőle.Inkább nitrós lakkal,vagy 2komponensűvel érdemes fújni. Az egyenletes,kemény gyorsan szárad.
-
brickm
őstag
válasz sanyie70 #20876 üzenetére
Ez egy vicces helyzet, ugyanis a road 2 gitárral és 2 különféle erősítővel állítja elő a hangzását(nameg egy rakár rack effekttel.) Ezt egy szimpla marshall kombóval meg egy trzító pedállal nem fogod reprodukálni.
Ráadásul ha megfigyeled a 2 gitár tök más hangerőkön szól és tök más hangszínen, ebből lesz 'road sound'.
Az egyik egy mélyen zsizsegő hang, ami tompa, ő a hosszú hajú gitáros. A másik meg egy hasító hangosabb élesekkel teli hang, ő a kopasz gitáros.
De van hogy cserélnek.
Az egyik orange stack-et használ, a másik engl stacket meg diesel half stacket. Ezektől a marshall overdrive igencsak messze áll lássuk be.
Talán multieffekttel járnál a legjobban. És mindenképp hangolj le B-re.[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz sanyie70 #20880 üzenetére
"Csak sokat halottam, hogy a multik nem olyan jók."
És ezt olyan mondta aki használt is már multit, vagy olyan aki még csak képen látott olyat?
Olyan multik léteznek, amikkel simán reprodukálni lehet egy 1956-os csöves fejet...innenstől szerintem kár ezen vitázni, igenis van létjogosultsága a multiknak a hangszerek körében. Csak nyilván nem egy 16bites 14kHz-es mintavételezésű multinak csúfolt fröccsöntött műanyagdarabbal kell kísérletezni.
A digitech gsp1101 tube clean erősítő modellje pl egy az egyben úgy szól, mint az 1950-es években gyártott orion 300-as csöves végerősítőm. -
brickm
őstag
válasz Plazmacucci #20881 üzenetére
A hangszerboltosok azért ajánlnak pedált, mert azt már javarészt csak az olyan elvetemültek használnak, mint én. Magyarán elég kicsi rá a kereslet, a nyakukon marad. El kell adni.A multikat jobban keresik azt nem kell annyira tukmálni. Analóg kispedált csak az vesz aki tudja milyen soundot akar kialakítani, tudja mi kell hozzá...Azok meg kevesen vannak. meg nem feltétlen boss pedált fognak venni, mert attól van jóval jobb a piacon.
Neki elad egy boss sd-t majd 2hét múlva visszamegy, hogy ez még mindig nem elég, akkor elad neki még egy valami low gain boostert, hogy akkor nesze told meg ezzel is az lesz ám az igazi dög hang. Ott bent kipróbáltatja veled valami 60wattos fullcsöves cuccon aminek szakít a hangja, pláne ha megboostolod egy ds-el, te meg örülsz hogy dejó. Majd otthon meg meglepődsz hogy a kis marshall nem úgy szól...
-
brickm
őstag
és ez mind-mind lényegtelen ahhoz képest, hogy okt 23-án pénteken nem kell dolgozni menni reggel. ráadásul hab a tortán aznap este prosectura koncert lesz, amin hótk rvaélet, hogy ottleszek.
on[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz Bencsizy #20959 üzenetére
Erre nem lehet válaszolni.
Kinek mire. Ki hogy szereti.
Van aki felpakol delayeket, chorus effekteket, boostereket, ahhoz, hogy acdc-t játsszon...van aki meg bedugja a gitárt az erősítőbe és úgy játssza...(mint az eredeti)Annyit tudok elmondani, amit én használok.
Overdrive-ok, különféle hanggal és beállítással, van amiből kettő is van, hogy menetközben ne kelljen átállítani(tube screamer meg a vonali erősítő jelút elején és végén).
Egy silicon fuzz, egy delay, amit nagyon ritkán használok, egy rugós zengető az erősítőben ami minimális bekeverésen van, illetve egy lexicon hall szintén elég minimálisan a jelútban.
kb ennyi is.Multieffektek, hm. Mennyire gondolod komolyan? hol használnád?
Pár éve még eléggé visszataszított maga a név is, hogy multieffekt....ki se akartam próbálni. Végülis rákényszerültem, hogy halkan is kell játszanom, fejhallgatóval lakásban, így vettem egy digitech rp360xp-t. Kellemeset csalódtam benne, nagyon jó cucc a maga kategóriájában, HA(és itt a lényeg) nem akarsz vele olyan dolgot csinálni amire teljesen alkalmatlan.
Gondolok itt arra, hogy egy ilyen kisméretű eszközzel pl nagyon macerás koncertezni. Keskeny, könnyű mellé lépni, alig látni a kijelzőt pláne 2 sör meg egy viszki' után..
szóval csak otthon, meg felvételezéshez jó max. Esetleg próbateremben előre beállított presetekkel.
Marha jó a hangja amugy.Azóta próbáltam párat, igazából ha komolyan gondolod és szánsz is rá, mondjuk elég jó cuccokat vehetsz, amiket midin vezérelhetsz, és nagyon könnyen lehet vele bánni színpadon is.
Mint pl a digitech gsp1101, amit most nyövök.
Szerintem az ilyen egybeépített pedálos kismultikat komoly igénybevételnek nem érdemes kitenni. Csak magadat szivatod. Az ilyen boss gt 8-10 is inkább csak lagzikba party zenekarozásra meg próbára meg felvételre jó. Eléggé rosszul bírja ha telibetaposod. -
brickm
őstag
válasz Bencsizy #20966 üzenetére
Van olyan zene amihez száraz hang kell....én pl kevés reverbet használok, nem szeretem ha zeng minden. Viszont egy keveset szinte mindig bekeverek. Ez a dry/wet arány.
"csak nem erdemes mindent teljes hangerovel belekeverni a jelbe,"
Nyilván nem, ha mindent feltekersz teljesen csak egy bazi nagy feedback-ed lesz azt sípolsz."Nekem a gepemen guitar rig van, ehhez kepest mennyivel erzekelheto minosegben a kulonbseg?"
Attól függ milyen a hangkártyád. A guitar rig modellek elég jók, mivel maga a szoftver se kétforint, attól egy fizikális olcsó multi éppenséggel lehet sokkal rosszabb.De leginkább nem a hangképpel lehet gond egy olcsó multinál, hanem a kezelhetőséggel, a sebességgel, az átgondoltssággal, a kivitelezéssel. Gagyi anyagok, zajos fokozatok, árnyékolatlan ház, csatlakozók...gagyi csatlakozók.
stb
Egy jó multi meg nyilván minőségi anyagokból van és nem visz plusz zajt a jeledbe ha értelmesen használod."Miert mondjak azt, hogy ha pedal, akkor csak analogot szabad? "
Nem tudom ki mit miért mond, de egyvalamit ne keverj össze(mert látom épp azt teszed) a digitális delay még nem lesz digitális pedál, attól hogy logikai áramkörökkel valósítja meg a funkcionalitását.
Ugyanis ha megnézel egy digit delay kapcsolási rajzot láthatod, hogy legtöbb esetben maga a bemeneti jel egyáltalán nincs digitalizálva. Eredeti formájában megy tovább a bemeneti buffer fokozattól egy analóg előerősítő fokozatra, majd tovább. Van egy szintén analóg bekeverő fokozat, ami az eredeti analógképet digitálisan modulált hanggal keveri arányosítva, ez a wet level potmétered.
kapcsolás
Mgyarán a bemeneti jeledet érintetlenül, legfelejebb bufferelve, esetleg szintemelve megtalálod egy szkóppal az áramkör belső részeiben is, míg egy digitális pedálnál ezt csak a bufferen tudod megtenni, utána már a dac digitalizált jelét látod, ami négyszög.Ez a pedál digitális:
[link]
meg ezis:
[link]Ezeknek ha megnézed a layout-ját láthatod, hogy a bemeneti analóg buffer fokozatot egy digitalizáló ák követi, ami 12bites...
ehhez képest mondjuk a digitech gsp1101 24-bi 44kHz-es DAC-ja van, ami elég jó., Ettől csak egy 32bites lenne jobb...amire mellesleg semmi szükség stúdión kívül.Itt tényleg csak azt kell eldöntened, hogy mennyit akarsz rászánni, meg hol/micéllal fogod használni.
Otthonra, ahogy írtuk vox tonelabok,digitehxh floor boardok, boss ME, boss GT szériák, LINE6 POD-ok teljesen jók, elleszel velük. Nézd meg melyiken milyen erősítő modellek vannak, melyik szimpi neked...digitexhnek pl utánozhatatlan az akusztikus szimulátora...mindben van valami egyedi.Ha meg koncertezni akarsz szánj rá sokat, mert a az olcsó sz rral csak magadat fogod szoptatni. Mint egy olyan gitárral, amit 2szám között állandóan hangolni kell.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz brickm #20972 üzenetére
Amit kifelejtettem, kérdezted a soros effekt loopba kötött torzító pedálok létjogosultságát.
Erősen függ az erősítődtől, annak jelszintjeitől meg érzékenységétől, meg a pedáltól.Ugyanis ha egy igen erős előfokozattal rendelkező cuccod van, a loopba kötött torzítód bemenete lesz túlvezérelve, (torzított jelet fog kiadni a buffer fokozata, aminek nem kellene) nem pedig ő fog torzítani a jelen. Ez egy csúnya kásás recsegős hangot fog adni, plusz melegedni fog a végfokod, ha meg nincs szerencséd és sokáig kínozod el is csattan a hőmegfutástól, vagy a hangszóró adja meg magát a sok négyszögjeltől.
Soros loopba inkább időalapú effekteket kötünk, mivel az ő bemenetük úgy van kitalálva, hogy sokkal érzéketlenebb a peakekre. Ezáltal nem vezéreled túl a bufferét az előfokod kimenetével. De találkoztam olyan gyári előfokkal, ami annyira bika volt, hogy a loop elejét egy kompresszor limiterrel kellett kezdeni, hogy ne fektesse le a delayt. Ezeket az effekteket mindig OD után kösd. Tehát ha az erősítőd a return kör után csinálja a torzító effektedet, ami amugy ritka, de előfordul, akkor bizony megszívtad, vagy delayt, vagy belső torzítót használsz, együtt nemigen.
Viszont line drivert tehetsz a soros loopba, nekem is van benne. MXR micro amp, szólókiemelőként funkcionál.
Amugy minek akarsz EQ-t?
Kb arra van a legkevésbé szükséged, hacsak nincsenek nyakatekert dolgok a számaidban, amikor gyorsan kell beavatkozni a jeltartományodba.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs