Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • qdak

    addikt

    válasz il_v #4 üzenetére

    Van, nekem laptopot anya vette att nem ert hozza, gyerek mondta neki h bontsa ki, majd be is kapcsolta!
    GLS nek adok 5/5 ot nagyon sok csomi jott toluk, mind rendben, telen a legnagyobb hoban is ide ert.
    Amugy postaval sincs gondom, kuldeni azt hasznalom, nem volt panasz vissza, sztem nekik is jar az 5/5
    Biztos volt mas ceg is mert eloszeretettel rendelek hazhoz, sokszor ha belekalkulalod az uzemanyag+ido+pakolas szivas+nalam utanfuto keres ha nagyobb dologrol van szo, olcsobban jossz ki.

    (Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

  • somé

    őstag

    válasz il_v #4 üzenetére

    Sőt, kötelessége a címzettnek kibontani fizetés előtt, csak ezt nem szeretik hangoztatni.
    Minden cég csak addig jó, amíg nem sérül valami, utána mossák kezeiket. Érdemes elolvasni a cégek ÁSZF dokumentumait erre vonatkozóan.

    Én esetemben, bár időben jeleztem a dolgot, sőt,- mint írtam - 7 napon belül (csomagoláson nem látszott semmi), "A külsőleg fel nem ismerhető károkat a DPD-nek a kiszállítást követő 7 napon belül írásban kell jelezni.", mégis elhárítják a felelősséget, olyan banális indokkal, hogy a nem sérült csomagolásról nem készült fotó :Y

    Most ott tartok, hogy a cég ügyvezetőivel (kettő!) levelezek, eddig csak ígértet kaptam, de az első levelem óta is eltelt már 1 hónap.....

    Békéltető Testület megkeresését fontolgatom.

    [ Szerkesztve ]

    A fantáziához intelligencia szükséges.

Új hozzászólás Aktív témák