- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Alig három hét múlva jön a következő The Future Games Show
gp A stream adás alatt számos új bejelentésre számíthatunk a leleplezett játékok friss részletei mellett.
-
Hosszú üzemidőt ígér az új Oppo Enco Air4 Pro
ma Két színben, fejlett átviteli képességekkel mutatkozott be az Oppo új TWS fülese.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
Ez már egyéni döntés kérdése. Ha annyira jó egyébként, egyéb funkcióiban a mostani fej, hogy nagyon megtartanád, érdemes megnézetni valami villamosmérnök-affinitású szakival, vagy kicsit jobban hozzáértő hobbistával. Ha nem tartanád sokáig, azt mondanám, androidos fejegység, igen.
Utóbbi esetén érdemes az XDA Developers-en körülnézni kicsit, melyik modellről miket beszélgetnek egymás között, ott azért van sok igazság és okos gondolat leírva. Illetve a RAM-ra ügyelni, 3G alatt nem vennék már, 3-4G RAM-osak az időtállóbbak, de amúgy kb. ennyi. Jó-jó persze, van egy raklap 2G RAM-os rendszer is, csak ott máshogy viselkedik az egész, az android minden egyes verzióváltással nő egy kicsit, akkor is, ha továbbra is csak Google Térkép-re használja az ember + rádió, tolatókamera, esetleg egy OBD eszköz.. szóval az első, komolyan lassulók a mostani 2G-s rendszerek lesznek. Viszont a fejlődési görbe legmeredekebb szakaszát már abszolválta az android ökoszisztéma, innentől inkább csicsásodik, mint "úristen, nagyon kellett" funkciókat kapni, így a technológiai fejlődés ellenére simán állítom, hogy egy ma 4G RAM-os modell még 6-8 év múlva is klasszul fog Google Maps-ezni, ellentétben a 6-8 évvel ezelőtti Android telókkal, amik ma már mind kukák kvázi, frissíthetetlenek, szűk hardveresek, stb. Szóval az android fejlődési görbe meredekebb része magunk mögött, egy sokmemóriás mai modell hosszabb életű lehet ma már, mint régen az akkori csúcsmodellek. Pláne, ha az említett XDA Developers közösség mókol egy-két kedvenc darabra Lineage OS-t vagy hasonlót és olyan új android rendszerverziót is kiad, amit a kütyü gyártója már nem, például ma kapsz valamit android 9-10-el, holnapra még a gyártó kihoz egy 11-et (talán!), aztán a gyártó elfelejt supportot, szoftverfrissítést és úgy tokkal vonóval mindent, átáll a következő hardware verzióra, mert ezek a kínai gyártók már csak ilyenek.., 12-t már nem fog kitolni az eszközre, XDA dev-esek viszont lazán megoldják, természetesen összes funkció átemelve és bennehagyva. Ezért érdemes 3-4G RAM körülit venni (minimum). 6G-seket még nem láttam nagyon.. De ami ma az erősebb hardver miatt kicsit drágább, holnap jól térül.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz cappa72 #23018 üzenetére
Egyetértek. Amúgy nem hanyatlanak ezek, csak már nem nagyon van mit újat belevinni a rendszerekbe, érdemi újat, így értem. Eladni viszont el kell őket, fogyassz, paraszt. A technológia egy hulladék amúgy, de ki lehet vele békülni. Apple dettó ezen az úton jár, Jobs ha most élne, szerintem ő is vakarózna, mi a pék legyen az előre, azért túl azon, hogy elismerem, kicsit zseni volt az ürge, jó helyen is volt, jó időben. Talán már kihozták volna a hajtogatható kijelzőket, amiket még mindig csak reklámanyagban látunk, de élőben nem nagyon terjed, vagy holografikus dolgokat izélne, passz. De eléggé lelassult a "telefon" és igazából minden iOS/Android eszköz fejlődése. Ez mindaddig jó, míg egy friss verziós Maps nem ugat, hogy már öreg alatta az OS, frissítsd. (Vagy ha hagyod az előző Maps-et futni és nem frissítesz semmit, kíváncsi vagyok, hány évet menne, mielőtt elkezdene bugoskodni, vagy kiírná, hogy frissítsd őt mosmár, mert a jövőbeli online térkép-szeleteket nem fogja ismerni).
Autóban egyszerűbb a táp oldal, egy irdatlan akkumulátor elég sima DC-t szolgáltat - jó esetben. Ha nem zavar rá semmi, de sajnos van elég kütyü az autóban, ami simán... De olyat is láttam (nem autóban), hogy gyártó eszközön belül még megcincogtatja AC-re, hogy abból újra DC-t kreálva (esetleg akár más feszre is) vagy valami egyéb okosság, stabi, akármi miatt, az lehet zavaró. Nem a cincogó, hanem az utána tett "hiper minőségű" pici kapcs. üzemű rész. Ehhez látni kéne az áramkört.
Ha sima DC betápot feltételezünk (kicsit leegyszerűsítve akksi felől), egy szűrést megpróbálnék rajta, vagy autón kívüli lineáris DC-ről etetve asztalon lepróbálni, mit mutat. Ehhez nincs is jobb magánál az akksinál, az akksi tetejére feltenni két kis hangszóróval és úgy nézni (akksi saruk le). Ezeket a játékokat egy autóelektromos szerintem 1-2 óra alatt meglépheti és akkor hamar azonosítható lenne a hiba, mert ha az akksi-DC-re direktbe kötve (autó nem zavar be) megszűnik a sípolás, akkor a kocsiból szed össze zavart, ha továbbra is sípol, akkor belül lesz valami kaki (és maradhat kiszedve az egység, hiszen javítani kell).
Valahogy így állnék hozzá elsőre. Amúgy rohadt szar jelenség lehet, én hülyét kapnék egy ilyentől.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
+1, én is ezen agyalok most. Nálam GPS-es a gyári fejegység, azon kattogok, vajon egy droidos modern cucc tudna-e kezdeni valamit a gyári GPS-emmel, hiszen kábele lehozva a cápauszonyból a rádióig gyárilag ugye. Vagy újra kell kábeleznem és a kis uszony alá betennem a hozzá adott modernebb vevőegységet. Még alszok rá kettőt.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Talál. Mondjuk biztosan fog valamennyit, de működik, igen. De ha ott az uszony, használom. Ha üresen állna, b*ná az agyam, hogy a semminek van ott, leszedés esetén meg tető újrafényezés .. Azt hiszem, először megnézem majd némi guglizás után, adapterezhető-e (ha natívan nem cuppan be) és ha igen, látja-e a droid. Ha igen, marad. Ha nem, mókolok inkább, de rendes, tiszta megoldás lesz végül.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #23029 üzenetére
Ááá.. márkára nem adok, több korlátot jelentenek gyakran, mint szabadságot. Én alapvetően masszív FLAC fogyasztó vagyok, azt a droid helyből tudja, nincs iTunes mókolás és szarakodás, mint almánál + nyilván konvertálgatni sem fogok, illetve innentől vezetéknélküli lejátszásra sincs igényem, minden a kütyüben van. Kínai fejegységnél android esetén minden adott, az analóg kimenete a maiaknak már kivétel nélkül D osztállyal előállított cucc, ami olyan, amilyen (nagyon pénztől és modelltől függ, egynek elmegy a nagytöbbség), vagy upgrade-elem, vagy nem.. majd meglátom. Feleségem kis 2012-es Civic-jébe olyan klassz androidos fejek vannak, wow + XDA-sok is mókolnak kettőn is, jobbfélének tűnnek. Ki lehet kis odafigyeléssel fogni a jót.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz cappa72 #23032 üzenetére
Vagy belement, csak adtál nekik kis időt kiagyalni, most mit mondjanak.
Fiktív beszélgetés:
- Mi való ebbe ? 5W20 ? Jó. Mondd akkor azt az ügyfélnek kisbarátom, hogy cikkszámot rosszul vitted fel oszt jónapot, biztos, hogy nem állunk neki lecserélni az egész olajat megint, most megy az autó egy kört 0W-vel, azzal sem lesz nyűgje, na bumm, majd ha jön újra, kap belevalót.
- Biztos, főnök ?
- Peersze, ne foglalkozz vele, de azért legközelebb figyeljetek jobban oda..És így már nincsen kérdésed a raktárkészlet nyilvántartást illetően. Biztos vagyok benne, hogy - legalábbis e téren - rendben van az a nyilvántartás
Magyarországon élsz..
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz #27070592 #23054 üzenetére
Mindezt ugy, hogy odakint nem repesztenek autopalyan 2 kiloval...
Ok, ok, palyazas pont jo az autonak altalaban, ha szep nyugisan elpofog az ember 130-160 korul tartosan, de ahogy a friccek neha veretik, akarmilyen autonak, mindig meglep. Dizeleknek is szonelkul toljak a 180-at ahol lehet, 2.0 dizeleknek, igy ertem, Octavia stb. lazan.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Jó ez az akksi téma, figyelem így messziről, tegnap valakinek a linkjére is kattintottam innen és youtube-on elvitt a "hogyan regeneráljunk akksit" videókra, volt ott savkiöntés után desztvizes tisztítás, majd sav vissza, okostöltős regenerálás, .. volt szódabikarbónás tisztítás, epsom sós oldatozás, minden.. Érdekes video-k voltak. Eldöntöttem, kipróbálom én is, ha oda jutok..
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #23113 üzenetére
Első olajcsere normál periódussal történjen: ezt értem, de mire utal ? A többi olajcsere az előírt periódusnál sűrűbben történjen ? (például /2, tehát ha gyártó által előírt olajcsere-periódus 20e km, akkor 10e-enként legyen minden legelső utáni olajcsere?)
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz radi8tor #23122 üzenetére
Metabond és társai ? (Tilos, igaz?)
Mai napig nyomják xyz reinkarnációit a boltok, online áruházak.Semmit nem mernék tenni az olajba, az nekem olyan szent dolog. (Benzinbe más, az elég, kipuffog).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Amúgy én támogatom ezeket az elfogókat, annyi de annyi sok istentelen elképesztő gyökér van az utakon, hogy úristen..
Ugyanakkor ha belegondolok, hogy ezek árából mennyi orvosi felszerelés jönne ki, vagy kórház állapotfelújítás, mondjuk omladozó vakolatok cseréje, WC papír a budiba és ilyen alap dolgok, hmm...
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz gabor9991 #23141 üzenetére
Kíváncsi leszek, hány ilyen elfogó fog beállni M7-en a sorba, külsőbe, készen arra, hogy amikor a péntek délutáni Balcsira lemenő dugóban valaki elveri a leállósávban, utána ugorjanak, mert az illető ugye egyenlőbb az egyenlőknél.
A hecc kedvéért én még az elfogók helyében tolnám is fel youtube-ra az ilyet, amolyan szégyenfal gyanánt, se rendszámkitakarás, se semmi, úgy nyersbe feltenni a fedélzeti kamera video-ját.
Tanulna a magyar
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Nem tudom sajnos, video-ban nem vagyok otthon
[link] TALÁN.Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
-
Dißnäëß
veterán
Sziasztok, olyanba futott már vki, hogy szerelési útmutató ?
Benne lámpáktól kezdve hengerfej csavar meghúzási nyomatékon át mindenig.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz 7Sony7 #23228 üzenetére
Gugli, de komolyan. Magam sem hittem.
Megnyugtató, hogy a gyári leírás is ugyanúgy kakaóscsiga módszerrel lazítja, majd húzza le a blokkon a csavarokat, mint ahogy a youtube-on a Novoth Tibi, ugyanúgy tesz egy kisnyomatékú alapkört rajtuk, majd 2. kör erôsebben, végül a 130°-os nyúlócsavar-nyújtás.Pöpec.
De csak a motor PDF 800+ oldal
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #23276 üzenetére
Szerintem ma az autószerelő szakmában nagyobb a szakember hiány, mint az informatikus között, amitől néha még a sajtó is hangos. (Mármint utóbbitól).
Aki tud szerelni, kint van, aki nem, itthon maradt. Az árak közelítenek, bármit el lehet kérni pofátlanul szerelőként, ha nem akarja az ügyfél a 2+ hetes várakozási időt, ráadásul ahány szerelőnél vagy műhelyben, szervizállomáson, akármilyen kaliberűn és méretűn járok (megfordultam jópárban nemrég), mindenhol hegyekben állnak sorban az autók, hogy legyen velük valami, vagy tele a naptár az elkövetkező 1 hónapra, de fullba.
Tehát itthon kevés jó szerelő maradt, beleértve nem csak az "olajos" szerelőket, hanem az autóelektromosokat, karosszériásokat, fényezőket, mindenkit a szakmában.
És ez a kevés úgy lehúzza az ügyfelet, mint az állat, nagyon kevés kivételtől eltekintve.
Persze nekik is vannak költségeik, szerszám, gép, kütyük nem olcsók, csak az a nem mindegy, ki veszi meg ezeket, azoknak árára hivatkozva, az itthon maradt kontár, vagy az itthon maradt vérprofi, aki ellen tudott állni pár évvel ezelőtt a németországi csábításnak és maradt a seggén. Ugye a nagy kérdés mindig.. hogy kihez vidd.. vevőkezelés .. bizalom faktor ..
2 elég gyökér autóelektromossal is volt dolgom nemrég, hozzáteszem, úriember vagyok, nem bicskával vágom a vattacukrot és a pénzt is könnyen kiszedheti belőlem bárki, nem vagyok skót.
De ami perpill itthon megy, etika, ügyfélközpontúság, szakértelem, áhhh... leves.
Inkább kiviszem Bécsbe. Ott is magyar keccsöl a műhelyben, ne legyenek illúzióink, de talán jobban ránéznek (szakmai felügyelet és támogatás egy szervizvezetőtől), talán komolyabb, minőségibb munkát várnak tőle, talán jobb pénzt kap még ennél is, mint a dráguló itthoniak, így motiváltabb, precízebben dolgozik, nem egy kotu mocsok a műhely és környéke, van vevőszolgálat vagy hasonló, aki amikor beszélsz vele, RÁD FIGYEL, nem pedig kurjant kettőt közben, hogy Bélám azt nemoda hanem amoda, meg percenként telefon csörrenés, hogy a végén egy kibaszott összetett mondatot nem tudsz elmondani neki, hogy megértse, mi a bajod.......
Na, ez most a magyar helyzetkép.
Nem tudom, öröm-e az ürömben, hogy jönnek haza kintről, bár nem tudom a pénz mellett mit látnak itt, a pörkölt szaga hívogatja őket haza, vagy a kiváló életszínvonal és jövőképe kishazánknak, ők tudják... de egyelőre ez még lassú folyamat és az IGAZÁN JÓ szakember + aki még beszélni is tud, kommunikálni ügyféllel rendesen, tisztelettel (függetlenül attól, hány gyökérrel volt dolga előttem), ritka mint a fehér holló.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz cappa72 #23278 üzenetére
És ilyenkor jön az, hogy két kiolvasás (!!) már megtérül akkor is, ha kintről berendelem jómagam a kütyüt + egy egyéves Forscan licensz (amit vagy megújítok, vagy nem majd, de egyelőre jó használni) és magam olvasom ki, saját eszközzel + megtanulom kis utánajárás után értelmezni, mintsem időt és benzint és furikázást és dugót és bánásmódot és pénzt nem kímélve szarjak sünt/szopjak lovat (lehet választani), hogy más tegye meg ezt nekem.
Megérne egy cikket amúgy Totalcar-on, csak hát ők nagyon össze vannak nőve az "autójavítás" műfajával, nyilván nem írnának le telibe ilyet soha.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz zoltan.bagi #23288 üzenetére
Én csak 1x mosok alvázat, tél után, ha már várhatóan nem sóznak, mert se időkép, se egyéb nem utal majd sószükségletre. + nyilván ha már az utakról is lemosta.
Többször alvázat, pláne kéthetente, szerintem nemhogy felesleges, káros is. Ott vannak olyan helyek, ahova a nagynyomású fúvókák inkább csak évente 1x fújjanak be március körül, aztán leginkább soha többet. A kosz is konzerválja, persze nem biztos, hogy a legideálisabb dolog oxigéntől elzárásra, de hogy a kétheti sterimo szerű megfújatás alulról, ahogy sok-sok mosó alvázmosója is működik, NEM HASZNÁL, az 101. Szóval én nem tenném, csak a téli sós cucc miatt évi 1x, de amúgy kifejezetten kerülöm.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Ez legalább annyira megnyugtató, hogy Liqui Moly azért, mert egy ideje ez a trendi Tehát valami köztes konszenzuson alapuló mondás lenne ideális, leszedve róla a kenő faktort (bár olaj a téma) és a "sok légy nem tévedhet" faktorokat is. De hiszek abban, hogy a városi legendák mögött vannak valamennyire aktuálnak mondható mérések is tavalyról vagy azelőttről viszonylag divatos mai olajakról, hogy melyik mit tud, szóval akkor bedobom a nap kérdését: melyik tudja a legtöbbet ide ? Vagy legalább a gyártó által ráírtat.
(És melyiket hamisítják a lehető legritkábban az összes hamis közül). (Addig meg veszem butába a Fordot, az első körökre úgyis az lesz, szét van most lökve a moci).[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #25023 üzenetére
és kcsa
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
A Ford előtt egy Calibra szerelem autóm is volt, annak híresen gyertya a projektoros két csík lámpája, ma már mindnek. Egy ideig-óráig megy ez az izzózás, de emelt fényerő = gyorsabb elhasználódás + melegedés. A végén elvittem egy szakihoz mindkét fényszórót komplett, úgy ahogy volt, újrafoncsoroztatni.
Mikor visszakaptam és először felkapcsoltam két tök standard izzóval, az ilyen "wow" élmény volt.
A búra a gyári üveg volt (hálistennek), így azzal nem volt teendő, örök életű.Szóval .. az én véleményem az, hogy emelt fényerejűnél időt nyersz, tartós megoldást semmiképp és kockáztatod a lámpád épségét is (bár nem ismerem a felépítését-szellőzését, de volt leolvadt projektorral dolgom Opel ágon, a műanyag házasok kukák, a fémek bírják).
Ezt csak így "hátha használ valamit" alapon írtam le, félni mindig jobb, mint ..
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz radi8tor #25252 üzenetére
Hä ? Ti mit néztek ? Ez USB-s és különösen ajánlott Forscan-re, de mással is megy természetesen. Egy virtuális COM portot hoz létre Windows alatt, emlékeim szerint. Gyors, jó. Teszi a dolgát. Laptopról mókoltam vele, kiváló. Segített pl. a rossz radarszemem kiderítésében is.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Ha már fényszórók: H1/H7/H8 LED "izzókat" próbált már valaki innen a gyári halogén helyére ? (Ha igen: milyen?)
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz gabor9991 #25307 üzenetére
Olyasmi, mint a szintező nélküli utólagos xenon ?
Illetve gondolom projektoros lencsénél nem mindegy, hova kerül (fókuszpont) és ebből fakadóan a vetítési kép..Értem. Köszi. (Többieknek is).
Agyalok valami alternatíván nappalra, nem akarom éjjel-nappal a halogént égetni feleslegesen. Nem jó a foncsornak sem, meg semminek sem. S-Max 2007, nincs még DRL.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #25316 üzenetére
Felmegy erre a Facelift elsô lökös ?
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
-
Dißnäëß
veterán
szétröhögtem magam, köszi a fotókat amúgy, én is épp kérdezni akartam, hogy izé .. de tovább olvastam, megelőztek.
Műszakin volt már így ? Mintha lenne egy meghatározott talajtól mért távolság, max szélesség, bla bla képzeletbeli keret, amin belül kell lennie.
(Mondjuk van jó műszakiztató helyem, nem para, csak kérdem)
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #25341 üzenetére
Alles klar, danke.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz tailor #25342 üzenetére
Gumi-Felni kapun be, az elülső gumis épület mellett a bal oldala mentén elmész egyenesen tovább és a lejtős rámpán le, hátul a kipuffogó szerviz, Konderák Pál. Opelre nekem ő csinált egy flexi darabot, hibátlan volt. (Eladtam időközben).
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz Zoli-bácsi #25355 üzenetére
Ezért feszegettem én is a kérdést korábban.. (egyetértek, mindkét állítással).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen