Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • radi8tor

    MODERÁTOR

    Most tolta arcomba Facebook ezt a 2019-es Fiesta Clubsport átépítést.
    Élném. :C

    Íme a klubsport átalakításom:
    - Revo Stage 1 regisztrált (240 LE / 400 Nm / 250 km/h)
    - Jelenleg Revo Stage 2 van rajta (275 LE / 460 Nm)
    - A PLC segítségével 95 / 98 / 102 oktánszám között állítható
    - K&N légszűrő
    - Pro Hoses szívótömlő
    - Wagner intercooler
    - Milltek Sport kipufogórendszer az OPF-től
    - Ford Performance Parts coilover készlet (Nürburgring beállítás)
    - Ford Performance Parts rugóstag
    - Revo nyomatékkar V2
    - V-MAXX nagy fékkészlet 330 mm, 4 dugattyús féknyereg sárga színben, elöl
    - PAGID RSL29 első versenyfékbetétek
    - SPEED Engineering első fékhűtés
    - Tarox F2000 hátsó féktárcsák
    - Ferodo DS2500 hátsó fékbetétek
    - Evolity acél fonott fékvezeték elöl és hátul
    - Fékfolyadék - Castrol React SRF Racing
    - Autec ClubRacing felnik 7,5x17 ET38-ban
    - Nankang Sportnex AR-1 (Semi Slick)
    - Stern Performance karbon rugóstag + biztonsági háló sötétvörös színben
    - Stern Performance Clubsport szőnyeg
    - A hátsó ülést eltávolítottam
    - Kétülésesként történő regisztráció
    - Recaro pole pozíciós ülések Wiechers konzolokkal
    - Az oldallégzsákok kikapcsolva
    - OMP 4 pontos öv ECE jóváhagyással
    - Szabályos vonóhurok
    - CAE váltó teljesítménycsomaggal

    Jelenlegi üres tömeg 100%-os tankkal nélkülem: 1160 kg

    [ Szerkesztve ]

    ⭐ Stella

Új hozzászólás Aktív témák