- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ViZion
félisten
Juhúú... csak benéztem. Ford Fóka kombi tulajként, MK I, ráncfelvarrott 2004-es. Őreg kicsit, de nekünk megfelel. És imádom, h nem az unalmas-szögletes-opelos a belső, szeretem az íveit...
Sajnos az alján a hátsó nyúlványok rozsdásodni kezdtek, alvázvédőztem (alapos drótkorongozás és két réteg Korant után), ahol hozzáfértem. Készülünk műszakira, erre felé nagyon véreskezűek mostanában, sokakat megbüntettek tavaly.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
Köszönöm!
Rendben volt tartva, annyira nem aggódom, de vannak problémás helyek. Majd kiderül mennyire szigorúak. Nem akarom elengedni... Előző autóm is 16 évig volt meg, ennek is ennyit szeretnék.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz troll81 #47379 üzenetére
Nem akarom bannoltatni magam a f@sz vezetőink miatt, csak röviden erre:
"Magyarország egy fekete lyuk vagy tudatlanság van mindenki részéről "
Nem vagyunk tudatlanok, azzal foglalkoznak, amiből pénzt lehet kiszedni, a tuning meg csak apró az erőmű, a dohány, a pia meg a vasút mellett...Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz subaruwrc #47455 üzenetére
Mol-nál tankolok rég. Nem a 95 a baj, hanem ott a kút, milyen régiek és milyen tiszták a tartályaik...
Másik kutat keresnék.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
Valami benzinkutas topik is biztosan van, vagy a holtankoljakon megnézni, h mi az ajánlott a környéken. Illetve még egy dolog, Spuri adalék. Ez feloldja a cuccokat, több kollégával használjuk, kisgépekbe, autóba is. Ezt 4-5 tankolásnál haználom, utána 2-3 kimarad általában, mert elfelejtek venni
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
Szerezz egy marmonkannát, töltsd meg és szűrjétek át. Akkor kizárható a kút esetleg.
A tank műanyag, nem valószínű a tank hiba, viszon van a betöltő rész, azt nem tudom, h miből van. Cserénél a szűrő milyen? Ott volt valami szennyeződés?
Én kérdeztem a szerelőtől, h cseréljünk-e szűrőt és körberöhögött, h benzinesnél a 20 év az bagatel... Pedig nem is ingyen kértem.Adaléktól nem kell félni, az üzemanyagban is van, csak a 95-ben kevéske. Leold, igen. És az jó. Ha van kereti géped, amit 95-el tankolsz, akkor meglesheted a karbit: valami kicsit nyálkás, fura rózsaszín-barna "alga" réteg mindenen. Mert a 95-ös etanollal (a kétüteműeknél olajjal még gázabb) ezt tudja. Váltottam 98-ra és Spurit is adok, minden alkatrész csillog-villog, ha szétkapom. Bár ritkábban is kell karbikat pucolnom. Nem dolgozom nekik, munkatársam ajánlotta, mikor vittem hozzá a rota karbit, h "algás" és ez mi...
Jah, még valami, elvileg olyan 2/5, vagy fél tank alatt nem kellene sokat használni, mert mittudomén, valamit mondtak anno, de elfelejtettem. A lényeg, h ne a 0-15 liter tartományban tankolj 3000-ért, mert azt semmi nem szereti.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz radi8tor #47501 üzenetére
passz. Ő is Fordos amúgy, volt neki minden féle... Már bőven kellett volna cserélni. Házilag ez mennyire szopóroller? Alvázvédőztem és tükör hátlapot festettem, meg villamosság ami van, azt megcsinálom (nyilván nem azt, amihez diagnosztika kell, de olyan nem is sok volt).
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz ViZion #47502 üzenetére
[link] nem tűnik agysebészetnek, nem értem, h miért nem akarta Amikor megvettük, akkor is kértem, illetve mikor vezérlés csere volt (meg sokminden, ami 100k felett már indokolt), akkor is kérdeztem.
Az a vicc, h felénk az oldschool szakik szerint a fékfolyadékot, szervoolajat, stb. sem kell cserélni, mert minek, ha nincs baj...
Kolléganőm a C-max-al küzdött hónapokat, mire a sokadik szerelő kicserélte az automata váltóban az olajat és bammm... működik rendesen.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
+1
és a hordó sem a csarnokban van, vezetékrendszeren jön be. Nyilván minden autóhoz más-más...
A 37k az szerintem rendben van, ha normális olajat használnak.
Árak mennek fel és pl. kasztnis azt mondta, h a biztosítós melókra hajtanak, mert ott brutál óradíjat elszámolnak, kifizetnek és bizony ehhez igazodik a többi is...Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
-
ViZion
félisten
Jah, mai epic... volt egy kis horpadás és rozsda a Fóka csomagtérajtón (kombi), minden mester szerint kuka, ennyi. OK, vettem egy bontottat, színben passzol, minden benne, rozsdamentes. Autószerelő nem vállalja a cserét, mert a sok kábel, meg beállítani, stb... ehhez kasztnis kell.
Kasztnis elsírta magát, h 1000 a dolog, majd belehal a munkába, jajj... Akkor a fényező, aki szintén majd valamikor egyszer ha felhívom ki tudja...
OK, akkor ennyi, nekiláttunk. Kábelkorbács ki, cseredarab szétkap, megtakarít, stb. Itt tűnt fel, hogy a rozsdamentes is elkezdett rozsdásodni: a műanyag díszléc rögzítő 10 Ft-os csavart megette a rozsda, szép termeszvárként folyt rá a lemezre...
Letakarít Korant kenés, stb. kb. 2 óra alatt megvolt a csere (kell hozzá segítség, megtartani a le-fel rakásnál), új rendszáémtábla tartó, féklámpa kicsit poolírozva, új izzók a rendszámtábla világításba...
Akinek kombija van, az erre a csavarra nézzen rá, 2 csavar és pár patent a műanyag felfogatása.
Ez lesz majd a következő manőver: [link]Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz molnarpeter #47551 üzenetére
A csomagtérajtó belsejében kentem át vele a gagyi csavarokat. Alvázvédőzésnél 2 réteg Korant és utána ment az alvázvédő. A maradékot kikentem a rozsdás kiskapura, gondoltam, h nem marad meg... de kibaCCtam magammal, mert látszik, h hol kentem át, festhetem az egészet (amúgy is terv volt), pár esőt eddig kibírt.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz molnarpeter #47553 üzenetére
Autotil a kenhető, meg a Motip "rücsi" spré.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz DeFranco #47557 üzenetére
én anno egy lemezkádra kipróbáltam az összes csodaszert... Magyarul: helyi festékbolt termékpalettáját végigszopkodtam. Röviden a lényeg: ennél jobb rozsdagátló alapozót nem tudok, az ilyen rozsdára kenhetős csodák nálam nem működtek. Drótkorongozd le, közel fémtisztára, utána áttörölni zsírtalanítóval, 2 réteg Korant és fedőfesték (2-3 réteg, festéktől is függ) és nem is kell a legdrágább festék.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
-
ViZion
félisten
válasz atthany #47577 üzenetére
Nekem az ár is soknak tűnik kicsit, meg a 6 tulaj is, de az lehet elírás.
mm779: utángyártott motorról még nem hallottam, olyat igen, h más motort szerelnek be, de az is régebben volt divat (nem Fordnál). Szerelő meg azt hozza többnyire, amit a Bárdiék hoznak... ha lenne is komplett motor, azt szvsz nem akarnád kifizetni. Bontottal nincs baj, ha jól volt tárolva és előtte nem volt kinyírva. Fentebb írták, aki mer fél év garit adni, azzal érdemes beszélgetni.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz hdanesz #47601 üzenetére
Sokan félnek a cégesektől a km miatt, de ha nem pizzafutáré volt (gyanúsan rizikó ), akkor a céges autó szervízkönyves (mert megkövetelik) és ott nem sz@rolnak, ha vmit javítani kell. Legalábbis én ezt láttam a legtöbb helyen, vagy céges autós ismerőstől. És aki ilyet kap, az már nem gyilkolja csak azért, mert céges... szerintem. De biztosan van más tapasztalat is.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
Felétek is ilyen szigorú lett a műszaki? Itt be is zártak most is 1 hónapra egy vizsgabázist... korrupt az egész rendszer. De... legkisebb rozsdafoltra bukta, guminak nem csak a mélységét, a repedezettségét is nézik, ill. belekötnek bármibe is.
Bennehagyom szerintem a led helyzetjelzőket, húzzanak meg azért.
Gondolom a korrupcióból kieső bevételt pótolják azzal, h megbuktatnak és újra jöhetsz műszakizni.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz #27070592 #47631 üzenetére
Uhh, remélem megúszom én is, nyilván lehetne találni hibákat (esztétikait igen, rozsdákat kezeltük/tem, a többi rendben van tartva folyamatosan). Az első féktárcsán van egy kis váll, majd hétfőn a szerelő megmondja, h felszabályozás, csere, vagy ez még OK. A hátsó stabilizátor (lehet nem az, a rúd a két kerék között) felfogatója elég szarul néz ki, ezt már jeleztem neki, h cserélje. A többi meg majd kiderül egy hét múlva...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz Drughi #47655 üzenetére
Renault-ot is említheted, tejfölös pohár méretű szűrő és cserélj 30k km-nél... lol.
Szerintem évente vagy 10-12k km, ami előbb bekövetkezik. Pollenszűrőt és levegőszűrőt meg évente 2-3-at cserélek, sok a földesút. Még a városkánk határába ki is van írva, h a szőlő és a por városa...Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
Nah, műszaki megvan, +20K lett a baksis. Nem mintha sok javítanivaló lenne rajta, de majd este beszélek a szerelővel, hogy mit mondtak.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz #27070592 #47663 üzenetére
Nem titkos, egyszerűen a részletekről nem beszéltünk.
A lényeg, h a szerelőnek nem volt ideje, de mondom ha lesz üres hely, akkor fékeket nézze át, csinálja meg (tavasszal ez kell, a földesút miatt beragad, meg amúgy se árt évente ránézni). Elvileg csütörtökön tudta volna csak szerelni, de hátha vki lemondjaŐ meg gondolta elviszi a vizsgabázisra, átnézésre, h akkor mit kell még javítani. Szóltak neki, h mehet a műszaki, kicsi ráfizetéssel... Elfogadtam, mert ha nem és vissza kell vinni, akkor biztos mindenbe is belekötnek. Soha nem fizettem még "extrát", olyan volt, h valamit megjavítottak mellette a műhelyben és kifizettem (apró villamossági dolgok, rendszámtábla világítás, futó csatlakozó).
A hiba lista és a szerelő és az én kommentem:
- kézifék: fog, de magasan, mivel hozzá nem volt nyúlva, ez jogos, javítjuk
- kézifék bowden: passz, szerelő szerint ez még évekig hibátlan lesz, nem ez a kézifék baja, hátsó fékben is betétcsere volt, de semmi kézifék beállítás, nem ez volt a terv...
- első féktárcsa: van pici válla, de a szerelő szerint ez még bőven a normális/szabályoson belül, szerinte csak azért került oda, h teljen a lap... de 12k/db, majd cseréljük
- szélvédő kavics: háát ez olyan 6 éve van, bejavították, több műszakit megjárt. 1-2 mm-es ütés/lyuk, nem kagylós, nem repedt, gyk. egy bogár több területet kitakar...
- hátsó szilent: jogos, ezt már mondtam a szerelőnek, a vizsga előtt gondoltam cserélni... hát most majd utólag.
- gitt+gitt: részben jogos, valóban gitteltünk. Az érdekelne, h az ajtók aljának a javítása, vagy a hátsó kerékív zavarta-e jobban... A kasztnis nem ért rá, mert beszopcsizott két autóval is, augusztusra tudnak vállalni. A baj az, hogy 1,5 hónapig hitegetett, tologatta, majd mondta, h nincs hely. Így nem tudtam máshova vinni, de ez meg lesz csinálva.Ajtók alja marad, ha találok bontottat, akkor az lesz rajta. Mivel 60-100 k már a festés elemenként, így azért érdekes lenne 4 ajtót cserélni, mondjuk a bal első a gáz, a többinek a csiszolás+gitt+festés segített.
Ennyi kb. Most lehet gondolkodni, h megtartani vagy eladni. Ennek a motorja jó, belül szép (kormány és pedálok azért már nem annyira, de kárpit, stb. igen), eleje volt kasztnizva, új bölcső (nem karambol, rozsda...), a motor jó (nem füstöl, nem egy tigris, de nah...). Vezérlés meg minden bizbasz cserélve, karban tartva... csak a rozsda ami bántja...
Ha eladnánk, akkor a napi 20 km-re megint mit vegyek, mennyire lutri lenne az? Mondjuk 1,5 m autó, amire ráköltök még 3-400k-t és -talán- nyerek 2-3 év nyugodt autózást? Egyelőre ezt elkerülném, de ki tudja mi lesz jövőre...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
-
ViZion
félisten
válasz darvinya #47751 üzenetére
+1
de lehetne sorolni, izzó csere is durva mutatvány (fóka egy bal elejénél). És az a még durvább, ha a retek tervező ha kitakarodna az első darabokhoz és megnézné.h mit tervezett, akkor lehet mindenki boldogabb lenne...Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz Amarth #47773 üzenetére
ha a motor nem olajos, nem füstöl, akkor azzal nem lehet gond (vezérlés+olajcsere azért kellhet). Ahogy írta a kolléga, rozsdásodik. Kerékívek nem gond, a csomagtérnél is javítható. Bölcső is rozsdásodni szokott, ezt nehéz is látni, hátulról-fentről kell ránézni, amennyire lehet. 100k körül van a csere amúgy, de utána 20 év ismét OK.
Hátsó nyúlványoknál, kb. a hátsó ajtó vonalánban van még egy hely, ahova minden is folyik, ott rozsdásodni kezd. Hátsó kerék le és megnéz, megemel, alánéz...
Szerintem! A km óra csak (ön)ámítás a legtöbb esetben a kintről behozott autóknál. Szerintem az csak a sokadik szempont, ha nem 6 év alatti a kiszemelt.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz DeFranco #47777 üzenetére
Háát, én majd'hanyatt estem, hogy 60-70k-tól indul a festés elemenként...
Elemcsere nem gond, mert ha lehet cserélni, akkor OK, de a váznyúlványokhoz nem fog senki hozzányúlni, azt mondták, hogy 300k felett lenne a vége. Szerencsére nálam felületi volt a rozsda, ütöttem le kalapáccsal is a régi alvázvédőt, nem szakadt át. Ha beszakadna, akkor kuka az egész autó sajnos.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz patomi #47788 üzenetére
Dettó. Nekem nem bogár, hanem lemoshatatlan virágpor ég rá... a futóloncot gyanúsítom, ami a kerítésen van. Majd hétvégén takarítok, felesleges, amíg az szórja a sárga "légysz@rt" a kocsira...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz #27070592 #47842 üzenetére
"nem kell lekáromkodni a csillagos eget mire hozzáférsz"
Ez gyönyörű, eszembe fog jutni a következő bal első izzócserénélHold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
Nekem ma fék átnézésen van, elvileg tárcsa csere nem kell, de azt mondta, h féknyereg nem ártana hamarosan... 50k az 1 db, szerencsére ezt nem kell párban cserélni.
Van ilyen, h ezt annyira megeszi a rozsda, h csere?
Sógorral beszélek, neki van Bárdis kedvezménye, itt azt "benyelik".
Van márka, ami ajánlott, vagy mindegy? Focus MK 1 kombi, 1.6 benzinHold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz subaruwrc #47868 üzenetére
néztem neten, 19-30k/db, bal első kell. Fékbetétek egyben lesznek cserélve, de nyeregnél nincs jelentősége. Annyi, h most nyikorog, de nem húz semerre vagy ilyesmi.
Ezt az úszós-csúszkás féket elengedhetnék már.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz subaruwrc #47872 üzenetére
nem láttam, de ha azt mondja, h csere (azt mondta nem azonnal, de kell majd), akkor az csere. Nem szokott feleslegesen cseréltetni dolgokat.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz #27070592 #47894 üzenetére
Igen, kollégák is mondták, h itt a Bárdi van, felezzem meg az árát és postával ez alatt megvan netről... igazuk volt. Majd sógoromnak szólok, Ő szerezze be, ért is hozzá meg kedvezményt is kap.
darvinya ohh, új autód lesz... meg egy szép számlád.
[ Szerkesztve ]
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
kérdés hogy mennyire hihető (sejtem a választ) a webshopok kategorizálása:
hááát... 99%-ban fake. Egy algoritmus dobál be termékeket, pl. legkedveltebb: jó esetben a tényleges eladások alapján+ raktárkészlettel súlyozva. Ezt vették még: raktárkészlet alapján, ált. ami hozzá való (műszaki kütyüknél pl. telefon + memkari), a prof. stb. nincs tudomásom, de szerintem nem az áru feltöltéskor kattintgatják.
A másikra csak annyit, h kollégám audijához a forgalmi alapján nem jó alkatrészeKET küldtek, jelezték, OK, cserélik, bocs... majd ismét sz@r jött... most nem tudom hol tart, de kb. 2 hete alkatrészre várt a múlt héten még... Nekem ilyen még nem volt (illetve előző autónál egyszer valami, de helyi bót, másnapra csere), szerencsés vagyok.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
Sziasztok!
Haynes féknyerget tudnának hozni 14k-ért, mennyire merjem ezt bevállalni, semmit nem tudok, h vannak-e itt különbségek... Nem száguldozok vagy ilyesmi, de azért nah, ez fék. Szerelő csak a bal elsőre mondta a cserét, a jobb oldali jó állapotban van. Ezeknél akkor nem gond, ha nem párban van a csere? Betéteket cserél mindenhol.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz #27070592 #48078 üzenetére
lámpacsere... eeegen, jogos. Kollégám a Yaris-ba most rakja vissza a gyárit... Tizenpár évesen bemattult, Ő is a cserét választotta. Megrendelte, bódottá. Persze utángyártott, ami jó 5 év alatt ledobta a foncsort, megrepedezett, stb. Most gyári polír és visszarak...
De hogy van ez, h pl. gyári kipufogót 15 évesen kell cserélni, az utángyártottat meg 3 évente? Nincs ezekre már semmi QM?Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz lezso6 #48099 üzenetére
Igen, viszonylag egyszerűen: valami kemény, tartós anyagból (pl. kisméretű tégla) teszel a gázpedál alá... szinte megszűnik a szélzaj.
[ Szerkesztve ]
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
Nem tudom, h hol vizsgáltatunk mi olajat, de szoktunk. Nem autóba, hanem ipari gépekbe szokás nézetni, főleg, ha eléri az elvi határait és tudni szeretné a cég, h valóban indokolt-e a csere. De itt az olajcsere sok 100k vagy több, ezek beszerzése nem hozzám tartozik, ahogy a vizsgálatok sem, de ha édekel vkit, akkor tudok címet és kb. árat is. Elöljáróba megtippelem, h a vizsgálat annyiba vagy többe fájna, mint az olajcsere egy autóba.
subaruwrc: ejj... bakker. Rendőrök... ehhh... annó láttuk, ahogy a főútról a hölgy le akart balra kanyarodni, mögötte már állt pár autó. Egy suttyó vagy 80-aé ráelőzött a sorra, hölgyet oldalbakapta. Rendőrök szerint a hölgy is hibás volt, mert meg kellett volna győződnie, h megadták neki az elsőbbséget... hátaszthogy? Kanyarodás közben még balra nézzek, h jön-e egy barom? És ha látom? Akkor tolassak? Röhej volt az is.
[ Szerkesztve ]
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz gabor9991 #48308 üzenetére
"Nem user error hanem hitvány szemét mind amit árulnak."
Ennyi. Sajnos a gyáriként árultak sem olyanok, mint amit a gyárban raknak bele.
Valószínűleg -a sok hülye tulajdonoson kívül (magamat is beleértve)- senkinek nem érdeke a 10+ éves autókat életben tartani.
Ezen szoktam idegbeteg lenni, h az AAAA kategóriás hűtő (vagy tetszőleges más háztartási gép) lehet, h szuperzöld és takarékos, de 2-4 év és kuka. Autóknál is ez van, csak kicsit kitolták, mégiscsak milliós tétel.
Nah, abban mi a környezetvédelem, h újat kell venni???Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
Új hozzászólás Aktív témák
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen