- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Aktív témák
-
Kraptor
őstag
Sajna valszínű itt ferka fog nyerni. Tegnap játszadoztam F1el Bahreinbe és ez nagyon gyors egy pálya. Alig van benne technikás rész, tán össz vissz 1 hely van a második szektorban ami technikásabb, többi az majdnem mind padló.
[Szerkesztve] -
Kraptor
őstag
válasz Motion_Blur #25 üzenetére
Hát nem tudom, nekem egyedül a 6, 7 és 8-as kanyarral voltak problémáim a többi nem volt olyan vészes, mondjuk az tény, hogy S1 és 2ben voltak gyorsabbak a Ferrárik. Én azért mondtma, hogy nem annyira technikás, mert pl Sepang és Melbourne nekem nehezebbnek tünt mint Bahrein.
-
Kraptor
őstag
válasz Motion_Blur #33 üzenetére
Pedig ha ezt nézed [link] akkor lassabbakat ment és mindegyikben Hogy a fenébe jött be elé akkor?
-
Kraptor
őstag
Ferkásoknak...[link] Nen F1 de jó nagyon
[Szerkesztve] -
Kraptor
őstag
Azért a Renaultnak sose volt olyan fölénye mitn a Ferkának. 2005ben a gumi szabály adta meg azt a hatalmas előnyt, nem az, hogy annnyira jó volt a Renault. Ugye ott aki a legjobban tudott spórolni az nyert és ez Alonsonak bejött. Tavaly meg a Ferka az idény felétől olyan fölényre tett szert a Renaultal szembe ami tán 2004ben volt nekik.
Szerintem Massat azért ''írják le'' és köztük én is mert a mezőny leggyorsabb kocsija van alatta és nem tud úgy élni a lehetőséggel mint pl Shumák tette. Ha nincs elötte senki és semi probléma sincs akkor tud menni, de ha bármi közbejön akkor már gebasz van és én ezt nem éreztem se Shumák, se Kimi se Alfonz esetében. -
Kraptor
őstag
-
Kraptor
őstag
[link]
Lehet, hogy volt már de akkor is -
Kraptor
őstag
Ez nagyon jó!!!! Nem F1 de nagyon jó!!!
[link] -
Kraptor
őstag
Motion ez lehet, hogy érdekel téged:
[link]
Ferka tesztvezetési lehetőség
[Szerkesztve] -
Kraptor
őstag
válasz Motion_Blur #487 üzenetére
Hát igen, mondjuk azt nagyon állat volt nézni mikor úgy ment...
-
Kraptor
őstag
-
-
Kraptor
őstag
[link]Ez mekkora cumi volt
-
Kraptor
őstag
válasz wildrain #531 üzenetére
Persze: [link]
A legfosobb és legolcsóbb Honda náluk 140 lovas Ez az alap és ennél csak jobbak és erősebb kocsik vannak. Ugye nálunk nem 140 az alap az inkább már majdnem közép
Yarist [link] is ''csak'' 1.5ös motorral lehet kinn kapni ami 110 és ez nem nagyon számít kinn autónak. Áltlában az amiknál mindig is erősebb és jobbna felszerelt autókat lehetett kapni mint máshol, főleg itthon Mon.
Volvo az azért nem jó példa, mert kinn az alap S40es 170hpvel jön a köv már 220-al[link]
[Szerkesztve] -
Kraptor
őstag
válasz Nowhereman #586 üzenetére
Hát ja
Más,
Ez a Shell 60 éve a Ferkával reklámszöveg amit mostnába nyomnak ez honnan jött? Én emlékszem rosszul vagy volt egy olyan időszak is mikor a Ferka Agipal ment? -
Kraptor
őstag
válasz Motion_Blur #593 üzenetére
Ez milyen játék?
-
Kraptor
őstag
válasz Motion_Blur #596 üzenetére
Ha már ennyire igérted akkore feltölthetnéd az összeset
-
Kraptor
őstag
válasz Motion_Blur #638 üzenetére
Na akkor mégse lesznek képek? Pedig nagyon beigérted....
-
Kraptor
őstag
válasz Nowhereman #644 üzenetére
Mondjuk szerintem ez a reklám nem a poor népnek szól, ugyebár az nem nagyon tudja ezt az autót megfizetni. Nem tudom, hogy a tehetősebb réteg, hogy áll Alonzóval kapcsolatban, pl itt a forumon hiába nem szeretik sokan kétlem, hogy sokan megbírnának venni és fenntartani egy C mercit Különben itthon tényleg egy harmadik megy mint fentebb is említették mikor közvetlen hozzánk beszél.
-
Kraptor
őstag
Ma kimondottan tetszett amit Massa csinált, még a végén Ferkának fogok szurkolni. Eddig nem csíptem nagyon a srácot, de a multkori és a mai teljesítménye nagyon szép volt. Ez valamennyire feletteti a többi bénaságát. Azt tudtuk, hogy eddig is gyors volt mikor nem votl senki elötte mostmár csak versenyen kell felhozni azt a tempot/viselkedést/precizitást amit az időmérőkön hoz.
Lonzi és Kimi (tán Kimi egy kicsit jobban) kezd egyre nagyobb csalódás lenni. Lonzi nem hozza azt a keménységet és aggreszivitást amit látni lehetett 2005/2006ban. Kimi az meg eléggé beleszürkült a 4be és állandóan csak panaszkodik.
Hamilton nagyon ügyes csak nekem olyan érzésem van, hogy a Meci nagyon visszafogja Lonzi javára, sokkal jobban mitn Ferka Massat, mondjuk Massanal már nem is érzem a visszafogást annyira. Lehet, hogy a Ferkánál már Massa lett numero uno?
[Szerkesztve] -
Kraptor
őstag
válasz Motion_Blur #882 üzenetére
1. Massa
2-3. Alo<->Hamilton
4. Kimi -
Kraptor
őstag
Massa szépen csinálta! Kezdem megkedvelni a srácot Lonzi bengázott...Kimi meg hozta szokásos formáját...gyilkolja a gépet (tudom ezért kövezés lesz
venember,
Azért nem tapsoltak annyira és hirtelen ők se tudták, hogy most mi van mint Lonzi se, hogy miért állt le Kimi.
[Szerkesztve] -
Kraptor
őstag
Ezmeg mi a f@sz? Reklám félképernyősen?
-
Kraptor
őstag
Massa szépen ment. Alfonz bengázott, Hamilton szokásosna jól ment de a kocsi még mindig lassabb mint a Ferka. Kimi...no comment.
-
Kraptor
őstag
válasz venember83 #980 üzenetére
Hamilton
-
Kraptor
őstag
Fernando Alonso: (3) ''Győzelmi esélyeim az első kanyarban történt incidens pillanatában elszálltak. Jól rugaszkodtam el a rajtrácsról, sikerült kihasználnom Felipe (Massa) szélárnyékát, megtámadtam őt az első kanyarban, és már fél autóhosszal előrébb voltam, de összeütköztünk, és a kavicságyba kellett hajtanom, hogy elkerüljem a balesetet. Mindketten szerencsések voltunk, hogy egyáltalán célba értünk. A végeredmény az volt, hogy a második kanyarban a negyedik helyen találtam magam. Az autóm is megsérült kissé, ami tönkretette a balanszomat a verseny hátralevő részére. A második etapban még több időt vesztettem, mivel nem muzsikáltak megfelelően a gumijaim, jóllehet, szerintem akkor is így jártam volna, ha a lágyabb abroncsokat használom.''
[link]
Szerintem elég korrekt nyilatkozat, semmi leszórítósdi meg ilyesmi.
[Szerkesztve] -
Kraptor
őstag
Ja fordításrol csak annyit, hogy semmi ilyesmi nem hangzott el...
Q: Describe that first corner incident from your point of view?
FA: Well, it was very tight. I think the start was very similar between the two cars but then obviously I put myself behind Felipe and thanks to the slipstream I was a little bit quicker. I went on the outside, I braked later and I think I was much in front of him in the first corner, but unfortunately he didn’t think so and we touched each other. We were lucky to both finish the race because in 99 percent of these type of incidents, both cars will finish (their race) at the first corner. Sometimes I think this type of thing is very dangerous.
Q: And your car was damaged too, a bargeboard was flapping around towards the end of the race.
FA: Yeah, of course, I think the car was damaged all through the race and unfortunately it was a little bit more difficult to drive. We also took the gamble when we took the prime tyre in the first stop, just to see if there was some advantage there because we needed a miracle after being third, a little bit too far behind the first two people on lap 15 or lap 16, so we took the gamble and it was not fantastic. So we went back to the option tyre at the end, and the car became a little bit quicker. After the first corner, you need to risk too many things and it’s difficult that everything goes well after that.
1) Ilyen nem hangzott el
2) Abbol kimaradt, hogy 99%ban mindkét kocsi befejezi a versenyt még az első kanyarban -
Kraptor
őstag
Nem elötte hangzott el, mert ez az...a hivatalos sajtótájékoztató mikor beültek, stb.
Különben itt van:[link]
Ezzel a 99%al csak azt akarta mondani, hogy általában mikor ilyen meleg helyzet van akkor az nem végződik ilyen szerencsésen és nem tudja mindkét auto befejezni a versenyt. -
Kraptor
őstag
Tényleg úgy mondta amagyar tolmács. A 99%ra nem igazán értem, hogy mit mondtál. Ha végigolvasod az egészet se Alfonz se Massa nem igazán hibáztatja egymást. Alfonz egyedül annyit mond, hogy szerinte ő előrébb volt mint Massa de Massa nem úgy gondolta de szerencsére nem esett ki egyikük se és mindketten befejezték a versenyt (erre mondta azt a 99%os dumát), ja és összértek ezt mindegyikük mondja.
Különben ha valamibe bele lehetne kötni az akkor ez:
Q: (Carlos Miguel – Diario AS) Fernando, which driver stayed on the correct side for the second corner? And do you think the stewards should investigate the incident?
FA: I don’t know. I think the stewards are a little bit up and down. They investigated me last year in Monza when I was half a kilometre in front of the other car and maybe this year they don’t investigate too much these things. I think the incident is one for which everyone can have his own opinion. If you look at my car, at my side-pod and the rear side of the car, it is completely touched. I think that shows everybody who arrived first into the corner. I was more than half a car in front. The other question, I don’t know.
[Szerkesztve] -
Kraptor
őstag
Szerintem ezzel Lonzi is tisztában van, hogy nem volt Massa szabálytalan csak gondolom azért elég szar érzés mint ahogy ő is mondta, hogy ennyit viszaesik az ember és tudja, hogy nem lesz képes már visszakapaszkodni, mert azért annyival nem gyorsabb a Merci mint pl tavaly év végén a Ferka.
Ezt meg i kérdezték töle, hogy hibáztatja e de ő azt mondta, hogy nem. Szerintem csak nagyon nyerni szeretett volna és meg is volt rá az esély de ez elúszott az első kanyarnál.
Az idézetet amit beszúrtam az mostani, csak ott a végén mondja, hogy összeértek és ha megnézik a kocsit akkor lehet látni, hol ért hozzá Massa és az hátrébb található, magyarán ő úgy érezte, hogy előrébb volt mint Massa.
[Szerkesztve] -
Kraptor
őstag
-
Kraptor
őstag
válasz Motion_Blur #1011 üzenetére
Kiminél gyorsabbak voltak Nem kell fikázni amit írok tudod nagyon jól, hogy mire gondoltam Annyival nem gyorsabba az is belefér, hogy nem gyorsabb
-
Kraptor
őstag
-
Kraptor
őstag
Tavalyi és idei gumikközött mi volt a nagy változás? Tudim Michelin kiment meg van, hogy kell lágyabb és keményebb keveréket hasnzálni de mi más változott?
Aktív témák
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...