-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Lenne 2 kérdésem:
1, vettem egy telefont szolgáltatótól, listaáron 35ezer forint volt, de előfizetéssel, hűséggel 5000,- Ft-ért elhozhattam. Most elromlott, ha nem javítható, akkor mire számíthatok? A szolgáltatóval kell rendeznem a dolgot és ők fizetik vissza a vételárat? Vagy cserélniük kell olyan készülékre, aminek hasonló az ára? Ha pénzvisszafizetés lesz a vége, mit kell visszafizetniük, az 5000 vagy a 35000-et?
2, van egy háztartási gép, amire a gyártó 2 év garanciát vállalt, most vagyok a második évben. Sajnos a blokk már nincs meg, csak a kitöltött garancia papír, amin szerepel a vásárlás helye, ideje, le is van pecsételve, alá van írva. Jól gondolom, hogy az alapján javítania kell a gyártó szervizének garanciálisan a gépet? És mi a helyzet ha nem javítható és "csereutalványt" adnak, blokk hiányában mit lehet tenni?
Köszönöm előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest