- Shuttle barebone a 64 bit erejével
- Hobby elektronika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Epson nyomtatók
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
Tegnap beszereztem végül én is, ultimatet, hát nem mondom elég furcsa a kontrollerrel az irányítás, de remélem azért később beleteszik a jó öreg DFP-m támogatását, mert bár a stock vasakat lehet szépen terelgetni mindenféle assist nélkül, de amikor már kis tuningot adok nekik, azonnal minden csak keresztben akar menni. Ráadásul annyira nem vagyok a kontrollerhez szokva, hogy nagyon nem áll össze hogyan is kéne bindolni, hogy tudjam használni a kézi váltót, és a kéziféket is.
Viszont maga a játék nagyon tetszik, bár a gépem kicsit kevés neki, a héten bővítem 16gb-ra a ramot, de legtöbb esetben élvezhető a sebesség, csak versenyek alatt érzek nem kicsi input-latencyt. Természetesen az örök kedvencemet már be is szereztem, a Camaro IROC-zt, imádom, gyönyörű, és amikor az esőcseppek megcsillannak a motorháztetőn, hát igen, nem csúnya a játék az tuti -
Reaper
őstag
válasz ForRedGlory #916 üzenetére
X360 kontrollerem van, mivel szinte semmilyen konzolos múltam nincs, ezt is úgy kaptam egy ismerőstől.
Autós skillem az van, még szimulátoros is, csak a kontrolleres az egyedül a GTA, ami magában ide kevés. Egyelőre még nem jöttem rá hogy "érdemes" tartani a kezemben azt a vackot, valahogy mindig ki akar esni belőle, kényelmetlen. Majd nézek róla tutorial videótszerk.: Most nézem, X1 kontrollerből is van 1000 féle, melyik a leginkább ajánlott ezekből?
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
No, tegnap este végre megtaláltam a nekem megfelelő beállítást a kontrollerre, eszembe nem jutott volna, de a jobb stick le-föl a manuál váltóm, és a jobb bumper(?) a kézifék. Asszem a 11-es beállításból kiindulva. Így már végre gondtalanul, és viszonylag magabiztosan tudom terelgetni a ménest, pláne, hogy levettem a deadzone-t 4-re. Közben meglett az első barn findom is, de a legjobban a street raceeket imádom, hiába van már sok gépem (vagy autót pörgetek a szerencsekeréken vagy a minimum összeget), a Camaro örök, imádom.
szerk.: cyberkind: ez a credit boost hogy működik?
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz LordAxwell #1470 üzenetére
Én lassan többet szórakozom tuninggal mint vezetéssel, ez alapján be tudod állítani a futóművet, rengeteget számít a stock-hoz képest, nagyon jó guide szerintem
CW's Tuning Guide + Calculators *NOW DOWNLOADABLE in word + pdf. *new files added 8/10/16 , utána a final drive és gear ratiokkal tudsz szórakozni, amíg használható nem lesz. Én úgy csináltam, hogy amikor a Camaro már 3ikban csak állt pörgő kerekekkel, akkor az 1-est behúztam oda, ahol a 3 van, illetve kicsit visszább, majd hozzá a 2-3, és ennyi elég is volt, nem is nagyon volt szükség több fokozatra. Aztán visszaváltottam A-katra, ott meg elég csak a final driveot állítani addig, amíg még ki tudja forgatni a legutolsó fokozatot is és nem fölösleges az 1-2.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz hackeeeee #1486 üzenetére
Jaja, jó kis olvasmány, ahogy nézem nagyon régi Forzás a jóember, és jól kitapasztalta már a tuningot a szériában. Ami nekem meglepő de hasznos volt hogy a tuning pontoknál mi az ami nem éri meg, és mi a must-have. Pl kell a racing gumi, vagy ami a kategóriába befér, de nem kell a súlycsökkentés, viszont a kasztni merevítés se, mert előbbi sok PI-be kerül, utóbbi meg nagyon nehezíti a gépet, ami a kanyarsebességen sokat ront. A legnagyobb változást ezek, valamint a kerék dőlésszög és a difi beállítása hozta, teljesen meglepődtem hogy mennyire fordult a gép először le is vettem a belső íven a szalagkorlátot Szóval érdemes végigolvasni, és követni, a lustábbaknak van egy xls is amibe ha beírod a súlyt, az elosztást, meg 1-2 adatot, akkor kiadja a futómű beállításokat, onnan meg már lehet személyre szabni.
Egyelőre az A-ban az IROC, meg az S1ben egy Diablo amivel sokat el molyoltam, de a gearing még messze nem a legjobb, rá kell szánni az időt egy egyenes szakaszon, 10_elindul-20_vált-30_megáll-40_tuningol-goto_10. Amíg jó nem lesz.szerk.: LordAxwell: A hátsó futómű és a difi beállítás nagyon sokat számít elindulásnál, az első meg nyilván a kanyarodásnál, plusz akkor a gumikat se szabad 1barra leengedni. Amúgy a váltó fokozatok beállítására napokat eltöltöttem még fősulin a Street Legal Redlineban
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz LordAxwell #1548 üzenetére
Igen, ha megnézed, akkor írja is, hogy az egyik fórumos csinált az ő által leírtak alapján egy "kalkulátort". Ez a legjobb beállítás általános versenyekre. Annyi fontos azért, hogy angol mértékegységben kell megadni a súlyt, és úgy számolja ki. De ha végigolvasod a word doksit, ott le is írja mit hogyan lehet számolni, és hogy lehet finomabbra, vagy ha akarod épp durvábbra hangolni.
-
Reaper
őstag
válasz LordAxwell #1557 üzenetére
Na ezt meg én nem vettem észre, majd lecsekkolom
Érdekesek ezek a kategóriák, A-ra ugye az IROC-ot használom, S1-re a jó öreg Diablot, az S2 nekem full kimaradt, mert ami oda való lenne, az egyből elment X-re, de az nekem élvezhetetlen már, most nem jut eszembe, valami kis szériás pályaautó(Ultima 2012 GTR 720). S1-re meg, ha a nagy körversenyre megyek a HE Jaguárt használom az XP boost miatt, ahhoz még hozzá se nyúltam, jó volt out of the box
Még tervben van egy Charger Daytona építése maximumra gyúrva, amelyik kategóriába csak befér.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Nálam is jól fut, high 60FPS lock. Csak az új patchek óta rendszeresen, full random kilép az asztalra. Persze próbáltam, hogy újrarakom, driverek, win10 a legfrissebb, de nem segít rajta. Ez így nem annyira jó.
-
Reaper
őstag
-
Reaper
őstag
válasz GhanBuri Ghan #12406 üzenetére
Hali, én ez alapján a videó alapján kezdtem el a tuningolgatást, van több jó videója is, jól elmagyarázza, utána, ha már megy, akkor saját magadnak személyre tudod szabni kicsit.
Csináltam ez alapján egy kis google sheetet is, hogy ne kelljen mindig kézzel számolgatni:
[link] Itt a sárga mezők lehetnek egyediek az autóknál, át kellhet írogatni, bár ahogy látom, a legtöbbnél csak a súlyelosztás százalék és a rugók ereje ami változik.
Amúgy nekem az vált be, hogy mindig 50-50% felé érdemes menni a súllyal, akkor is ha kicsit nehezebb lesz a vas, ez főleg a motornál a hűtés részlegnél változhat.
Én a mostani RWD Front engine challenget nagyon könnyen nyertem egy Ferrari 599 GTO-val, ha érdekel (asszem) meg van osztva a tuningja is (Reaper00084 - RWD Grip néven). Hátul hajt, de baromi könnyű. Motor erőben és végsebességben elmarad ugyan a legtöbb ellenféltől, de amint jönnek a kanyarok és ráérzel kb 1 lendülettel előzöd meg az AI mezőnyt.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Redneck #12763 üzenetére
Na ezt most pont tudom, mert tegnap pont ezzel szívtam. A legutóbbi win update után nem ment onlinera a játék. Szóval az uninstall után nekem is ott maradt a hely, de hamar meglett, c:\Program Files\WindowsApps\ itt lesz a játék (persze rejtett folder), nekem ezen a néven volt:
Microsoft.SunriseBaseGame_1.332.904.2_x64__8wekyb3d8bbweDe nem tudsz ám csak úgy törölni ebből a folderből, ahhoz először jogot kell adni magadnak hozzá: biztonság/speciális/tulajdonos. Itt módosítás és én speciel a saját useridmat adtam hozzá. Alkalmaz, talán egy restart és menni fog. Ezt a lépést youtube videó alapján csináltam.
Sok szerencsét, nekem végül sikerült és már fel is ment onlinera, persze egy challengeről így is lecsúsztam, de ez van.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz bododani #12769 üzenetére
Én [ezzel] csináltam meg (Can-Am Maverick X RS Turbo R), ingyenes volt, bár lehet valamelyik pakk része. Ez valami borzalmas CVT váltós cucc, de összkerekes és bár végsebessége nem nagy, de mindig elég jól gyorsul. A mögöttem mindig befutó NPC is ilyennel jött, a többiek messze tőlünk.
Ha nincs meg, akkor valami jó összkerekes tuningos, könnyű és gyorsulásra kihegyezett vasat kell keresni, vagy összerakni.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz parandroid #25530 üzenetére
Én a 3ik pörgetésre megkaptam azt a szuper mercit, amivel promózzák a játékot. Még azt sem tudtam mi merre hány méter
Viszont állandóan kapom a hiba üzenetet, hogy leszakadtam az online sessionről. -
Reaper
őstag
válasz bulikavagyok #25545 üzenetére
Mert a gépi drivatarok eléggé suicidek.
-
Reaper
őstag
válasz bulikavagyok #25548 üzenetére
Versenyben nincs velük baj, de amikor csak autókáznék és ezrével vannak, jellemzően az út közepén, az zavar. A szellem autókkal nincs bajom, legalább nem lökdösnek ki
-
Reaper
őstag
válasz bulikavagyok #25551 üzenetére
Ez így szép Illúzió romboló az tény, de más játékban meg az zavart engem, amikor békésen autókázok, majd ezerrel valaki belémszáll.
-
Reaper
őstag
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de a Rivals most nekem nagyon bejön. Szerintem én még egy dirt vagy offroad versenyt nem mentem, mert csak reszelgetem az A800 és S1 tuningjaimat, hogy mindig egy helyezettel előrébb menjek és hosszú órákat el lehet vele lenni, a sikerélmény meg hatalmas, amikor sikerül. Persze könnyebb lenne, valami beváltat használni, de én pont olyan autókkal csinálom, amik nem oda valók
Csak kicsit kezdek elfáradni a napi 4 óra alvástól -
Reaper
őstag
válasz CJ4567 #26415 üzenetére
Lehet, hogy kéne nekem még egy kv, de ezt most nem értem, én csak futok pár kört rivalsban, utána restart, állítok a tuningban valamit, aztán újra. Ha még mindig nagyon kevés, akkor jön az alkatrész cserével molyolás. Úgyhogy ezt ha lehet, akkor fejtsd ki légyszi
Így is van mit behoznom, mivel látom, hogy jó időket mindenki manual kuplunggal meg abs nélkül megy, úgyhogy most vissza B-katba és megy a gyakorlás -
Reaper
őstag
Nektek volt már ilyen? Nekem az elmúlt napokban állandóan. Szinte minden online versenyen előjön, hogy néha a rajtvonalról indulok, aztán minden második versenyen meg valami messzi mezőről, aminek köze nincs a rajtrácshoz. Menü->reset car position és akkor kerülök a rajtrácsra, csak már mindenki messze jár. Hálózati hiba, vagy csak egyszerűen ennyire képes most az online?
[kép] [kép] -
Reaper
őstag
válasz floatr #28186 üzenetére
Olyan is volt, elsőre poén volt, de amikor egyet nyerek, majd a végéről indulok és persze nem érek be normális helyen, mert az utolsó helyen kocsikázó is az életemre tör, ha kikerülném, valamint tegnap a triálon majdnem mindegyik versenyen így indultam, na az már kiveri a biztosítékot.
-
Reaper
őstag
válasz Joccc07 #28716 üzenetére
Ez f@sza volt, jó kis klasszik rock/metál, '69-es Mattfekete Charger, mindenféle szük helyen keresztbe nyélgázon. Én nem vagyok nagy rallys de ezt élveztem
Qkackca: Sok hibával 32.11 perc A800 Charger, saját tuning, sok hazárd megye lordjai "kanyarvétel"
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz stillmatic #29277 üzenetére
-
Reaper
őstag
válasz Reaper #29288 üzenetére
Végül sikerült nagy nehezen, ráadásul úgy, hogy az utolsó próbálkozásnál én voltam a béna.
Benéztem egy kanyart, utolsó hely, szerencsére egy csapattárs behozta az első helyet én meg annyit tudtam feljönni, hogy pont megnyertük.
Ráadásul utána közvetlen, elsőre meglett a playground is, ez így már egy sikeres nap -
Reaper
őstag
válasz Qkackca #29334 üzenetére
Kipróbáltam, nekem nem nagyon sikerült a saját időm közelébe jutni vele, pedig van benne erő, és szépen marad az úton. Talán az én ízlésemnek egy kicsit alulkormányozott. Ránéztem a telemetriára és úgy néz ki, hogy a hátsó rugók felütődnek az Emeraldon, plusz kasztni csavarodás is van egy kicsit. Szívesen kipróbálnék egy olyan változatot, ha belefér, hogy full becsövezés hátul feszesebb arb és rugók, esetleg ha összkerekes build akkor kevesebb első acc a difinél..
Persze hozzá kell tenni, hogy én abs és tcs nélkül játszom, kontrolleren, lehet, hogy nagyon más segítségekkel.
De kíváncsi lennék, hogy CJ mit mond róla, ő már nagyon pro szinten űzi, én is csak próbálkozom
Összehasonlításképp, úgy gondoltam megtartom csak magamnak, de megosztottam a Saleen tuningját: 126 216 023
Nem tudom az ABS mit szól a felpumpált féknyomáshoz, asszem a 4ben nem nagyon szerette, de ahogy befordul a kanyarban azt lehet érezni. 1-2 óvatosan a gázzal
A többi tuningom vacak, régi, azokat meg se nézzétek, max a 77-es Trans Am, ami jól sikerült, de persze se ez, se a Saleen nem meta vas, tehát nagyon le fog maradni a Lotustól vagy boneshakertől -
Reaper
őstag
válasz Qkackca #29342 üzenetére
Még én is tanulgatom, próbálok utánaolvasni, nagyon sokat tesztelni, aztán visszanézek "régebbi" (1 hónapos ) tuningjaimra és csak lesek, hogy ezt osztottam meg? Kár, hogy nem lehet gyorsan, kötegelve törölni a megosztásokat.
Aztán meg persze, van, hogy rivalsnál minden borul, pl ha valahol vissza kell váltani 1-be, mert hajtű kanyar van, ott képtelen vagyok az úton tartani a Saleent, ezért nem jó pl a stadion körüli rivalsra. De ahol van tempó és max 2-be kell leváltani ott elég szórakoztató.
Na meg persze mindig próbálok olyan vasat összerakni, amit nem nagyon látom, hogy más használna. Lásd valamelyik pályán A800-ban a Gremlinnel tartom a jó időmet -
Reaper
őstag
Én ezt úgy próbálom orvosolni, hogy a heti kihívásoknál, ahol nincs korlátozás, ott valami olyannal megyek, amivel azelőtt még nem, ráadásul stock állapotban.
Egyébként nem tudom próbáltátok-e, de a fehér lambo (gallardo spyder ? ), amit valamelyik héten kaptunk, egész jó gyárilag is, laza autókázáshoz, leengedett tetővel -
Reaper
őstag
Gondolom S2, meg nem most kezdte, de azért ez már durva szint: [link] (YT)
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!