Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ViZion

    félisten

    válasz #27070592 #47663 üzenetére

    Nem titkos, egyszerűen a részletekről nem beszéltünk.
    A lényeg, h a szerelőnek nem volt ideje, de mondom ha lesz üres hely, akkor fékeket nézze át, csinálja meg (tavasszal ez kell, a földesút miatt beragad, meg amúgy se árt évente ránézni). Elvileg csütörtökön tudta volna csak szerelni, de hátha vki lemondja :B

    Ő meg gondolta elviszi a vizsgabázisra, átnézésre, h akkor mit kell még javítani. Szóltak neki, h mehet a műszaki, kicsi ráfizetéssel... Elfogadtam, mert ha nem és vissza kell vinni, akkor biztos mindenbe is belekötnek. Soha nem fizettem még "extrát", olyan volt, h valamit megjavítottak mellette a műhelyben és kifizettem (apró villamossági dolgok, rendszámtábla világítás, futó csatlakozó).

    A hiba lista és a szerelő és az én kommentem:
    - kézifék: fog, de magasan, mivel hozzá nem volt nyúlva, ez jogos, javítjuk
    - kézifék bowden: passz, szerelő szerint ez még évekig hibátlan lesz, nem ez a kézifék baja, hátsó fékben is betétcsere volt, de semmi kézifék beállítás, nem ez volt a terv...
    - első féktárcsa: van pici válla, de a szerelő szerint ez még bőven a normális/szabályoson belül, szerinte csak azért került oda, h teljen a lap... de 12k/db, majd cseréljük
    - szélvédő kavics: háát ez olyan 6 éve van, bejavították, több műszakit megjárt. 1-2 mm-es ütés/lyuk, nem kagylós, nem repedt, gyk. egy bogár több területet kitakar...
    - hátsó szilent: jogos, ezt már mondtam a szerelőnek, a vizsga előtt gondoltam cserélni... hát most majd utólag.
    - gitt+gitt: részben jogos, valóban gitteltünk. Az érdekelne, h az ajtók aljának a javítása, vagy a hátsó kerékív zavarta-e jobban... A kasztnis nem ért rá, mert beszopcsizott két autóval is, augusztusra tudnak vállalni. A baj az, hogy 1,5 hónapig hitegetett, tologatta, majd mondta, h nincs hely. Így nem tudtam máshova vinni, de ez meg lesz csinálva.

    Ajtók alja marad, ha találok bontottat, akkor az lesz rajta. Mivel 60-100 k már a festés elemenként, így azért érdekes lenne 4 ajtót cserélni, mondjuk a bal első a gáz, a többinek a csiszolás+gitt+festés segített.

    Ennyi kb. Most lehet gondolkodni, h megtartani vagy eladni. Ennek a motorja jó, belül szép (kormány és pedálok azért már nem annyira, de kárpit, stb. igen), eleje volt kasztnizva, új bölcső (nem karambol, rozsda...), a motor jó (nem füstöl, nem egy tigris, de nah...). Vezérlés meg minden bizbasz cserélve, karban tartva... csak a rozsda ami bántja...

    Ha eladnánk, akkor a napi 20 km-re megint mit vegyek, mennyire lutri lenne az? Mondjuk 1,5 m autó, amire ráköltök még 3-400k-t és -talán- nyerek 2-3 év nyugodt autózást? :U Egyelőre ezt elkerülném, de ki tudja mi lesz jövőre...

    Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

Új hozzászólás Aktív témák