- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3050 / 3050 Ti (GA107)
- Házimozi belépő szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- ASUS ROG Ally
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joccc07
addikt
válasz parandroid #11350 üzenetére
Nekem a múltheti tetszett a legjobban. Kb 1 perc alatt megvolt mind a 2 PvP. Konkrétan mindenki kilépett.
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Darko_addict #11339 üzenetére
599XX-re tudtok valami jó beállítást? 1000kW fölött próbáltam állítani a váltót és a szárnyakat, de sehogysem megy 420-nál többet.
Viszont előjött valami furcsa programhiba, amitől hajlamos időnként 20 centire a betonba süllyedni -
Darko_addict
őstag
válasz GhanBuri Ghan #11352 üzenetére
Én magam sem tudtam beállítani, így letöltött összesen 3-at. Egyik valami drag tuningnak tűnt, másik kettő jobb volt. Én őszintén megmondom, hogy menő, de nem bírtam, hogy az autó segge a föld alatt van, szóval nem játszottam vele 10 percnél többet. Ha lenne kettő, tuti meghagynám így, de szerintem megy vissza 998-ra. Amúgy akkora a forgalom az utakon, hogy nehéz sokáig akár csak 450 felett is menni.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
kago akira
tag
Hello, ezt a tripla elsuhanás mit jelent mert nekem sehogy nem adja be... thx elöre is
Ryzen 2600x - 32GB RAM - SAPPHIRE RX580 - 970 EVO 500Gb SSD - INWIN 301 sevenfan eDition :D
-
NoMagix
addikt
válasz kago akira #11354 üzenetére
Verseny alatt egyszerre 3 autó mellett kell elsuhanni, előzni
-
Gabor777
aktív tag
Jó lenne valamikor összehozni egy közös játékot. Sajnos az online adventure továbbra is egy katyvasz...tele lökdösődő idiótákkal, lehetetlen játszani. Az 5 quali meccset sincs kedve letolni az embernek...
-
Micsurin
nagyúr
Tudnátok segíteni?
Tegnap még tök kényelmesen futott a játék, ma meg fogja magát és indulás után bezárul... nyomtam egy wsreset-et, most meg ezt kapom:A(z) Forza Horizon 4 jelenleg nem érhető el az Ön fiókjában. A hibakód, ha szüksége lenne rá: 0x803F8001
Nem értem, 07.28-ig van GamePassem.
Játékosmódot nyomtam ki, és kézileg állítottam lapozófájlt ezen kivül nem volt változás.
Se RivaTuner nincs fent se MSI Afterburner.Rysen 5 2500U
8GB DDR4 2400MHZ
Radeon 535 2GB
Ne abba menjünk bele pls mennyivel van a noti a minimum alatt tegnap teljesen szépen futott 720P-ben![ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #11357 üzenetére
Ismét reseteltem a storet hátha, bejelentkeztem megint... ugyan ott tartok mint előtte mintha a játék induláskor összeomlana, nem értem az okát tegnap teljesen jól futott.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bib
őstag
Kinek mi volt a megoldása, hogy számolja a napi küldihez a megtett kilómétereket?
-
Micsurin
nagyúr
Nem változtat semmin... azonnal zárja az appot.
Újra rakom hátha... Bár az app reset se segített.
Tényleg nem értem tegnap még nagyon patentul ment kicsit meg is lepett. Kár lenne ha elszarodna nálam... meglepően jó játék.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Joccc07 #11363 üzenetére
Érdekes most szépen fut, míg tanultam bevágtam ugye letölteni újra és megint teljesen jó, tényleg nem értem a dolgot...
Mindegy is azért köszi!
Irány vissza ahhoz az STi-hez.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
addikt
Most kezdtem a Horizon 3-at. Meg tudná mondani valaki, hogy mi értelme van arra törekedni, hogy minél jobb autóm legyen, és minél jobban feltuningoljam, ha mindig a saját autómmal azonos erejű, stílusú ellenfelekkel kell versenyeznem?
Vagy nem jól állok hozzá a játékhoz?
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz Citroware #11365 üzenetére
Egész ügyesen le vannak modellezve az autók arcade szinten, én élvezem, hogy mindegyik másképp viselkedik. No meg ugye ott az érzés, hogy valami autókülönlegességet ‘vezethetsz’, amihez a való életben amúgy közel sem tudnál kerülni. Aztán lehet, hogy én vagyok túl gyerekes ezzel a hülyeséggel.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
addikt
válasz parandroid #11367 üzenetére
Ezt mind értem, és ez mind jó is, csak én régebben olyan árkád autós játékokhoz szoktam hozzá (pl NFS), amiben azzal, hogy vettem egy jobb autót, vagy tuningoltam a meglévőn, jobb esélyeim voltak egy-egy versenyen a győzelemhez, mert a többi ellenfél autója nem lett jobb attól, hogy az enyém jobb lett, és egy olyan versenyre, amin túl jó autók indultak az enyémhez képest, nem neveztem addig, amíg nem lett elég gyors az enyém.
Csak próbálom megtalálni a játékban a felfele építkezés logikáját, pl hogy mivel leszek előrébb, ha folyamatosan játszom vele. Mi lesz jobb, több, 10 óra játékidő múlva, mint most. Mi az, amiért megéri "küzdeni".
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz Citroware #11368 üzenetére
Az autók számszerű statisztikái passzolnak a tiédhez, de egy jó tuning nélkül magasabb nehézségi fokozaton úgysem rúgsz labdába. Ez nem egészen ugyanaz, mint amire gondolsz, de el lehet vele játszani, hogy behangold az autót - vagy találj egy jól megcsinált, és hozzád is passzoló beállítást a neten.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Skeleton01
aktív tag
válasz Citroware #11365 üzenetére
Én úgy közelíteném meg, hogy a játék egyfajta szabadságot ad ezzel, nem kényszerít bele semmibe. Ahogy nő a tapasztalatod és egyben a kreditjeid száma, olyan autókat is a garázsodban tudhatsz, amik kezdetben még elérhetetlennek tűntek. Ha elérted ezt, de néha mégsem szeretnél szuperautók ellen versenyezni, bármikor megteheted a tetszőlegesen választott kategóriában, a drivatar nehézségét variálva pedig kellő kihívást tud nyújtani.
[ Szerkesztve ]
-
CJ4567
nagyúr
-
DjDanee87
addikt
válasz Citroware #11368 üzenetére
Úgy nem leszel előrébb semmivel, ahogyan te írod.
Rengeteg dolgot lehet csinálni a játékban, de nem az a struktúrája, mint egy NFSnek. Itt bármikor vehetsz egy gyors autót és játszhatsz azzal ha akarsz.
Az, hogy pontosan milyen célt tűzöl ki magadnak a játékban rajtad áll - vagy semmilyet és csak úgy játszogatsz.
De vannak achievementek, lehet az autókat gyűjteni, lehet feloldani minden fesztivált/versenyt, összegyűjteni a táblákat, riválisok módban ranglista helyekért küzdeni, speedzone/driftzone/stb eventeknél a ranglistán jobb eredményekre hajtani, online versenyezni (van több játékmód), 100%ra teljesteni mindent a játékban - ez mondjuk a Forzathon nélkül már gondolom nem lehetséges, az exclusive kocsik miatt.Szóval van rangeteg minden a játékban, de nem NFS szerűen lineáris, azt csinálsz amihez kedved van.
-
Micsurin
nagyúr
FH4-es kérdés:
A 2015-ös WRX STi-be ha beleteszem(tettem) az F6-os Porsche motort, ki lehet azt a kocsit egyensúlyozni egyáltalán? Bármi mód? (AWD-n hagytam egyenlőre, teljesen állítható futómű elől 2,2, hátúl 1,8 Bar, Diffi 50%-on mindenhol, fékerő 120%, és első tengelyre van 70%-osan tolva a fékezés.)
Képtelen vagyok vele rendesen kanyart venni, normális tempóval eszméletlen mód túlkormányzott pedig az első - hátsó stabilizátorok közt megvan a 20% eltérés az első javára.De még mindig olyan szinten túlkormányzott, hogy nem igaz. Az F6 blokk előtt egy nagyon jó gép volt pedig.
Vagy felejtős az F6-os blokk abba a dögbe?Másik kérdés, én vagyok nyomi vagy nincs angol nyelv a játékban?
Ezek a fordítások nekem fizikális fájdalmat és rosszullétet okoznak.... Rosszabb mint egy HBO original sorozatot magyarul nézni.Másik autós kérdés: Hennesey Venom GT, az egyetlen (már ha mondhatjuk rá) "HyperCar" amit úgy tényleg akarok, meg is vettem végül este de borzalom a kezelhetősége. Tudom, hogy lényegében egy nyújtott Lotus kaszni és egy durván hergelt Corvette blokk aminél csak a végsebesség volt a szempont. De nem lehet ezt a gépet valami mód autózhatóvá tenni?
A másik hasonló dög a garázsban egy Huracan amit nem tudom honnan kaptam nem pörgettem de nem is vettem meg az biztos... ha a Hennesey "kuka" akkor marad az remélem az stabilabb lesz, még nem volt időm nyomni vele.
PC-n X One kontroller mennyire lesz elég ha komolyabban is szeretnék itt ott ráfeküdni az időkre? (FM7-et is lekaptam közbe )
CJ4567[/B + (B)Csapoati(/B) Köszönöm! ]
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Csapoati
nagyúr
-
DjDanee87
addikt
válasz Micsurin #11375 üzenetére
Nem nagyon értek a tuninghoz, én is csak próbálgatni szoktam a az alapján variálni a dolgokat, amit a játék ír. De itt van egy ilyen egyszrű "guide", hátha ez segít: https://www.reddit.com/r/forza/comments/bjcr5q/forza_tuning_guide/
Huracan elég jó versenyekre. Valamelyik versenyszériának a szintlépésért kaptad.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Köszi, angolul már sokkal sokkal jobban értelmezhető mit akar néhol a játék!
@CJ4567 köszi a Hennesey tippeket!
Hát a Hennesey ment a levesbe, AWD-vel is szar... nem lehet ennyire finoman a gázra lépni mint amit az a cucc igényelne...
Egy Porsche GT2 RS váltotta na ez nagyon patent! GT3 tetszett még, de az előbbinek jobb a segge.Subarut sikerült belőni végül, most S1-ben igazán jó!
Köszi @DjDanee87!Ez a sztori vagy karrier szerűség elég rövid volt... na mindegy jöhet a pénz vadászat meg a roncs vadászat, nagyon tetszik iszonyat eltalált az autók mozgása nem akar FM7 lenni de az elődhöz mérten mégis mintha precízebbnek hatna, az X1 kontroller rezgése meg minden visz a játékban!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DjDanee87
addikt
Hú ez a tavaszi trial nem lesz egyszerű. Eddig kettőből semmi. S2, ráadásul csak Koenigsegg-ek, amik alapból hátsókerekesek, így elég nehéz hibátlanul végigmenni a pályákon.
Lehet rápróbálok egy AWD tuningra inkább.
-
DjDanee87
addikt
válasz DjDanee87 #11384 üzenetére
Nem vagyok kibékülve a letöltött S2 998 AWD tuninggal. Valami max grip vagy hasonló volt a neve, de se fékezni, se kanyarodni nem akar vele a kocsi. Szerintem megpróbálok majd én összeütni valamit, ennél gondolom csak jobb lesz
Kellett hozzá egy bevetődés az AI-ra a kanyarban, de összejött egy első hely az első versenyen így 4. nekifutásra. Aztán kicsit felba***tt a csapattárs a másodikon, ezzel a megmozdulásával: youtube.com/watch?v=x91KOGSi2hE
Ennek ellenére valamit bénázott a gép is éppen, mert így is felértem végül negyediknek és 1,3,4,5. helyeken mi értünk be megnyerve végre a trialt.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Horizon 4-ben a Hoonigan RS200 beszerezhető még valahonnan?
Aukciós házban egy darab sincs.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csab991 #11381 üzenetére
Köszi! Majd lehet akkor kioldom, de a GT2 RS egyszerűen túl jól nézett ki, hogy ne csatlakozzon a flottámhoz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DjDanee87
addikt
válasz eLit-MiLan #11388 üzenetére
Igen, ha egyszerre mind kilépne működne a dolog. Amelyik versenyről kilép, ott még számolja őket a pontozás. Már egyetlen kilépő (aki utolsó automatikusan) is elég nagy hátrány a csapatnak. De általában a második és harmadik verseny közben is döntöttek úgy emberek, hogy nekik elég volt, ezáltal teljesen ellehetetlenítve a győzelemért folyó harcot. Gondolom nagyban közrejátszik, hogy alapból RWD a kocsi és S2ben az utcán nem egyszerű kigyorsítani vele a kanyarok után - amiből rengeteg van. Ennyi kilépő embert még nem tapasztaltam korábban ilyen trial event alatt.
-
DjDanee87
addikt
válasz CJ4567 #11390 üzenetére
A One-hoz töltöttem le 998 AWD tuningot, tehát ahhoz is van, de se vezethető se jónak nem nevezném azt. Legalábbis a letöltött tuninggal, elképzelhető, hogy megcsinálható jóra is, nemtudom.
Végül a CC8S-t saját magam tuningoltam fel kicsit AWD hajtással és főleg a tapadás, gyorsulás volt a cél. A fékeket hiába piszkálom, nem vagyok vele sehogy sem elégedett, de más tekintetben szerintem elég jól sikerült a tuning.
Mivel a trial eventre a tapasztalat az volt, hogy sokan a gyári Agera-t hozzák, ami S1 920, nem akartam fölé lőni. Az is eltántorít másokat a versenytől, ha látják hogy mennyivel gyorsabb 998 és ennek megfelelően a 998as AI. Nyilván ha legyőznék a saját maguk ellen versenybe állított 920as AI-t akkor nem lenne gond, deúgy vettem észre még ez sem megy sokszor. Megértem, mert RWDt ennyi lóerővel én sem tudok jól vezetni.
Na de visszatérve a tuningra. CC8S, AWD, és csak 925ben nagyon jó lett. Első próba a kocsival élesben és íme az eredmények: https://imgur.com/gallery/jCVgwzuNem annyira az én érdemem a jó helyezés, mint a csapattársak bénázása, de így már szépen vezethető az autó és nem kellett minden egyes kanyarban leizzadnom, hogy vajon sikerül-e bevenni.
Ha mást is érdekel azt hiszem Spring trial AWD néven elérhető a tuning (DjDanee az ingame név). Nem nagyon értek hozzá, de számomra sokkal jobb ez, mint amiket ezelőtt próbáltam. Asszem megyek és megpróbálok segíteni legyőzni az drivatarokat másoknak is[ Szerkesztve ]
-
Skeleton01
aktív tag
válasz DjDanee87 #11391 üzenetére
Én is a One-nal neveztem be, 998-ra belőtt AWD, gondoltam nagy baj nem lehet, elképzelhető, hogy mindketten ugyan azt töltöttük le. Borzalmas volt mindegyik verseny, elképesztően alulkormányzott, nem is gyorsul, a tapadása sem az igazi, mondjuk a csapattársak is inkább azon fáradoztak, hogy a pálya mellé tegyenek (vagy egymást), bántam is CC8S-t, ami egy bajnok S1 pvp-re van beállítva, végül a kilépések miatt meglett a "csapatunknak", de azt éreztem, inkább futottam volna neki újra.
[ Szerkesztve ]
-
Darko_addict
őstag
válasz DjDanee87 #11385 üzenetére
Ügyes vagy! Épp mondani akartam, hogy lehetetlen megcsinálni, de megcáfoltál, szóval nem mondom.
A meccsen kilépőkkel van a legnagyobb baj. Szerintem az első pálya a legnehezebb, bár én valamiért azt hittem, csak RWD-vel lehet menni, így még több bajom volt. Na, elsőt elbukni nem gáz, második előtt kilép 5 játékos, a maradék nem félidióta, összehozunk elég pontot 3-4-en és voilá. Ez lenne a recept, de eddig nem vált be nálam.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
CJ4567
nagyúr
válasz Darko_addict #11394 üzenetére
Mi öten nekiálltunk, hatodiknak bedobott valakit gyári Agera-val, szóval örülhetett, hogy kapott egy normális csapatot.
Én leszedtem egy S2 tuningot a CC8S-re, hiába összkerekes, a One:1 motorral, eléggé nehezen kezelhető, a fékek nem a legjobbak (egyes A osztályos autókon jobb fék van ), de legalább volt 1300 lóerőm.
No Sana No Life
-
DjDanee87
addikt
válasz CJ4567 #11395 üzenetére
Durva mennyire nem számít a lóerő amúgy ezeken a pályákon. A csak 925ig húzott CC8S-em 445 kw, és rengetegszer tudtam vele verni másokat 998al, mert egyszerűen irányíthatatlanná válnak az autók ilyen szűk kanyarokban ennyi lóerővel. Persze az is közre játszott, hogy én már begyakoroltam a pályákat annyit mentem rajtuk. Legalább 9szer sikerült az összes csapattárs előtt végeznem, meg volt sok verseny ezeken kívül ahol csak egy valaki tudott elém kerülni a 998asával.
A legjobb akkor is a "játszótér" volt a héten. Felbuzdulva a múlt hét Jeep tuningja és az előbb említett CC8S után, már rögtön azzal indítottam, hogy összeraktam egy tuningot rá. Kerestem nem túl nehéz autót, nem a legkisebb hasmagassággal, mert sejtettem, hogy szükség lesz rá, ha valaki a vízbe menekülne a bánya alján. Végülis tényleg így lett, HSV Maloo menekült a koronával a víz felé, onnan már én jöttem ki a koronával, ráadásul fele annyi idő alatt, mint ő. Hasonló tuningot raktam össze, mint a múlt heti Jeephez, csak most nem ültettem le a kocsit a víz miatt.
Legbrutálabb zászlós játékom jött össze. Sikerült több zászlót bevinnem, mint az egész ellenfél csapatnak a saját körükben, ráadásul 1-el többen is voltak nálunk.Ha nem bénáztam volna el a második zászlót, még durvább lett volna. Pár centin múlt és én voltam a béna. De a legszebb ez a repülés volt: https://youtu.be/nnmKB1BGANQ?t=141
-
CJ4567
nagyúr
válasz DjDanee87 #11396 üzenetére
Nálunk a zászlós játék a héten abból állt, hogy az egész ellenséges csapat kilépett az első körben. Múlt héten viszont bedobott egy elég erős csapatot ellenünk, elég élvezetes volt.
Én egy El Camino-t vittem, elég jó választás volt, magas hasmagassága miatt mindenen átment. (Majdnem 30cm a max, rally felfüggesztéssel)
Gondolkodtam a Ford Transit FE-n, de inkább elvetettem.No Sana No Life
-
törölt tag
A motionsystems támogatta a Forza Horizon 4 -et ,de minek?
Ez a játék egy vicc! Konzol+Gamepad Ennyi!
Windows HDR -ben a legszebb játék! [link]
Na de kicsit másképp...[link] -
parandroid
félisten
válasz csab991 #11398 üzenetére
Eleve görcsbe rándul a gyomrom, amikor s2 versenyt kapunk, nekem ez a tempó nagyon nem megy, de a tapasztalatom (és ahogy elnézem ebben meg tudtok erősíteni) szerint másnak sem nagyon. Persze annyi lenne az egész, hogy kanyarokat kicsit óvatosabban fékezve kell megközelíteni, de én hiába nyomom a féket, ha a teljes mezőny padlógázzal tol azonnal...
Hihetetlen egyébként, hogy ennyi idő után még mindig nem értik a trial lényegét a népek, egy-egy helyezésért képesek gyilkolni egymást, holott ha az első három helyett hozzuk, akkor nyertük a kört. De nem, nwki elöl kell lennie, ha beledöglik is, meg ha ezzel a csapattársat is ki kell löknie, és ő is kicsúszik...
Amúgy nem panaszkodom, harmadikra meglett, ráadásul meglehetett volna elsőre, de pont rajtam úszott el, a harmadik versenyen (1:1-es összesítettnél) 3. voltam valahol 80%-nál (egy csapattárs vezetett, utána egy drivatar), amikoris sikerült kihagyni egy kaput, az y meg persze úgy tesz vissza, hogy a kapu mellett vagy gyakorlatilag, és épp 300-zal tépsz, tehát megint elsuhansz mellette, aztán kész is az utolsó hely, már el is ment mindenki, és buktuk az 500 pontomat, illetve kap a drivatar csapat 500-at helyette.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Call of Duty: Black Ops 6
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik
- Öregszem
- Portfolio Performance - befektetések nyomonkövetése
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Komplett erőgép játékra, munkára, garanciákkal - I7 13700K, RTX-3080, 32 GB
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G7 I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest