- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
Sziasztok,
Off kérdés, de itt többeknek volt már ügye biztosítóval, kérnék szépen tapasztalatot, véleményt:
Édesanyámat baleset érte még tavaly, autó oldala sérült, egy ajtó csere, két elem fényezés. 18 éves kisautó.
A károkozó a kárt elismerte, se biztosítója, se kötelezője, se jogsija, MABISZ jár el az ügyben.
Jött egy egyezségi ajánlat valamivel 200k alatt, maszekban sem fedi le teljesen a javítást. A kárszakértő által (távolról, vidékről) ajánlott szervizes munkatárs (ő képviseletben eljár a biztosító felé is) felmérte a kárt, adott árajánlatot a javításra, ami alapján a biztosító GTK-ra vette az autót kb. 450k kártérítéssel és 150k roncsértékkel (körülbelüli számokat írok csak a nagyságrend miatt).
Mi _nagyon_ el szeretnénk kerülni hogy az autó GTK-ra legyen véve, szeretnénk megcsináltatni valamilyen módon úgy, hogy az autó biztosított maradjon. Mi a tapasztalat, ilyenkor van még mód a biztosítóval való egyeztetésre? Van olyan, hogy kérek mástól is be ajánlatot, ami ennél olcsóbb, és ezzel már "vonal alá" kerül a kárérték és kifizetik GTK nélkül? Van valamilyen egyéb mozgástér, amivel a GTK elkerülhető?
Az autó maga egyébként egy használtpiaci szent grál, vidéki, újkora óta garázsban tartott, eddig karcmentes példány bőven 100k alatti valós kilométerrel, tehát érdemes lenne üzemben/megtartani.