- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen házat vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali médialejátszót?
- OLED TV topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
-
Már elérhető a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befutott a teljes változat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
válasz Sub-ZeRo #22600 üzenetére
Köszönöm, ma mennek is már be, szervizen a taliga Olaj, szűrők, hűtővíz, minden + két ködlámpát is kap. Jövő héten alváz, üreg, fullba. Mire időpontot kaptam a honosítási szemlére, gondoltam, nem töltöm tétlenül az időt vele. (Viszont milyen jó, hogy 1 hónapos rendszámot vettem rá...)
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz Sub-ZeRo #22625 üzenetére
Vagy törődik az ember ezekkel is, vagy elengedi szép lassan a kezét az autónak és van egy pont, ahonnan nincs visszaút már. Úgyhogy időben meg kell fogni mindig és megadni nekik, amit kérnek. Nem kis pénzek néha, egy komolyabb dologra egy nyaralás büdzséje is elmegy, de legalább tudja az ember, hogy rendben van + új az alkatrész benne a kritikus ponton, mint szilentek, bakok, lengéscsillapítók, tipikusan olyanok, amiken az életünk is múlhat egy adott szar helyzetben.
Én már azt is utálom, ha rázza a karosszériát a motor például és hiába bírnák még a bakok "hivatalosan", inkább cseréltetem újra. Itt még most ilyen nincs, viszont lengéscsillapítót én is nézek igencsak, féknél és megállásnál ring egyet az autó előre-hátra-előre, ami tömege ide vagy oda, szerintem sok. Utána OK, de 70%-nál többet nem adok a lengéscsillapítóimnak spec. De majd a rezgőpad műszer megmondja-leméri, lehet csak a feszesebb futóművek után tűnik úgy, hogy ez sok, meg ugye trónon ülök, nem a felezővonallal törlöm a fenekem szóval még szokós.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
Ültetés kizárt, aranyárú Pro is kizárt, inkább gyári vagy azzal ekvivalens 2x olyan gyakran csere. Hiába a moci ebben az autóban, a komfortos suhanást szeretem, nem a pattogást. Vesekövem sincs, amit le kéne rázni (lekopogom)
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #22636 üzenetére
Meglátom, ez jó tipp. Köszi.
Tegnap megvolt a "kisszerviz" (olajok, fékek, szűrők, átnézés, stb + egy kormányösszekötő). Huss egy hatjegyű.. Nem a pénz fájt, azt belekalkuláltam, hanem az ügyfélélmény (hiánya).
Ja, a végén közölte az ember, hogy a benzinszűrőt nem találták, így azt nem cserélték ki (hozzátette, nem mintha kellene a német Aral után, de azért én óvatos duhaj vagyok, na). Rezignáltan vállat vontam, majd odaviszem ahhoz, aki tudja, hol keresse.
Aztán azóta ezen kattogok és nyugtassatok meg, hogy VAN az S-Max-ban benzinszűrő gyárilag , még a német piacos modellekben is.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz ReFleXx #22640 üzenetére
https://cromax.hu/szurok/szurok/uzemanyagszuro/benzin_szuro_ford_volvo_4607
S40-re ír, az öthengeresre.@kcsa: mondtam nekik, vállat vontak
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #22636 üzenetére
Ma lemerettem egy vizsgaallomason, 70% feletti mind, 30% a kuszobertek, ez csont nelkul atmegy muszakin, mindenen, az egesz auto, ahogy van.
Ja nem, a kezifek karra mar postan vannak a krom gombok, az egyik lejott es az bukonak szamit kishazankban.
Nem mintha lenne muszaki majd, mert ervenyes a nemet, csak mondta..
De amikor felalltam a rezgopadra es kerdezte az elet csaszara (hozzaallas kb) hogy "Dizel?", raneztem es nem tudtam, hogy ha most kozepkorban lennek, lecsapnam-e a fejet ezert, vagy igy most a XXI. szazadban kuldjem be az urget a ful-orr-gegeszetre..
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22649 üzenetére
Várjál, azzal kezdte, hogy a szelephézagokkal ne foglalkozzak, automatikusan állítja/szabályozott.
Jólvan, itt elengedtem a témát.
Utána jött a dízel kérdés. (Tehát még lövése sem volt arról, mivel áll szemben, de nekem már válaszol a kérdésemre)..
Utána meg mintha ufo-t látnának, hogy ebben mi a pék van a mocitető alatt, pláne egy ilyen családi dobozban.
Meg nulla állásban miért világít a tompított elöl. (Mert német modell, így vannak felprogramozva első DRL LED hiányában).
Tyűbakker, értem én, hogy az ember nem tudhat mindent még szerelőként sem, haladni kéne a korral (2006-tól gyártják, tehát 13 év behoznivaló kapásból adott), de legalább az arc ne lenne mellé
Viszont olcsó volt, a gép meg nem hazudik, mikor leméri a motyót, szóval amúgy bekussolok de azért az ügyfélélmény fontos szerintem, szerelőmesterként is tudni kéne különbséget tenni suttyó és gondolkodó ember között, ugyanúgy, mint mikor a nőt forgatja és azt nézi, melyik lyukba tegye ... ezek ilyen alap skill-ek kéne, hogy legyenek az életben maradáshoz, nem ?
Hát jót csodálkoztam-röhögtem amúgy én is. De legalább nincs féltengely hibám, a gumikat kell centíroztatni........
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
-
Dißnäëß
veterán
válasz Zwodkassy #22654 üzenetére
Hasonlóval küzdöttem én is az öreg Opellel, 1 DIN rádió ...
Kapni 1 DIN-es Android-os, modern fejegységeket is ám. Jó értékelésű eladótól mehet simán szerintem, eBay, Aliexpress. eBay talán annyival jobb, hogy behúzhatod, hogy csak EU-ból, így vám nincs + viszonylag hamarra meg is érkezik + véd is elég komoly értékig a rendszer, jogilag is és pénzzel is.
Kis utánajárást igényel, melyik típus, mi a jó Neked, és főleg, mennyi időre, mert azért ennek van költsége és mire bármilyen számítás alapján is elkezdené "megérni" Neked, már lehet, levedled az autót újra... (bár abba is továbbvihető, jó eséllyel az már 2-DIN-es lesz, amit kihasználhatsz eleve 2-DIN-es kütyüvel).
De ha mondjuk egy navival egybeépített, elég komoly tudású kütyü kellene, azt mondanám, hajrá. Egyébként meg 1-DIN-es keret/adapter és sima autórádiót bele, én Pioneer-es vagyok, de a választék bőséges. (Végül az Opelbe is egy Pio lett, Bluetooth funkcióval, gyári mikrofonnal, amit be kell kábelezni a műszerfal és egyik A oszlop mentén, USB támogatás, stb, szóval navitól eltekintve mint fejegység fullos volt).
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
Ez a fényszóró fóliázás ez mi ? Mûszaki-kompatibilis ? Mármint .. meglátszik, féligénytelen, igénytelen, vagy szép, klassz munka ?
Polírozottról annyit tudok, hogy bár eleinte szép lehet utána, UV szûrô hiányában és úgy alapból is, viszonylag hamar újra szar lesz, nem tartós cucc.
De ha van tökéletes megoldása vkinek, ne tartsa magába.
A bal elsôm nem túl szép, jobbos maku.. balra keresnem kell vmi megoldást.
+ A tükörindex búráira de ilyet még nem találtam Kis csoffadt opálosak a gyáriak már.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
Olajcsere után 1 nappal kaptam egy check engine-t és azóta is ég.
Elvittem valami nonstop autószervizbe Bp-n, ahol egy idegen géppel (mindenevő kb) kiolvasta egy srác, hiba nincs, viszont olajcsere után lehet reset-elni kellene az akármit az autóban.Ez hogy működik Fordnál, fogom, leengedem az olajat, kap újat + szűrőt és az autó ezt valamiből azonnal tudja + dobja nekem a hibát, hogy jól érezzem magam ?
Az olajcserét futószalag üzemmódban működő nagyműhely csinálta, gyanítom, nem nulláztak kompiban semmit, kérdés, kell-e, valahogy észleli-e az autó, ha olajcsere történt benne.
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
Köszi a tippeket, megnézem holnap a csatlakozókat. Teljesen ok a kocsi amúgy. Fura.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #22720 üzenetére
Annyinak utánaolvastam már, hogy ezzel még ELVILEG lehet járni. (Ha villog, nem). Mindenesetre megnézetem a héten végre normális helyen, közben meg úton van egy OBDLink is a zusából, az lesz az igazi.
Más: szerintetek lesz még hó ? Nézem itt az időkép 30-naposát, hááát simán fellöketném a nyárit ..
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22722 üzenetére
Mióta hazajöttem vele, 100-as E5-öst kap, hogy ne most legyen még amiatt is vmije. Honosodjon be, aztán jönnek az apróságok, egyéb teendők.
Megjöttek a kézifékre is a króm gombok, végre nem lesz akadály a vezető oldali kis kézifékkioldó króm gömbölyű háromszögecske hiánya...
Egyébként a jövőben az olaj és szűrő cserét én szeretném végezni, van is rá hely, csak 1-1 rámpát kell néznem. A légszűrő háza hülyén lett visszatéve, ez milyen megint ? Tegnap igazítottam meg, a jobb alsó alja nem fedett a házra rá simán, hanem mellé csúszva ment rá. Komolyan, elnézést minden szerelőtől itt, aki esetleg ezt olvassa, de rengeteg a balfasz nincs rá szebb szavam és kevés az, aki lelkiismeretesen akár csak félig is úgy szereli más autóját, mint a sajátját. (Bár nem biztos, hogy ha úgy szerel, mintha sajátja lenne, minőség a garanciára, mert egy-két szerelőnek a sajátja is olyan köpedelem repedt fazék hulladék, hogy bele nem ülnék).
Én, informatikusként, tiszta kézzel, életében ha 10x fogott légszűrőt a kezében, azt is Opelből, kellett, hogy rendesen visszacsúsztassam és korrektül visszategyem a légszűrő házat a légszűrőre. Békés ember vagyok, de ilyenkor is megy a pumpa fel a fejemben, hogy lehet vki ennyire hanyag.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #22726 üzenetére
Ezt én is hallottam tavaly, hogy a 4-évszakosak elég jól feljöttek már tudásban. Főleg az ilyen mérsékeltebb teles időszakokra és a jövőben ez gyanítom, méginkább így lesz. 10-20 év múlva már csak nyárival fogunk járni szerintem, ha a klímásoknak igaza van..
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22724 üzenetére
Ez minden használtnál így van.
Anyámék XY márkát (nem írom le, köszönhetik) vettek úgy, hogy 130 pályatempónál haladva 1 lityit bekajál a 2.4-es, embertelenül precíz istenkirály motor 500km-en. Hoppá. De nem az a típus az élettársa, aki hagyja magát megvezetni, márkaszervizbe be, pecsétek mögött lévő számlák előkutatása, hebegés-habogás, kettő hiányzott, azóta sem találják. Levelezés szervekkel, rétestészta nyúlik, nyúlik azóta is. Fordulat alatt semmi olajcsipi, köszöni, jól van, duruzs az autó, fordulaton már olajzaba. Közel sincs úgy szervizelve, mint állították és a szomorú, hogy a szerviz is benne van a buliban. Ez a kemény.
És kintről sincs már az, hogy tej-vaj autót hoz az ember. Őszintén, kereskedésben csak töröktől, albántól vagy orosztól veszel, a privát meg ugyanúgy hajlandó elsunnyogni és okoskodni, a tévhittel ellentétben
Mókol itt már mindenki. Viszont nyugaton sok tehetséges magyar szerel most, állítólag.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
-
Dißnäëß
veterán
Szívtam a fogam, de amikor ímmel-ámmal olvasnak ki, bejelentkezésre, a világ túlvégén olyat, ami csak féligazság jó eséllyel, akkor elég gyorsan térül ez is. Ha beleszámolod a benzint, várakozási időt (míg rágod a kefét, mi a f**t jelez a vas), óradíjat ...
Sajnos. Úgyhogy marada az S.K. keccsölés és már 2 olvasással visszahozta az árát !
Nem beszélve arról, hogy nem ott legyeskedek valami félszakértő körül, hogy ez mit jelent, az mit jelent, akkor ezt állítsuk már be így, azt úgy, amazt amúgy, hanem otthon széééép nyugiban rommá tanulmányozom a cuccost. Az élvezeti faktor[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22790 üzenetére
Szia, egy magánvélemény, oszd kettővel, de én leírom, csak ne ijedj meg Szerintem amúgy vannak sokkal jobb szériák is, mint amit én kifogtam anno 0-adik kilométertől, itthon véve. A német piacos autók jobbak, mint a keletre szántak. (!!).
Tehát: 2.0 tcdi-m volt, céges, privát használatra, 100% nekem dedikálva, ergo én használtam, full valós km, nem ólomcsizmában és rendszeresen szépen szervizeltetve, mint minden flottaautó (vidéki Ford szerviz).
250-ezerig semmi. Egy doxa óra. (Én meg 190-nél vettem meg, vételi előjogom volt rá mint használója, és ha nem élek vele, akkor hirdették volna meg cégen belül, majd piacon. Utólag: lehet nem kellett volna megvennem).
Utána a következők, szinte tornasorban egymásután X-ezer km-enként, hogy sose und el Magad nagyon az élet egyhangú szépségében Ezeket már zömében az én pénztárcám bánta:
- egyik radarszem úgy döntött, megmakkan. Sípolás, radarrendszer elölhátul megszűnt létezni. Javíttatás (csere). Nem sokkal utána a következő. Aztán még egy. A végén már betáraztam a negyedik árát is, de itt megállt a golgota
- bal első ülésfűtés gombok (pedig nem is nyomkodtam sokat, csak ha nagyon kellett, féltem a prosztatám) . Egy pöccre képes volt kettőt, vagy akár totál mind az öt fokozatot ráadni, utána meg nem tudtad levenni. Összevissza hülyült.
- Kocsi leparkolás és lezárás után balhátsó helyzetjelző piros lámpa égve maradt. Egész éjszakára. Néha csinálta, néha nem, úgy mikor milyen kedve volt épp. Agyfaszt kaptam tőle.
- klíma elengedte a gázt 1 hónap alatt és istennek sem találtam helyet, mint Opeles haver Szegeden, hogy UV-s gázzal lenyomáspróbázzák jóval névleges felett és lámpával látszik, hol a gebasz. 1 teljes nyarat mókáztam vele úgy, hogy inkább letojtam, elfáradva a sok diagnosztikában és csak töltettem havonta, majd mikor bejött a hűvös, akkor megjavíttattam (kompresszornál engedett)
- ötödikben nagyon rezonáló/rázó váltó (se hatodikban, se R-1-2-3-4-ben semmi rázás)
- DPF szűrő
- 1 izzítógyertya (ez benzinnél nincs ugye)
- első szélvédő egy 10 centis sávban nem olvasztott/fűtött a beépített fűtőszálakkal és nem kapott kavicsot. Pont vezető oldalon. Nemtéma, csak zavaró volt télen kicsit.
- még 1 izzítógyertya (ez szopta le mindig az akksit, pont akkor, mikor épp nem volt Dunakeszin a Ford-nál egész éjszakás fogyasztásméréses számgépes megfigyelésen, amikor meg vittem valahova megnézetni, mi a pékért szopja le a kocsi a bivaly kéthetes kalciumos Banner akksit, széttették a kezüket, hogy hát minden fasza pedig az autón) ..
- generátor szabadon futó (tengely körüli csapágy és környéke darabokban jött ki, mint a száraz kenyér amit elmorzsolsz)
- szervóhang, majd x ezer múlva szervókormány helószia. Elég szar kézzel cibálni lassan gurulva, állva meg képtelenség szinte. Első ajánlat 150-ezer kormányműre és ez javítás, semmi új, se gyári, se utángyártott, de javításkor is kiderült, hogy át kéne kötni ezt, azt, amazt, meg lehet nem is lehet nagyon javítani, de megpróbálhatják bla bla .... végül csere lett komplett. Az egészet jó szervóolaj szint mellett is hallható szervóhang-szerűség kísérte, ez szerintem tipik Ford jelenség, valahogy ez a márka képtelen volt ezekben arra, amire oly sokan igen, hogy félmilkóig pisszenése sincs a szervónak, csak teszi a dolgát.
- kettős tömegű, ez már a legvégén
Hirtelen ennyi rémlik. Szóval zsebbe nyúlós lett a vége nagyon és úgy adtam el, hogy mindent rendberakattam rajta, a kettős tömegűt már az új gazdi cserélte 350-360e környékén (még egy ideig kapcsolatban voltunk, normális arc volt).
Az általad linkelt két autóban, ha valós a km állásuk, a sedan-ba 150e problémamentest tippelnék, a kombiba 200-at. A motorról már rengeteget megtudtam, elvileg jó konstrukció, amolyan igazi fasza igás-benzines, nagy lökettérfogat, 5 henger, kis turbó, alul már tölt (könnyű a mérete miatt megfújni), felül meg már hiába pörgeted, nem fontos üvegen énekeltetni, ez nem az a mocifajta, egy egyszerű tuninggal meg pont ma néztük Focus ST-s cimbivel, alul irdatlan nyomaték lesz, felül meg nagy lóerő, szóval kb. mint egy mozdony, megy mindenhol mint az állat. Olajra kényes lehet, LPG-t csak felsőkenővel + 4000rpm felett benzin beadagolással, de hidrotőkék hiányában is lehet gázosítani biztonságosan, jóféle szettel, jóféle műhelyben és a szelephézag ellenőrzés sem para akkor (értsd: nem ellenőrzöd, mert nem kell. A szelephézag a 2.5T-nél amúgy egy horror ellenőrizni, nem annyi, hogy a hézagmérővel benyúlsz ahogy tudsz a motorba nagynehezen és mérsz valamit, hanem vezérműszíj le, veztengely ki ... komoly meló, csak egy megmérésre is, de nem kell bántani, benzin üzemben kb. soha nincs szükség ennek megnézésére, max vezérlés cserekor, akkor úgyis lejönnek a szíjak meg minden). Amúgy jó motor, alu blokk, alu hengerfej, változó szelepvezérlés és nem egy hűvös fajta, ami télen fasza, nyáron meg jó, ha nincs tele a hűtőd bogárral
Az általad kinézett szedánból megszüntetném az ültető dolgokat, a boyracer feelinget hátulról, megkérdezném, hogy erősített (ergo kevésbé csillapított, jobban rázó) motortartó bakja van-e, vagy még a gyárija , megnézném jól a gazdit, mert ha pofára nem szimpi, akkor bármilyen lehet az autó, az kapott bizony, és egy ilyen hivalkodóbbra vett külsővel gyanítom, néha oda-oda szúrta neki, kérdés, mennyire, milyen gyakran .. egy Mondeo sosem lesz se kint, se itthon egy A6, de egy ilyen 2.5T-vel biztos megkóstolt pár komolyabb ellenfelet, legalábbis az autó külseje és a tuningdolgok rajta nekem ilyen tulajt sugallnak elsőre.
Uff, én szóltam. Amúgy tökhülye vagyok, nyugi, lassan két hete, hogy behoztam egy 2007-es S-Max-ot (2.5T)
Ja igen, kijelző !!! Valami lesz vele, tárazz be egy másodikat eBay-ről máris, míg még találsz. Nem vicc.
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz Dißnäëß #22796 üzenetére
Ja bocs csak most látom ki vagy, a mocit akkor nem kell bemutatni
Mea culpa.Ja, +1: tetőantenna szigetelés és a gumi alatta-körülötte. Belső térben novemberben egy egész hónapon át csöpögött a belső világítás lámpa búrájából a víz a sebváltó környékére, agyfasz #2
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #22799 üzenetére
Igen, azért egy alvázszám és egy nemakárki, hanem egy Cromax - illene tudni, mibe mi megy. De erről nem is feltétlen ők tehetnek szerintem, de informatikailag a sztori kb. abból áll, hogy adott alvázszámhoz nem hoz minden hozzátehető alkatrészt, mert nincs betárolva az adatbázisba, amit használnak. Azt meg ki tudja, mi. Az nem lehet, hogy előző tulaj tetetett bele 4 csövest ? (Gondolom nem, de ilyen is lehet néha, hogy ha volt korábbi tulaj, mást rak be).
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22805 üzenetére
Még nem, időpontot két hétre előre kaptam, jövő hét szerdára egyáltalán, hogy megállapítsák a regiadó mértékét. Mert ahhoz kell egy ránézés, nem ám kalkulátor a netről...
Utána azt befizetem villámgyorsan és műszakira kell mennie a hölgy szerint. A múltkori vizsgaállomásosok szerint (akik hivatalos NKH-sok amúgy) nem kell műszakiztatni, csak honosíttatni, kb. rá se kell hogy nézzenek, mivel német műszaki érvényes.
Huszadika körül jár le a kinti 30-napos rendszámom és biztim, úgyhogy szoros menet lesz.
Remélem a regadót bankszámlaszámra utalva BÁRHOL be tudom fizetni, értsd, bármelyik NAV ügyfélszolgálaton, vagy akár online is, nem csak az adott lakóhelyi körzetben, különben élve megnyúzom őket. (Bejelentett állandó lakcímem 220km-re van az ideiglenestől, utóbbin élek 5 éve).
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
Sziasztok, ha már ilyenekről beszélgettek: kis felületi rozsda esetén porszórás/homokszórás játszik ? (És ha igen, a fémtiszta felületre utána mit érdemes azonnal rávinni ?)
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #22846 üzenetére
Kis feluleti a bolcson, itt-ott. Van tenyleg jo karosszeriasom, aki le tudna nekem az egeszet szepen kezelni, uregvedot nem ajanlja (ha mar megindult, szerinte annak annyi es uregvedelem se segit), nalam kerekjaratok, alvaz, minden ep, de kis feluleti van alvazon itt-ott, kozmetikainak mondta ha kerem a kezelest (csak alvaz, ureg nelkul), megcsinalhatja, de ha ot kerdezem, hagyna ahogy van, hamarabb fog a felmillio belemenni, ha megeri azt a kocsi, mintsem atrohadjon.
De azert a nyugodt lelkem miatt gondoltam, csak at kene kicsit ejteni egy alap vedelmen, itt-ott megcsiszoljak es jonapot (koronggal ok is).
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
-
Dißnäëß
veterán
Urak!
Ford Assitance (országúti szerviz) ügyben: lehet ilyet használt Ford-ra kötni, vagy csak újakhoz jár úgy, hogy márkaszervizben kell szervizeltetni mindig és akkor úgy hosszabbodik egy évvel ?
De igazából az érdekel, van-e egész Európára kiterjedő valami hasonló szolgáltatás használt kocsira, szóval ha mondjuk megáll az autó XY országban, Olaszban, Németben, Svájcban, Franciában, vagy akár kishazánkban, akkor lehessen egy központi számot hívni és jöjjön ki a segélyótó, tréler, akármi.. (tud ilyet a Ford, Ford tulajoknak, akár használtban is, vagy valami más cég nyújt hasonlót Európa-szerte?)
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz Zoli-bácsi #22900 üzenetére
Na ezt jó tudni, Allianz-nál kötök épp.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
Megjött az OBDLink EX a zusából. Már csak egy laptop kéne..
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz Dißnäëß #22938 üzenetére
Na le-scan-eltem a kocsit az új kütyüvel. Hát állat nagyon, ilyen "atyaég" feeling, mennyit lát. Illetve megvettem a kiterjesztett licenszet gyorsan, tudom már konfigolni is az autót, bár nem merek belenyúlkálni. Mondjuk azt átkonfigurálnám, hogy 0 állásban is világítanak a lámpák körbe, mint este (tehát tompított + helyzetjelzők), ez az északi országokra gyártottak sajátossága, mint megtudtam. Szívesen levetetném vele, hogy 0-ban semmi ne világítson.
Vagy csak a ködlámpa, amit soha de soha nem használok, LED-el viszont DRL üzemmódnak kiváló lehet nappalra.
Mindenesetre érdekes, mi mindent megmutat a progi.
2 most is élő hibakódom van a korábbi (már nem aktívak) között:
Code: P0089 - Fuel Pressure Regulator A Performance
Status: - Confirmed - malfunction is confirmed
Module: On Board Diagnostic IICode: B1B48 - Left Rear Outer Sensor
Additional Fault Symptom:
- Component Internal Failure
Status:
- DTC Present at Time of Request
Module: Parking Aid ModuleSzóval egy benzinnyomásszabályzó ha jól értem (ez lehetett a minap a check engine lámpa?) illetve a bal hátsó parkolóradar szenzorom.
Gondolom a program nem azért ír hibát az elsőre, mert állt a motor épp.. - ezt kinézem belőle, hogy figyelembe veszi. Szóval csak gyújtáson volt az autó kiolvasáskor, ahogy az OBDLink mellékelt használatija is írta, nem járt a motor.
Az oszcilloszkóp funkciót használta már valaki ?
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
-
Dißnäëß
veterán
válasz Pippen #22939 üzenetére
Na, szóval az Allianznál kötöttem kötelezőt és felárért belevették az éves díjba, valami +3 Ft-ért kb. Ennyit megér, főleg, hogy ők azért nem egy KÖBE. Legalábbis nekünk jó tapasztalatunk van velük (sajnos... feleségem Hondáját törték, nem kapott elsőbbséget)..
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #22964 üzenetére
Az lesz, pont erre gondoltam ma.. megőrzöm "dokumentáció" céllal magamnak a régi listát, aztán törlöm az egészet és ami előjön újra, azzal foglalkozom.
(De látom nyilván, melyik él még mindig, kettő lesz, egy jobbhátsó radarszem, amit cserélek holnap, illetve a benzinnyomás szabályzó, ezt azért még validáltatom szerelővel is majd, ne csak én haluzzak be így valamit a fotelből)
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz sparta2 #22967 üzenetére
1. Scantool.net-en megrendeltem az EX-et. Meg is jott, vam is jott hozza, az fajt picit, de itt van vegre.
2. Felmentem a leiras szerinti forscan.app oldalra, 1 eves licenszre katt, de sztem barmelyik jo, es mar jon is a fizeto oldal, semmi extra. XY nemet GmbH bonyolitja.
3. Vasarlast megerosito email jon, benne egy szeriaszammal.
4. Ezt a szeriaszamot beadtam a feltett legfrissebb verzionak valahol Activation menupont kornyeken es elfogadta, kert egy ujrainditast es jonapot.
Ennyi. Most elet-halal ura vagyok.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
A rádiók agyontörömített, szénné kompresszált, basszuskiemelt, szét-EQ-zott műsort szórnak, ne legyen sosem mérvadó autóhifi esetén, ha minőségi hallgatást akarsz. Felejtő kategória, kb. Veszteségmentesből BT áttol egy egész jó minőséget (veszteségesen persze), legalábbis a legtöbb rádió és fejegység még nem tudja a totál legújabb szabványt BT-ből. Na meg a teló sem. De lényegesen jobb, mint rádió... mint forrás. A köv. lépcső a CD, de hát ki hallgat már CD-t autóban ? (Én...) A nonplus ultra természetesen pendrive-ra kitett FLAC vagy WAV fájlocskák, vagy urambocsá, szobahifiben nem használnám, de kocsiban elfér, valami jóféle 320-as mp3.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- BMW topik
- Videó stream letöltése
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Python programozás
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen házat vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen