- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz optikus #15091 üzenetére
A beszállítónál van, terheléses teszten. Garipapiron mit kéne nézzek? A bolt csak biztosítja a gyártó által biztosított időszak alatti garanciális ügyintézést. A gyártó és kereskedő nem ugyanaz, és hogy a gyártó milyen feltételekkel végzi a garanciát, nem hiszem hogy lájtos, msi cégről lévén szó. A honlapjukon pedig ez áll:
Warranty Term
Depending on territoryRemarks
Regional differences may apply. Please enquire with the original shops or our local offices.[ Szerkesztve ]
-
Agostino
addikt
sziasztok. van valami jogszabály arra nézve, hogy egy panaszlevélre mennyi ideje van - akár ajánlott - válaszolni az érintett félnek? a cég weboldalán nincsen erre nézve adat
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Z14XEP
csendes tag
válasz Z14XEP #15028 üzenetére
Az ügy számomra kedvezően megoldódott: Samsung telefonos ügyfélszolgálatán határozottan kértem a javítást, majd "zenehallgatás" mondták, mehet garanciában a javítás. Még AZNAP felhívott a márkaszerviz és megbeszéltük, hogy másnap a helyszínen javítják ha ott megoldható. Ha nem, akkor elszállítják és kapok a javítás idejére csere tv-t. Kiderült a helyszínen nem javítható, "kijelzőpanel hibás" és a szerviz ígéretéhez híven hozott csere tv-t! Majd 1 hét múlva hívtak, hogy nincs alkatrész, ezért "kuka" a tv, kapok csere utalványt, amit lelehet vásárolni. Utalványt tegnap megkaptam, most már az üzletben intézem, remélem zökkenőmentesen.
Samsungnál az 5 év garancia működött, 10 hónappal a garancia lejárta előtt megoldották a javítást/cserét. Ami nem tetszett, azaz 1 hét bizonytalanság, hogy javítják vagy sem garanciában.
Keszthelyi Samsung márkaszerviz korrekt és rugalmas volt, le a kalappal előttük!Ez a kijelző kb. 100.000.- Ft lenne, de JELENLEG nincs. Ha garancia nincs, akkor saját költségen a tv kuka.
Egy 200.000.- Ft-os LED TV, CSAK 4.5 évet bír ki?[ Szerkesztve ]
-
chazseisyll
újonc
Sziasztok!
Vásároltam egy lenovo laptopot az iponnál, grafikus hibák jelentkeztek vele lassan három hónapja levelezek! A probléma nem oldódik meg, velem pedig ide-oda labdajátékoznak. A probléma részleteit nem írom le, hiszen "szakemberek" már átnézték.
Elküldtem a szervíznek (tmx), ők kiállítottak egy munkalapot, amin az áll, hogy "javítva", valamint csatoltak egy jegyzőkönyvet, amiben ez áll:
"A bejelentett hibát szoftveres probléma okozza. A készülékgyártó által megadott specifikációalapján a készülékhez a hibátlan működés érdekében javasolt operációs rendszer a Windows8. A megbízható és üzemszerű működés érdekében javasoljuk az operációs rendszerújratelepítését, illetve a megfelelő illesztőprogramok beszerzését a gyártó támogatóihonlapjáról."
Az iPonhoz visszamentem, hogy milyen laptopot adtak el nekem, hiszen nincsen feltűntetve se a gyártó, se a forgalmazó oldalán, hogy a laptopom windows specifikus, valamint a laptopon nincsen matrica, és freeDos-ban vettem. Megmutattam a garanciás úrnak az e-mailt.
- Azt a választ kaptam, persze formálisan nem így megfogalmazva, hogy a windows specifikáció hülyeség. Beveszik, megnézik, visszakapom.Bevették, megnézték, visszakaptam. Kiderült (legalábbis az iPon gari ezt állítja), hogy a VGA driver hibásan van feltöltve a Lenovo oldalára. Letöltöttek nekem minden drivert, felsorszámozták azokat, majd hazahoztam. Mindent sorrendben felraktam, ahogyan azt parancsolták. A laptopon láthatólag javult a helyzet (az eszközkezelő most ténylegesen mutatja az AMD kártyát, bla bla...), viszont az eddigi grafikus problémák ugyan úgy fennt állnak.
Eredeti Win 7-em van, nem fogok se másikat venni, se 10-re frissíteni! Egyértelműen, ha tudom, hogy nem használható szoftverem a géppel nem veszem meg...
Kérdésem, hogy ebben a helyzetben mit tudok tenni? Mint említettem, a gyártó valamint a forgalmazó weboldalán nem volt és még mindig nincs feltűntetve a laptopom Windows specifikációja. Szóval, ha így van (ugye az iPon megkérdőjelezte e állítást), akkor nem lenne kötelességük feltűntetni azt az oldalon? Ha pedig nem a specifikációs probléma a baj, de a garanciaszervíz köti az ebet, akkor mit csináljak velük? Szívem szerint visszavásároltatnám velük a készüléket...
[ Szerkesztve ]
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz chazseisyll #15106 üzenetére
Mi a pontos modell szam? Csak mert a legtobb notinal fent van a gyarto oldalan a tamogatott op rrndszer illetve a drivereknel is jelolni szoktak milyen wihez jo. Azert reszben szerintem te is hibas vagy benne hogy nem neztel utana vasarlas elott...
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
chazseisyll
újonc
válasz Biznisz Elek #15107 üzenetére
LENOVO B50-80 80EW01CAHV
A Lenovo oldalán megtalálhatóak a Windows 7-es driverek.
-
dugo_
veterán
válasz chazseisyll #15108 üzenetére
Próbáld meg az AMD Autodetect programjával megkerestetni a legfrissebb, rendszerhez illő drivert: AMD Driver Autodetect
Illetve részletezhetnéd a grafikus hibát is, a TMX előszeretettel koptat le ügyfeleket user errorra hivatkozva, ami nem feltétlenül igaz.
Adalék, itt a logouton is volt róla egy blogposzt biztosan, hogy adott modellsorozaton belül is szórnak a Lenovo gépek, valamelyiken elindul a win7, valamelyiken meg nem, pedig hivatalos támogatás van rá.
-
chazseisyll
újonc
Ami információt az iPontól kaptam, hogy a Lenovo belenyúl a driverekbe energiamegtakarítás céljából, így kifejezetten a saját oldalukról kell letölteni. Próbáltam már, az AMD autodetectet, valamint manuálisan is kiválasztottam. Sajnos nem jött be.
A problémák ezek voltak:
* képernyő fehéren csíkozódik terhelés hatására.
* játékok nem jelzik az AMD videókártyát.
* programok, amik eléggé kommunikatívak pl: Photoshop amint elindulnak, kiírják, hogy a hardveres gyorsítás nem működik. Tapasztaltam ezt videólejátszó programnál is pl: MPC-HC lejátszó. - viszont ez a probléma a videólejátszóknál nem minden esetben észlelhető
* a CPUID-HW nevű program nem jelzi az AMD videókártyát. (terhelés hatására sem)
* a laptop (gondolom a videókártya hűtése) amikor kedve szottyan, hőfoktól függetlenük bepörög és addig a maximumon megy, még ki nem kapcsolom a gépet. - véleményem szerint ennek se nem így kellene működnie, se jót nem tesz a gépezetnek.Szerdán kaptam vissza a laptopom, azóta nem volt időm. Ma reggel teszteltem az iPon által leszedett driverekkel. Láthatólag mindnen oké volt...
* jelzi az eszközkezelő
* jelzi a CPUID-HW
* a hűtés nem pörög be értelmetlenül
(A Photoshopot még nem sikerült tesztelnem)DE...elindítottam az első leszedett játékot és már megint megjelentek a fehér vízszintes csíkok (Diablo 3 low grafika).
[ Szerkesztve ]
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz chazseisyll #15108 üzenetére
Hmmm a drivervaloban ott van de a leirasnal a win81 amit irnak. En elso korben a lenovo supporttol kernek egy allasfoglalast irasban hogy ha az oldalukon levo driverekkel se mukodik akkor mi a teendo?!
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
chazseisyll
újonc
válasz Biznisz Elek #15111 üzenetére
Igen, igazad van. Jelenleg ténylegesen megtalálható. Mivel nem volt laptopom ezért nem nagyon nézegettem az oldal a napokban. *szerk: (Mivel nem volt laptopom, mert egyik szervízből a másikba ugrált - félreértések elkerülése végett) Viszont amikor szeptemberben vásároltam, valamint amikor leadtam az iPonba javításra ők is megnézték és nem szerepelt.
[ Szerkesztve ]
-
xxxjjjkkk
senior tag
Hm
Szerintetek az elekrtomos cigaretta brutto 10ezer feletf, minek minősül?
Jotallas szempontjabol? 1ev?Illetve opcionalisan beepitett akkura is vonatkozik ez?
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
Joe fiú
senior tag
Sziasztok!
Van egy félprofi Panasonic kamerám, amit garanciaidőn belül elvittem a Pana márkaszervízbe, s mondván amíg van rá hivatalos garancia, addig ők nem nyúlhatnak hozzá elküldték Angliába. Na most, mikor leadtam két hetet mondtak a javításra, annyi volt visszaigazolva. Már túl vagyunk a 3.héten és még semmit nem tudnak a kameráról. Mivel nekem munkaeszköz, ezért kiesést jelent nekem.
Mit tudnék tenni? -
-
313313
addikt
válasz Joe fiú #15118 üzenetére
Az első év a kötelező garancia, ott vannak kötelességei a gyártónak, a többit szabadon vállalja az ő feltételei szerint.
Érdemes lehet rákérdezned a szervizbe, ahol leadtad, hogy mi van a készülékkel. Sajnos ez eltarthat még egy darabig...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
asdf_
veterán
válasz Joe fiú #15120 üzenetére
Gaz, nem gaz, a szervizeles az kb. egy egybites tortenet. Rendkivul nagy valoszinuseggel annyit lat csak, hogy keszen van/nincsen kesz. Ha keszen van, akkor pedig esetleg plusz informaciot, hogy mi tortent. Tudom, ez most nem az a tortenet, mert egyenesen markaszerviz, az meg a kufloldi nagy markaszervizbe kuldte, de neha ertetlenul allok az elott, amikor emberek ugy gondoljak, hogy a kisker rakerdez a nagykernel, a nagyker a beszallitonal, a beszallito az importornel (insert esetleg meg 1-2 lancot ide bele valahova), az meg az europai kirendeltsegen, majd ez a riadolanc visszafele is vegigmegy, es miutan ugy 5-6 embert lefoglaltunk szumma minima negyed orara, megjon az info (es napon belul tegye am). Amikor elhuzodik a dolog, akkor nyilvan erdeklodik az ember (meg magatol is), de amikor egy het utan gondolja valaki, hogy ezt a fentit valaki vegigjatssza a ket szep szemeert...
-
Joe fiú
senior tag
Szerintem, a mai világban nem olyan nagy dolog ez. Exportőrként dolgozom. Manapság mindent le lehet követni. Kb. egy perces történet lenne lekérni az adatokat,hogy épp hol jár a dolog. Iletve ha nekem valaki azt mondja, egyszerű raktáron lévő alkatrész cseréje, Angliába utazással együttvéve két héten belül megvan, akkor hagy legyen már jogos az érdeklődésem, hogy három hét elteltével annyit sem tudnak, hogy kiért-e. Főleg, hogy nem tizenezres értékről van szó....
-
TBMC
addikt
sziasztok!
tudnátok segíteni légyszíves, létezik e előírás/törvény, egy műszaki cikket jelen esetben tvt hányszor javíthatnak?
2x kaptam vissza hibásan a terméket (horpadva, összekarcolva stb,, miközben papírom van róla, hogy makulátáanúl vették át), ment is vissza egyből. lassan 2 hónapja szervízben van. tehát ez most a 3. javítás.előre is hálás köszi!
markbellus.hu
-
optikus
senior tag
mennyi idos?
alapvetoen nincs ra eloiras hogy hanyszor javitgathatjak (elso eves garinal). az a mondas, hogy 3 alkalom mar megalapoz egy csere (vagy penzvissza) igenyt. de nem kotelesseguk. egy dologhoz ragaszkodj hogy a szervizben toltott ido legyen felvezetve a garipapirra mert annyival tolodik a gari vegdatuma.Buy books not gear.
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Pénteken vettem egy babakocsit, a boltban ki is fizettem, de csak külső raktáron volt, úgyhogy házhozszállítást kértem. Ma hozták ki, elkezdtem összerakni, de kiderült, hogy az egyik alkatrész hibás, így össze se tudom szerelni.
Milyen lehetőségeim vannak? Ha holnap viszem vissza, még 3 napon belülinek számít, ugye? Mit kérhetek ilyen esetben? Pénz visszafizetés? Csere? Kérhetem más típusra a cserét?
Köszi előre is! -
fausto
addikt
Köszi mindkettőknek
-
vasi89
addikt
Hello!
Egy régóta tartó huzanova van folyamatban a kedves céggel. Röviden, január 2.án közöttünk szerződést technológia váltásra, tegnap 4. alkalom után végre sikerült bekötni... Lényeg h januárban a szerződéskötéssel együtt rendeltünk 1 TV-t aminek az ára mostanra felment és mikor tegnap személyesen bementem akkor közölték ismét 1 óra várakozás után hogy ja a tv-t nem fogják kihozni mert drágult és amíg nem hívnak fel minket ez üggyel kapcsolatban nem tudnak semmit tenni. A tv ára amúgy már jó ideje magasabb szóval ismét képtelenek voltak telefonálni. Lényeg h írtam 1 reklamációt h igen is kell a tv de azon az áron amin megrendeltük hiszen ők voltak kretének. Kérdés, hogy ha nem hajlandóak ideadni azon az áron amin megrendeltük az elég már a fogy védelemhez? Sok minden hibázik itt a történetben részükről de ezt már nem vagyok hajlandó benyelni..
-
Attix82
őstag
válasz vasi89 #15133 üzenetére
Automatikus email után volt bármiféle visszaigazolás?
Amúgy a fogyasztóvédelem megmondja, hogy így jártál..... Jogi útra lehet terelni de szerintem neked se éri meg.
Mikor tekinthető létrejöttnek a szerződés?
A szerződés akkor jön létre, ha a kereskedő a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a fogyasztót a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról vagy az üzlethelyiségben történő átvehetőségéről. A szerződés akkor is létrejön, ha a visszaigazolás után a kereskedő a megrendelt terméket leszállítja a fogyasztó részére.
-
-
-
nonsen5e
addikt
Üdv!
Mint mindig, most is görcsbe szorul a gyomrom, mielőtt kijelzővel rendelkező terméket vásárolnék (TV).
Amennyiben a bolt / gyártó nem vállal pixelgaranciát, jól gondolom, hogy lehet erre a hibára is használni az internetes vásárláshoz tartozó 8 napos elállási jogot?Értem én, hogy megveszem, kicsomagolom, kipróbálom, és ha nem jó egy pixel akkor azzal a lendülettel csomagolom is vissza és viszem vissza a boltba majd rendelek egy másik ugyanolyat?
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Topikgazda
válasz nonsen5e #15141 üzenetére
A 8 munkanapos elállási jog most már 14 nap. Az elállási jog kipróbálást tesz lehetővé, azaz kicsomagolhatod, bekapcsolhatod, megnézheted a képét, és ha nem tetszenek a színek vagy pixelhibás, akkor visszacsomagolod és visszaviszed a boltba. A vételár visszafizetésére 14 napjuk lesz.
-
Livius
őstag
Egy hónapja beadtam egy Toshiba HDD-ét gariztatni. A héten kiderült, hogy cserélik és már végre mehetek is az újért. Mikor vettem a HDD-ét 2 év gari volt rá. Ezek alapján a garanciális jogok szerint, mikor oda adják az újat, akkor egy új számlán vagy garancia jegyen, annak a 2 év garinak újra kell majd indulni?
A bolt ahol intézem, ezt a HDD-ét már csak 1 év garival árulja, szóval kezdem azt érezni, hogy gondok lesznek és csak az 1 évet lesz pofájuk szó nélkül ráadni. Szóval már próbálok előre készülni. Amit linkelek az tutira nem elévült szabályozás már szerintetek?
Bármilyen okból a hibás készülék helyett egy új készüléket adnak, újra indul-e a garanciaidő?
A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
Ilyen esetekben a kötelező jótállási idő egy éves időtartama, illetőleg a szavatossági jogok gyakorlására nyitvaálló két (adott esetben három) éves határideje a kicserélés (az új termék átadásának) napjától újraindul a teljes termék vonatkozásában.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
Topikgazda
válasz Livius #15143 üzenetére
A jogszabály csak az 1 év kötelező jótállás újraindulásáról szól, a bolt által vállalt extra gariról és gyártói gariról nem. Ezt én úgy értelmezem a te helyzetedben, hogy a csere után 2 év gari hátralévő részéből 1 év az jótállás lesz, a maradék hónapok pedig a bolti/gyártói gari.
-
optikus
senior tag
válasz Livius #15143 üzenetére
1 even belul volt mikor leadtad, vagy azon tul?
ha 1 even belul voltal akkor 1 ev (a kotelezo) fog ujraindulni. az azon tuli mar nem kovetelheto de van ra esely, bolt/gyarto dontese.
ha 1 even tul adtad le akkor nem fog ujraindulni semmi. itt mar a bolt/gyarto eredeti szabalayai ervenyesek. konnyen lehet hogy az eredeti 2 eves garijanek a vegeig fog tartani az uj garija is. ez az alap. ha e felett kapsz valamit akkor annak oruljel, de nem kotelesek ra.Buy books not gear.
-
xxxjjjkkk
senior tag
-
Livius
őstag
-
Hurkafej
aktív tag
Sziasztok!
Olyan eset állt elő nálunk, hogy elvittük egy telefon szervízbe a tönkrement előlapi hangszórós Sony Xperia M telefonunk. Kicserélték a hangszórót, de a szerelők bénázása folytán leöntötték valami alkoholos löttyel az egész telefont, és foltos lett a kijelző. Szombaton vallották be ezt, mondván szárítják hétvégén, hátha jó lesz. Ma már azon az állásponton voltak, hogy foltos kijelzővel vittük oda a telefont.
Mit lehet ilyen esetben tenni? 1 hét mire megjön az új kijelző, de ha azt mondanák, hogy X ezer Ft akkor mit tehet az ember? -
asdf_
veterán
válasz Hurkafej #15148 üzenetére
Rakerdezel, hogy az atveteli lapon hol szerepel az, hogy foltos volt a kijelzo atadaskor. Ha pedig azzal vedekeznek, hogy nem kapcsoltak be a telefont atvetelkor, akkor arra vallat rantasz, es kozlod, hogy sajnalod, a dolguk lett volna. Tovabbi szkanderezes eseten kered a vasarlok konyvet (ami sufniszervizben kerdes, hogy lesz-e).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen