Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dryman

    aktív tag

    Nyitottam egy külön topikot de ide tartozik az ügy...tanulságos story, érdemes végigolvasni szerintem!



    Na ennyit a Freemail-ről!
    Nem enged belépni a rendszer, jelszó tutira hogy rendben van, de ha már azt feltételezik a balga userről hát nosza ám legyen jelszóemlékeztető....
    A probléma az a hibaüzenetben rejlik: nincs ilyen mail cím aTisztelt T-online Origo rendszerében....hát ez már igencsak furcsa, nincs mit tenni panaszlevél az irjon nekünk rovatban, és ami itt történik az már magáért beszél:

    Panaszlevél megírása, név kitöltése, és egy értesítési cím (elektronikus levélcímet várnak)
    megadása, ezt is kitöltöm úgy ahogy kérik megadva azt az email címet ahová nem tudok belépni, (itt jogosan merül fel a kérdés hogy miért is ezt a címet, ezt egy kicsit később mondom el) és ami ugye nem létezik a rendszer szerint, majd el is küldöm az Origo Tisztelt Munkatársaihoz!
    Ekkor válaszüzenet az aktív ablakban: az üzenetét megkaptuk, rövidesen a megadott emal címre egy megerősítést fog kapni hogy bla bla foglalkozunk Önnel!
    Namost ugye ezt az üzenetet csak akkor kaphatom meg ha létezik a postafiókom és be is tudok lépni hogy elolvassam, de ez utobbira nincs szükségem, mivel a freemailem több hete át van irányítva egy privát mailre, így ha létezik a nemlétező email cimem a freemail rendszerben akkor ennek az üzenetnek meg kell érkeznie!

    És akkor most tippeljetek: megkaptam-e vagy sem a nemlétező email címemre az Origo mint levelező rendszer álltal generált automatikus válaszmailt!


    De meg ám itt virít a privát postaládámban:

    Küldeményét megkaptuk, köszönjük! Egyik munkatársunk hamarosan személyesen is válaszol levelére.

    Üdvözlettel:
    [origo]

    Nemlétező postafiókra tudnak írni emailt, hát ez egy vasárnapi tréfa, de ebből már nem tudja kimagyarázni magát a Tisztelt T-online !

    T-mobil, T-online, T-net, T-....., T-e fizeted!:)

Új hozzászólás Aktív témák