Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jeni

    félisten

    válasz Brash89 #24856 üzenetére

    Jogilag a Samsung és a Media Markt szerintem nem hibázott.
    Nekik nem kéne tudniuk,hogy lakás felújításon vagy közben.
    Nem ők tehetnek arról,hogy sem 3 nap alatt ,sem 14 nap alatt nem tudtad kicsomagolni,letesztelni a készüléket.
    Itt már csak méltányoltsági jöhet szóba ha elfogadják,vagy szervizbe küldeni és csinálnak vele valamit.

    asdf_

    HA jó lelkűek akkor megoldják neki. Ha szervizbe küldi és azután sem javul meg akkor lehet asztalt verni.
    Sajnos sem a 3 napra sem a 14 napra sem figyelt. Ha törötten kapta volna meg és 14 napon belül nem bontja ki akkor is azt mondják,hogy elmúlt 14 nap és ezért nem lehet érvényesíteni a jótállási igényeket.
    Kivéve ha videóra vette volna a kicsomagolást. Ezt talán elfogadják így.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák