- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gery0505
tag
válasz MCGaiwer #9033 üzenetére
Igen az ipon webshopjában rendeltem, és személyesen vettem át. Akkor írjak nekik, hogy legyen valami írásos nyoma, és fenyegetőzzek a fogyasztóvédelemmel? Mert ez jogszabály sértésnek minősül, mert a nagykernek és a kiskernek is a kötelessége továbbadni a teljes gyártói garanciát. Jó volna tudni, hogy melyik az a törvény, vagy jogszabály, amit idézni lehetne a levélben. Nem szeretnék elállni az üzlettől, mert tetszik ez a táp, meg jó is, de ha már gyártó vállalja rá az öt év garit, akkor jó lenne, ha annyi lenne, hogy biztonságban érezzem magam.
"Failure is always an option." Adam Savage