Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
gp Idén is számos friss bejelentésre számíthatunk a cégtől.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dodopek
addikt
válasz darvinya #8727 üzenetére
Valószínűleg ez lehet a probléma. Ahogy a cikk írja, ez viszonylag gyakori hiba a Fiestaknál.
És még egy kérdés...
Ő az autó.
2005-ös gyártás, de "békaszemű". Akkor neki most mi a pontos megnevezése? MK6? Mert ebből van sima hátsó lámpasoros, és olyan, mint az enyém, aminek kerek a tolatólámpája...Gondolom ez is olyan, mint a puntonál volt, hogy MK2, és MK2b...
-
aginor
addikt
válasz darvinya #8767 üzenetére
Nem. Egyszer legyártják, annak van egy dátuma, majd forgalomba helyezik, és annak is van. Értelemszerűen a kettő nem esik egybe, hiszen szállítás, raktározás, és az eladás közte van.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
westcoastog
veterán
-
lajafix
addikt
válasz darvinya #8856 üzenetére
nekem úgy rémlik hogy családalapítás első évtizedében lesz mire költenie egy 1x éves V6os ford családi szempontokat kielégítő fenntartásán kívűl is...
Én biztos hogy 2 literest néznék. És dehogy is Titanium/ghia felszereltséget, ilyenkor inkább probléma mint előny ,Trend elég lenne manuál klímával.
családdal meg nem lehet száguldozni
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
DeFranco
nagyúr
válasz darvinya #8860 üzenetére
mondj még okosságokat... 1 év 3 (tavaly) és 2 év 3 hónapos (idén) gyerekkel is simán légkondizunk semmi baja nincs tőle. nyilván nem nyomjuk mint a barom, hanem szépen finoman adagolva és légterelve állítjuk be a kellemes de még nem hideg hőmérsékletet. és szigorúan évente van tisztítva (nem ilyen tücsökpöcse bombákkal, hanem rendes szósszal a hőcserélőre) meg pollenszűrő cserélve, köszöni szépen vígan elvan vele a gyerek, kellemesen és komfortosan utazik.
neked volt már egyébként valaha saját, a mai értelemben vett autód (apa favoritja meg a nyári fizuból vett árokparton csapatós kadett nem játszik) vagy csak autóskártyázol?
-
tomiii.
aktív tag
válasz darvinya #8844 üzenetére
"Ha vontatod, s nem jár a motor, akkor nincs fékszervó"
Nektek.
Sierrában szerencsére egy 80 bar-os üzemi nyomáson dolgozó elektromos szervó van, egyben az ABS-szel. Szerintem valami ilyesmit hypeoltak az új Alfa Rómeoban. Nem is értettem, hogy mi ebben az újdonság.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz darvinya #8890 üzenetére
értem. ez annyit jelent, hogy nálatok volt egy rossz konstelláció. ennyi. persze ésszel kell használni a klímát, mert tényleg veszélyes üzem, de ez a veszélyes környezeti faktorok közül egy. hiába zárnád ki, felszállsz a villamosra, és már kapja is a sokkal kevésbé karbantartott, tbc-sek által telekohögött de át nem szellőztetett klímából az ájert stb.
nyáron 40 fokban mit csinálsz? letekered az ablakot? instant arüreggyulladás, vagy meggyulladtok mindannyian és esetleg azért hibázol mert már karikákat látsz a hőségtől.
megalapozatlanul állítottál valamit, egy esetet általánosítva és egy lehetetlen helyzetet védve. ez helytelen.
-
tomiii.
aktív tag
válasz darvinya #8890 üzenetére
Most megismételted, amit leírtam. Maradjunk annyiban, hogyha Angliából, Litvániából, Lengyelből, Oroszországból meg a fene tudja honnan kérnek rendszeresen infókat, méreteket, tanácsokat, akármit Sierráról tőlem, akkor elhiheted te is minden szavam, ne kelljen már bizonygatnom semmit. Valószínűleg képben vagyok a típussal, de ezek szerint nem vagy még itt elég régóta.
-
AMD Power
titán
válasz darvinya #9019 üzenetére
En mondjuk nem a motorra irtam ezt. Rosszul fogalmaztam. De tudod mi a durva
Mint ahogy cikkben is irjak ez az egyik legerosebb egyteru a piacon. Akkor a tobbi milyen lehet megpakolva!?Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz darvinya #9033 üzenetére
Miből átülve szűrted le, hogy lomha? Alapbol 8,8s, ami egy ekkora busznál bőven gyors, szerintem fullra pakolva sincs 10s, amivel egy dizellel bőven lehet előzgetni. 3.5 tonnara ezt sosem pakolod mert leszakad az alváz, max megengedett össztömegről gondolom hallottál már.
-
tomiii.
aktív tag
válasz darvinya #9019 üzenetére
Egyébként szerintem félre érted a gázos lengéscsillapító jelentését. Semmi másban nem különbözik az "olajostól"(mindkettőben olaj van), csak annyiban, hogy a gátlóban levő levegő/nitrogén alacsony nyomáson van, hogy ne képződjenek buborékok. Ennyi.
Ergó a gázos és az olajos is ugyanúgy megy tönkre. Mivel ugyanúgy működnek.
[ Szerkesztve ]
-
válasz darvinya #9037 üzenetére
Nem nehéz, pár betonkocka csak, de egyrészt törvényileg nem lehet, másrészt elő van írva egy maximális terhelhetőség. Az S-max esetében 1816kg az autó, max. terh.: 759kg = 2575. Efelett megzsanettoznak keményen (meg mondjuk szétkúrod az alvázat). Itt még mindig gyorsabb vagy vele, mint az átlagautós.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz darvinya #9037 üzenetére
Ilyen, hogy 4 kamrás megnevezés, ilyen nincs. Van két csöves meg egy csöves. átlag autóban csak két csövesek vannak. Ergo ugyanolyan volt a te lengéscsillapítód is, mint akármelyik másik. Persze minden gyártó úgy hangolja be, ahogy akarja, de amit mondani akarok, hogy semmi speciális kialakítású
lengéscsillapítód nem volt. -
tomiii.
aktív tag
válasz darvinya #9040 üzenetére
Nem a te gátlódról beszélek, elhiszem, hogy a gyáritól milliószor jobb volt. Tudom, nekem is most lett építve egyedi pár. De ettől még ugyanúgy működik, mint a gyári, csak feleannyiba került ennek a kettőnek az elkészítése, mint az egész autó ára. Hanem általánosságban a gátlókról, mert láttam, hogy nem igazán ismered a működésüket. Ezért írtam a a két különböző működési elvet meg, hogy mit jelent a gázos valójában. Innentől annyi csavart, színt, szelepet, matricát tesz rá egy gyár, amennyit akar. Nem ez volt a mondandóm lényege.
100 éve változatlan lényegében, csináltam egy képet, itt látható, hogy egyszerű, mint egy faék: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
aginor
addikt
válasz darvinya #9019 üzenetére
Nem értem az az ész nélküli lóerőhajhászást ami mostanában divat lett..
Nem kell 300 lóerő egy családi autóba, mégha egyterű, akkor sem. Volt szerencsém cca 150lovas Mondeo Mk3-hoz, ahogy 116lovas kettes Fókához is, mindkettő kombi és egyik sem volt lomha vagy lassú.Ez egy ilyen hülye trend mostanában, ami párosítva az autók hízásával, hozzájárul a közúti balesetek súlyosbodásához.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz darvinya #9067 üzenetére
Ezt azért kicsit fenttartással kezelem. Amúgy milyen autód van, csak, hogy lássam, mihez képest szenvedés.
szilchi: mennyi volt a fojtószelep puceva magában?
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz darvinya #9081 üzenetére
Hát, ha minden azonos volt (értsd összterhelés, útvonal, sebesség, vezetési stílus) akkor nem hiszem, hogy egy Escort jobban ment volna a kb. 70 lóerejével, mint ez a 200-al. Ott valami komoly baja lehetett az autónak.
szilchi: Köszi! Én is akarok egy ilyet csinálni, de gondolkodom a diózáson is, elvégre csak tizenkét éves az autó, 200k kilóméterrel.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
-
szilchi
őstag
válasz darvinya #9099 üzenetére
Na ez jó kérdés.Délután megnézem én is a rádiót,mivel nem lett teljesen visszatolva a helyére így én is ki tudom venni.Aztán megnézem hol szorít a cipő.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
aginor
addikt
válasz darvinya #9094 üzenetére
Nem tudom mikori évjárat lehetett, de az 1,6-os Focus C-max motorja 100 vagy 116 lóerős, az megpakolva+4 emberrel nyilván nem fog úgy menni, mint egy nagymotoros Escort. Ettől még a 200lovas változat lehet jó és dinamikus, kár egy kategóriát általánosítani egyetlen darab alulmotorizált példány alapján.
szilchi: köszi!
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
tomiii.
aktív tag
-
westcoastog
veterán
válasz darvinya #9150 üzenetére
Eddig pozitívan áll hozzá a dologhoz.
Karosszéria lakatos, tudja mit kell csinálni.
Tudom hogy nem tudjuk mi van a belső küszöbbel..
Korróziógátló alapozóra gondoltam. A környéken sok olyan lakatolt kocsit láttam amin ki vannak cserélve az elemek, de nincs gittelve, csak szürke színű valamivel le van kenve, és már rég óta úgy szaladoznak vele.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Szemüveges topik
- Gaming notebook topik
- EAFC 24
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kedvező árú Loewe WOLED TV érkezik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen