Hirdetés
-
Unihertz 8849 Tank 3 Pro - ezzel lehet vetíteni
ma Bődületes méretű és elnyűhetetlen tégla, ami úgy mellesleg erős lámpával és a projektorral is fel van szerelve.
-
Rövidesen versenyellenességgel vádolják meg az NVIDIA-t
it A francia trösztellenes hatóságok elsőként készülnek arra, hogy versenyellenességgel vádolják meg az NVIDIA-t.
-
Cataclismo - A hónap végén érkezik a korai kiadás (PC)
gp A PC-s early access változatra alig néhány hetet kell már csak várniuk az érdeklődőknek.
Aktív témák
-
_Toka_
senior tag
... a gond akkor van amikor a kártya kevesebb fps-t bír a monitor
frekvenciájánál... pl. csak 25-35-öt... Na ilyen esetekben a vsync bekapcsolása
további 5-10 fps esést jelent és ez az amit nem igazán értek...
Ha a példádban szereplő 60 Hz van beállítva a kijelződhöz, az annyit jelent, hogy pontosan minden 1/60 mp-ben jelenít meg egy teljes képet.
Ha egy 3D-s alkalmazás a példádban szereplő 25-35 fps-t produkál, az annyit jelent, hogy mp-nként átlag 25-35 képet tud a kártyád ott produkálni.
Ha ki van kapcsolva a vsync, akkor a kártya az aktuálisan beállított függőleges képernyőfrekiktől függetlenül folyamatosan rendereli a megjelenítendő képeket. Tehát előfordulhat, hogy - míg a képernyő ''újrarajzolásra'' kerül - a felső kb. fél kép még az előző renderelés eredményét, az alsó már az újabbat tartalmazza, azaz csíkos.
Ha azonban be van kapcsolva a vsync, akkor addig a GPU nem kezd bele az újabb kép renderelésébe, míg az teljes egészében ki nem kerül a képernyőre.
Tehát a példánál maradva:
kb. 1/25 mp-nként renderelt kép előáll.
pontosan 1/60 mp-nként képfrissítés.
Nézzük 1/60 mp-nként:
1/60 mp: nincs renderelt kép, hisz 1/60<1/25 (kimegy az előzően előállt)
2/60 mp: még mindig nincs, hisz 1/30<1/25 (ua.)
3/60 mp: végre előállt egy kép, de már elég rég (1/20>1/25), a proci most nem renderel újat.(új kép kerül ki)
... stb.
És ezt még fokozhatja az, hogy a 25-ös fps érték azt jelenti, hogy egy renderelt kép nem az előbb levezetett minden 1/25 mp-ben készül el, csak annyit tudunk, hogy 1 mp alatt 25 készül.
Látható, hogy csak abban az esetben nem lenne fps esés, ha pontosan minden 1/60 mp-ben készülne el egy renderelt kép.
Ebből adódik a vsync bekapcsolásakor látható fps esés.
Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Unihertz 8849 Tank 3 Pro - ezzel lehet vetíteni
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- Politika
- Xbox Series X|S
- Úgy tűnik, nem lesz Samsung Galaxy Tab S10
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen