- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz CJ4567 #24611 üzenetére
Micsoda letisztult menü a mostani részhez képest. Campaign menüpont megnevezés is meglepett kicsit.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Joccc07
addikt
-
válasz CJ4567 #24784 üzenetére
Maga a kettő, választható full bodykit az nekem sem tetszik. Az alap autó, az igen. Fura is, hogy a Liberty Walk body kit nincs benne. FH4-ben mint ha az lenne hozzá. Se a Veilside (bár az se tetszik nekem) Valahogy így néz ki szerintem a tökéletes RX7: [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
_stick_
őstag
válasz CJ4567 #25095 üzenetére
Az alkalmazást feltelepítve valóban C volt az alapértelmezett, de hiába rakom át a D-re, semmi sem változik.
Szerk: végre elindult. Még annyi kellett a sikerhez, hogy a store-ból leállítottam a telepítést és az alkalmazásból indítottam újra. Fel is ajánlotta, hogy hova telepítse és el is indult.
Ezzel erőltetik az alkalmazás használatát?[ Szerkesztve ]
-
válasz CJ4567 #25247 üzenetére
Amúgy ez már benne volt valamelyik Forzás streamben. Ott végigmutogatták az első pár szezont. Csak nem tudtam, hogy mikor indul.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
gery14
senior tag
válasz CJ4567 #25266 üzenetére
Hehe early early acces előt 2k ultrán szépen szalad majd meglesem 4k ban de nem bugmentes a grafikasem es a novényzet elég csúnya.. de szerintem jobb mint a 4 fejlődött a jó irányba !
[ Szerkesztve ]
// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//
-
válasz CJ4567 #25393 üzenetére
Már el is felejtettem, hogy milyen jó is egy topik, ha az adott játék PC-re is megjelent.
Csinált már valaki PH! klubbot a játékban?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
AsakuraDave
őstag
válasz CJ4567 #25517 üzenetére
Nem tudom milyen beállításon vagy te pl azok a legközelebbi fák szerintem indokolatlanul alacsony minőségűek :/ Jelenleg úgy látom hogy a konzol quality módot kapjuk 1:1 csak mondjuk nálunk az fut ~100+FPS-el míg konzolon 30fps... Szóval bárcsak lehetne kicsit tovább növelni az LOD meg DrawDistance-ot
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
csab991
senior tag
válasz CJ4567 #25538 üzenetére
Ennek kifejezetten örülök, hogy a min-max már nem feltétlen életképes, bár én reflexből 1-65-re állítotam a kanyarstabilizátort, nem tudom van-e neki sok jelentősége.
Egyébként sokkalta élvezhetőbb a hátsókerekes 1000LE+ gépek vezethetősége billentyűzettel kipörgésgátló nélkül is FH4-hez képest. -
csaba951
veterán
válasz CJ4567 #25517 üzenetére
Ezt nekem is csinálta, de csak egyszer.
További érdekességek:
* A játék pénzneme a "cr". A magyar változatban viszont "kr"-ben vannak a kocsik árai az autókereskedésben.
* Az első pár (fh5, pc) indításkor volt olyan, hogy a grafikai menüben xbox kontrollert használva a dpad bal gombbal lehetett változtatni az értékeket, a jobb gombbal viszont nem lehetett állítani az értéket. Baromi zavaró volt. A bal analóg karral (jobbra húzva) viszont működött az állítás.Én tegnap 22-01 között végig multiztam. Talán egyszer szakadt meg a kapcsolat, egyébként stabil volt. Az szerintem nem hiba, hogyha a menüben vagy, akkor pár másodperc után írja, hogy megszakadt a kapcsolat, térj vissza szabad kóborlásba a menet elfogadásához. Ez pont ugyanígy volt a 4-ben is, csak ott nem 5-10 mp volt ez a tétlenségi idő, hanem 2-3 perc.
Nekem nem volt crash sem. Lehet másoknál tuning vagy hw hiba miatt van. Esetleg sérültek a letöltött fájlok. 4-el sem volt semmi (crash) bajom, ezzel sincs.
#25529 Qkackca
Nekem megadta a royality bonus-t a fh3, fm7-re. Igaz, hogy hogy ehhez pár órát kellett játszani. Lehetséges, hogy valami haladási szinthez is van kötve a dolog. Pont úgy, ahogy az online részt sem érni el azonnal.#25539 Redcaster
FH4 (gyári) ultra -> FH5 (gyári) ultra kb. 30%-al kevesebb fps. De ez simán lehet az is, hogy most más (magasabb?) értékek tartoznak egyes beállításokhoz. Ha kicsit állítgatsz rajta, akkor szerintem be lehet úgy lőni, hogy kb. ugyanúgy fusson a gépeden, mint a 4.#25506 Win-T
Ha bejelölöd nekem a térképen, hogy kb. merre vannak ezek a repülők, akkor szívesen megnézem neked. Általában véve (tehát nem pont fh5) ilyen homályos texturákat tipikusan akkor látni, amikor kifogy a játék a vramból, és csak valami ultra low textura van benne. Ilyenkor a grafikai beállításokkal kell kicsit bűvészkedni, visszavenni belőlük egy kicsit és jó lesz.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #25538 üzenetére
Azért ha majd lesz számszerűsített érték (már ha lesz egyáltalán), akkor ne hallgasd el előlünk!
Örülök is egyébként, hogy kicsit élethűbb lesz, meg nem is.
Azért FH4-ben jó is volt, hogy bármihez lehetett 5 perc alatt egy elfogadható tuningot szerkeszteni meg nem is. Kinéztem magamnak egy gépet, összedobáltam gyorsan a tuningot, aztán mehettem is CA-ba. De a tuningolás élménye a tesztelgetéssel, állítgatással, újbóli tesztelgetéssel... teljesen kiveszett, miután meglett az egyetlen biztos recept. -
-
szami777
addikt
válasz CJ4567 #25688 üzenetére
Még nem a legnehezebb fokoztaton tolom, mint a 4-ben, de a cross countryk borzasztóan megizzasztanak.
Alapvetően nincs a fizikával semmi baj, az ugratókat egész jól kezeli a rendszer, és nem csinál az autó túl sok abnormális dolgot. (végre)
De profi szinten nem egyszer úgy ott hagytak, hogy csak pisloagtam. (Stock A800 ford broncoval mentem, az AI is, olyan 8. lettem, hogy csak néztem) Már-már FH4 csaló cc trialt-t idézte, 300-400 méterrel húztak el. Aztán átváltottam terepjáró helyett a ford puma s1-es forza kocsir,a azzal meg sima győzelem azóta.
Tök frusztráló volt, aztán arra jutottam, hogy még lehet át kell szokjak a 4-ről, mert túl óvatosan vezetek. Most kicsit mintha engedné a csapatósabb vezetést, csak nem álltam át rá.[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
Win-T
senior tag
-
csab991
senior tag
válasz CJ4567 #25751 üzenetére
Hasonlóan gondolom, elképesztő hangulatos a térkép, az autók fizikája és hangja ott van a szeren, össze sem lehet hasonlítani mennyivel jobb lett a racing V12-es motor hangja a 4. részhez képest, de ez csak egy a sok közül. Csak ezt a randa forza aero-t kéne már elfelejteni örökre.
-
válasz CJ4567 #25816 üzenetére
Elég baj az, hogy egy műanyag szappantartó olasz talicska a legjobb. Előbb próbáltam én is DJS beállításaival. Akkor megyek majd azzal ha nagyon muszáj.
Koenigseggeket szeretjük. Meglepő is, hogy ennyire gyors a Jesko, mert FH4-ben nem volt valami jó kocsi. Gemera viszont nincs a játékban (még) sajnos.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
laceszgamer
addikt
válasz CJ4567 #26088 üzenetére
Akkor lehet porgezek én is ki belőle. Amúgy a mai 12 mutatvanyos trükköt milyen autóval kell? Csináltam Merci kamionnal meg platós Ford-al is de egyikre se adta meg a 12 után.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
válasz CJ4567 #26126 üzenetére
Tegnap versenyeztem Verhetetlen nehézségű ellenfelek ellen, ez az X5M úgy kanyarodott be mellettem, hogy sírtam a röhögéstől. Teljesen nonszensz, fékezés nélkül 90°-ban.
Ki is léptem a futamból. DJS tuningos Sesto FE-vel voltam.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest