Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AsakuraDave

    őstag

    válasz Pro!Petya #25558 üzenetére

    FH4 is szeretett nagyon pixeles lenni ezért 8xMSAA ment is rá 1440p mellett.
    Ez az 5. rész viszont még roszabb ilyen tekintetbe sajnos, valszeg a sok effekt meg buja növényzet miatt valamit csináltak és sokkal gagyibb a pixel sűrűség.
    Azért az, hogy 1440p 8xMSAA mellett ilyen recés legyen a kép :((( (teljesbe nézzétek):

    Jelenleg 4K DSR felbontás 0%smoothness +4xMSAA van a játékon így elég szép és nem zavaró a pixeledés.. kb fix min. 70fps így ha bemegyek egy erdős részbe tele fákkal,bokrokkal meg tócsákkal a nyilt terepen, pályán +20-30fps
    4K DSR 0%smoothness 4xMSAA vs natív 2K 4xMSAA:
    Meg most látom, hogy véletlen lekaptam Qkackát bár elvileg offline voltam :F

    ui.: Pont ezért a pixeledési hibák miatt szeretem ha van a játékba resolution scale mert akkor tudok játszani könnyen vele, hogy mi az a +pixel mennyiség amivel élesebb lesz a kép de nem esek be adott FPS szám alá.. Ez 2021-ben igazán lehetne alap minden PC-s játékba főleg, hogy pl egy Days Gone-ba van ilyen beállítás ami egy SONY XKLUZIV CÍM !!!

    [ Szerkesztve ]

    There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

Új hozzászólás Aktív témák