Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mi5u

    tag

    válasz xEon1337 #9993 üzenetére

    " De így legalább valamennyire hivatalos marad a szervizkönyvem,"

    Többet érnek az elrakott számlák az alkatrészekről és az esetleges munkadíjakról. Egy szervizkönyv magában nem sokat ér, bár van aki csak arra izgul az állapot már nem lényeges.

    A technikáról meg annyit, hogy mindegy szivó vagy turbós, ha csak városban használták akkor mindenképp lutri.
    A szinte állandó hidegüzem miatt hatványozott a kopás. Ezt most értsétek úgy, hogy hiába van meg a vízhőmérséklet az olaj jóval később éri el az optimális hőfokot. Ez téli körülmények között 20-30 perc is lehet.A másik probléma még az olajba jutó üzemanyag ami hígulást és ezáltal az olaj teljesítményének csökkenését okozza. Ugye ez idővel elpárolog(na), de ha nincs meg az üzemi hőfok akkor benne marad mindig egy része. Nem véletlenül van a legtöbb mostani autónál a rugalmas olajcsere periódus, mikor az ECU az adott üzemi körülményekhez igazítja a a két olajcsere között megtehető KM-ek számát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák