Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz DeFranco #2450 üzenetére
Én nagyon szeretem, hogy lehet külön nyitni a csomagtartót, nagyon gyakran használom. Nem igazán tudom elképzelni, hogy fordulhatna elő, hogy bezárom a kulcsot, ehhez be kéne tenni a kulcsot a csomagtartóba, de miért tenném be? A kulcs a zsebemben van, elő se szedem a nyitáshoz. A kilincs ezen amúgy mit segítene?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
DeFranco
nagyúr
válasz Atlantis #2451 üzenetére
1-es fóka?
adott ugye a probléma, gyenge a távirányító, közel tartani, lóbálni kell, tehát a kezedben van, előveszed a zsebedből (jellemzően én amúgy neki se állok, kulccsal nyitok inkább). innentől előfordulhat, hogy tele a kezed, elgondolkozol, keresel valamit, sietsz, vagy bármi, és egy pillanatra leteszed a kulcsot zsebre rakás helyett (velem is előfordult, pedig figyelek erre pont a bezárás esélye miatt, mindig zsebre vágom a kulcsot felnyitás előtt), és ha esetleg eltereli valami a figyelmedet, rá is csukod a csomagtartót.
a kulcs bent ragadt.
elég egy kis figyelmetlenség.
a kilincs ezen mit segítene? képzeld el az utasteret. bent hagyod a kulcsot (mondjuk a gyújtáskapcsolóban, de lehet a pohátartóban is, mindegy. kiszállsz valamiért, becsukod az ajtót. hopp, a kulcs bent maradt. mit csinálsz? kinyitod az ajtót a rendelkezésre álló kilinccsel, kiveszed a kulcsot, majd opcionálisan bezárod az ajtót. a csomagtartón nincs ilyen kilincs/gomb/pamutbojt/kecskeszarv. azt ha becsuktad, csak a kulcs vagy az utastér segedelmével nyitod ki.
-
Atlantis
veterán
válasz DeFranco #2452 üzenetére
Nem, az enyém 2-es Focus, de ezen a téren nem hinném, hogy sok különbség lenne köztük. Mondjuk nálam viszonylag messziről is nyit....hülye kérdés, de jó az elem a kulcsban?
Elismerem, figyelni kell rá, de hogy ezen a kilincs miért segítene, azt még mindig nem látom be. Éppen az a jó a külön csomagtér nyitásban, hogy utána ha lecsukom, nem kell még egyszer rányomni a zárásra (pl.: kijövök a boltból, bedobom a szatyrot, de megyek tovább gyalog) + ugye eleve csak a csomagér nyílik és míg én hátul kotorászok, más nem fogja az utasteret kitakarítani. Ha lenne kilincs, nálam értelmét veszítené az egész. De nem fogok ezen vitatkozni, nem vagyunk egyformák, szerintem ez a rendszer kivételesen jól működik a Fordnál (az már sokkal rosszabb, hogy a motortér nyitásához is a kulcs kell).
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
DeFranco
nagyúr
válasz Atlantis #2453 üzenetére
gondoltam én is az elemre, amikor cseréltem benne talán egy rövid ideig mintha jobb lett volna, de ez tényleg max. hetekben mérhető, ha egyáltalán... az meg nem gyere be, hogy háromhavonta elemet cserélek.
kilincs: máshol ez úgy van megoldva, hogy külön nyithatod a csomagtartót, nyit a zár, majd kilinccsel (zárgombbal, mindegy mivel) nyitsz. ha rázársz, utána ez a fogantyú/leffentyű/gomb ugyan úgy "vakká" válik, mint az ajtók kilincse. ennyi.
nem tudom melyik a gyakoribb, de ez az instant zárás szerintem hülyeség, nem gyere be, mert kockázatos. nyilván ízlések és pofonok, de más autóknál ezt meg tudták oldani rendesen. amikor c verctrát vezettem, ott is tudtam külön nyitni-zárni a csomagtartót, de ott volt zárgomb. szerettem.
-
Atlantis
veterán
válasz DeFranco #2454 üzenetére
Hát,akkor sok ötletem nincs, ha a kulcs oldalán minden ok, akkor a kocsiban a vevő körül lehet valami. Akku mennyire viseltes benne? Még akár egy akksihalál előjele is lehet ez, de ez csak megérzés, nincs ilyen tapasztalatom, a villamossághoz meg alapból is hülye vagyok.
A kilincstémát lezártuk, neked az (lenne) jobb, nekem meg ez.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
DeFranco
nagyúr
válasz Atlantis #2455 üzenetére
azért azt még megengeded, hogy mással megvitassam, ha érdekli a téma, vagy általánosan be van tiltva? (ofc. az van amit írsz, ez ízlés dolga egyébként, legális nem egy nézőponton lenni )
a távirányító tudtommal általánosan ilyen az 1-es fókáknál, de azért is vetettem fel, hogy megtudjam másnál is probléma-e tényleg. mióta megvettem ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
válasz DeFranco #2456 üzenetére
Üsse kavics, ma jó napom, vitasd meg nyugodtan.
Mióta tiéd a taliga? Mindig ilyen volt a távirányító? Két kollégámnak is 1-es fókája van, de most megkérdezve őket, egyik sem panaszkodik erre, persze lehet, hogy csak megszokták.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
DeFranco
nagyúr
válasz Atlantis #2457 üzenetére
~3 éve, mindig ilyen volt.
@[rvilike]: igen, veled már beszéltünk róla, arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy az adás vagy a vétel gyenge. meg hogy hol vannak a vevőegységek, hogy legalább tudjam, hova kell huss és pöccenteni.
megszokható amúgy, csak azért elfog az irigység kicsit, mikor a corsát az utca végéről nyitják, nekem meg esőtáncot kell járni a kocsi mellett vagy jobbágykodhatok az analóg kulccsal.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #2461 üzenetére
Én pl. ilyet hallottam (nem tudom ez hivatalos-e vagy csak valami fórumos arcok filozofáltak róla), olyan szempontból jobb, hogy ha lopni akarják kevésbé tudják lenyúlni a jelet, ha 1 utcával arrébbról már nyitja, és onnan nyomod, tök messziről szép kényelmesen veszik a jelet aztán annyi. Így meg csak közelre megy.
Nem tudom .. -
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #2459 üzenetére
Nekem 2003-as, MK1.5-ös Focusom van, és nem kell nagyon közel mennem a kocsihoz, emlékeim szerint 6-7 méterről is nyitja. A harmadik emeletről ha ránézek a parkolóra, akkor már elég nehézkesen működik.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
igen, ez a triviális megoldás egyébként. '98-ban már olvasgatták a kódokat?
még azt tudom elképzelni (tisztán konteó jelleggel) hogy elég szűkös kódkészlettel dolgozik a zár, és cink lenne, ha másik két autót is nyitna a parkolóban. de ennek az elképzelésnek semmi alapja nincs.
@Goose-T: hm... érdekes. pöccre nyitja egyébként? nekem sokszor másodpercekig nyomva kell tartani. lehet tényeg elöregedett az elem.
[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #2468 üzenetére
Adtak hozzá csavart, és házilag kivitelezhető, ha van otthon T40-es és T50-es torx csavarhúzód. Abszolút semmi ördöngösség nincs benne, elrontani, eltörni, elszakítani sem tudsz semmit. Bár először érdemes lenne megnézned, hogy megvannak-e már a padlólemezeden a menetes lyukak hozzá, mert a régebbi MK1-esekben nem biztos, hogy ott vannak.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
én elolvastam jelentem, csak elfelejtettem
tényleg benne van. zorall.
@Goose-T: úgy emlékszem megnéztem, és megvan, 2004-es a fóka amúgy. megvárom még milyen fotölyt veszünk, ha nem isofixes nem biztos, hogy felszerelem. bár eladáskor meg jól mutatna az extralistában, lehet valaki pont ezért választaná. valahol azt olvastam, hogy más csavar kell az mk1-hez, de ezek szerint nem. anno bagoly is csak nézett rám kerek szemekkel (pun intended ) amikor felvetettem neki, hogy valamit variálni kell, ő is azt mondta rámegy a gyárival.
[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #2471 üzenetére
Higyj nekem, én kettőt is beszereltem. Egyébként csakis azért szereltem be, hogy isofixes ülést tudjak berakni a kocsiba, mert az sokkal biztonságosabb, és könnyebb a ki-berakosgatása is.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #2472 üzenetére
szerintem sokkal nem max. valamivel, amennyit ír róla az adac ebből is az jön le, de ezt a "szaktopicban" már kifejtettem. a logisztikája sokkal egyszerűbb és biztonságosabb, ez kétségtelen. (érteni nem értek hozzá, csak próbálom összetenni amit olvasok)
fogalmazzunk úgy, hogy nálam ez nem szempont, max. előny, de ha lesz isofixes opció, akkor beszerelem természetesen, mert annyit megér.
az ülést így tényleg nem lehet lehajtani?
[ Szerkesztve ]
-
patomi
őstag
válasz DeFranco #2478 üzenetére
Csöppet vissza kanyarodva az ajtó zárásra, nos nekem sikerült bezárnom a kulcsot(fóka 1-es 2001). Illetve a kocsi zárta be saját magát a kapcsolóban a kulccsal. (tarcsi nincs) A kocsi keresztben az utcába, ráfordulva a kapura .. Szakit kellett hívni, hogy vissza szerezzem a kulcsot(pedig én sem estem a fejemre, de eszköz híján nem ment)
Történet végére aksi lemerült, mert persze pilács rajta volt.No de a lényeg, hogy nekem is közelről működik csak, max 6-7 méter. És igen volt már a lengetős kacsatánc az ajtó mellett állva.
Viszont az előző ugyancsak 1-es fóka csak ez 2003-as volt(2004 táján új korában) a hetedik emeletről nyitott zárt szépen.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
patomi
őstag
válasz DeFranco #2481 üzenetére
Igen, kiszálltunk a kocsiból a párom is és én is... Egyszerre csuktuk az ajtót és abban a pillanatban kattant is a zár. Ennyi. .. Azóta, ha nyitom az ajtót itthon a kapuban akkor már szedem is ki a kulcsot, vagy félig leengedem az ablakot.
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
patomi
őstag
válasz DeFranco #2483 üzenetére
Pontosan. Az ajtó keret felső B oszlop felőli sarkán sikerült kb. 1-1,5cm hézagot képeznie. Lapos plecsniforma gumi labdával. Gondolom ezt erre találták ki. És ugye volt egy kicsit rugalmas, de nagyon merev és hosszú pálcája a végén kampóval. Ezzel tudta a belső kilincset meghúzni.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
patomi
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #2485 üzenetére
Várj mondom a címem, de előtte gyorsan cascot kötök . Egy kollégámnak akkoriban a Swiftjét nyomták fel így. Halál lazán 40cm-t kihajtották a keretet. Nem volt túl boldog. Ha jól emlékszem nem is lehetett rendesen megjavítani.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Ł-IceRocK-Ł #2485 üzenetére
Ezek már sok sok éve ismert eljárások.
Ha védeni akarod az autót lopás ellen akkor rakj bele egyedi indításgátlót.Benzinszivattyút legegyszerűbb megszakítani egy jó minőségű rejtett kapcsolóval. Ameddig nem kap áramot a szivattyú, a motor sem kap üzemanyagot.
⭐ Stella
-
Atlantis
veterán
válasz DeFranco #2483 üzenetére
Ez már velem is előfordult, bezárta a rohadék a kulcsot, amit azóta soha nem hagyok a gyújtáskapcsolóban, még ha ismerős udvarában állok meg vele, akkor sem. Szerencsére volt lehetőség elmenni a pótkulcsért.
Szerelőm szerint nem ritka, hogy megbolondul a fókák központi zárja, ilyenkor ki kell cserélni mindkét első ajtóban a zárat, ami eléggé költséges tud lenni....vagy elvágni a jobb első ajtónál egy madzagot és utána nincs vele gond. Valami olyat mondott anno, hogy a jobb első ajtó szokott hamis jelet küldeni a bal elsőnek és ugye utóbbi a főnök, magyarul összeveszik a két ajtóban lévő zár, oszt a végén vagy bezárja mindet vagy kinyitja, rosszabb esetben ezt váltogatva csinálja és olyankor is kinyit a kocsi, amikor te azt hiszed, zárva van.
Aztán lehet, hogy mese az egész, mint mondtam, a villamossághoz hülye vagyok.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
DZs
senior tag
válasz Ł-IceRocK-Ł #2489 üzenetére
Az 1-es képest kényelmetlen. A lábtér elöl szűkebb.
-
Atlantis
veterán
válasz Ł-IceRocK-Ł #2489 üzenetére
Felmerül a kérdés, milyen szempontból kényelmetlen?
1., Nincs benne hely? Ez attól függ, milyen magas vagy, stb.,átlagos termettel szerintem elég hely van benne. Vállban is elférünk, nincsenek egymás szájában az utasok, középkonzol sincs útban, könyöklők is a helyükön, ergonómia rendben.
Csomagtér karosszériafüggő, az enyém szedán, akkora valaga van, mint Winnetou terhes lovának, elég sok minden bele tud férni. Más kérdés, hogy a csomagtér "buta", egyrészt kárpitozott, amibe minden tüske, szösz belegyógyul, másrészt egy darab kampó és egyéb praktikus térelválasztó nincs benne, amire pl.: egy szatyrot ráaggatnék.2., Kényelmetlen az ülés? Szerintem ez is felszereltségfüggő, az enyém Ghia, nincs rá panaszom. Persze deréktámasz, masszás, fingelszívó és elektromos herevakaró nincs benne, de ezek akkoriban még nem is voltak általánosak a kategóriában.
3., Zajkomfort nem elégséges? Ebben van igazság, lehetne halkabb, mérést ugyan nem végeztem, de pl.: az elöl ülők beszélgetését hátul már nehéz érteni.
Én sok minden miatt szidom a Fordot, de a kényelem pont nem olyan, amibe bele tudok kötni.
#2491: Haverod gondolom japán autókat kedveli jobban. Nos, van némi igaza, de nem véletlenül futkos sok fóka az utakon, vészes problémája nincs és alkatrész is akad bőven jó áron is.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
westcoastog
veterán
válasz Ł-IceRocK-Ł #2491 üzenetére
Melyik autó nem szerviz igényes?
-
Dj Sügi
őstag
-
tomiii.
aktív tag
válasz westcoastog #2493 üzenetére
Én nem is költök a sedanra szinte évek óta.
-
tomiii.
aktív tag
ha már erre járok: Ismertek olyan Ford bontót, ami bont régebbi Fordokat is?(Sierra) Egy bizonyos motor verziót nem találok senkinél, pedig kéne a mondeo motorhoz. és most áll az építés Telefonálgattam ma, de senki sem bont Sierrát ilyne hivatalos helyen, amit hirtelen találtam.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Öcsèm ma kèszül venni egy Fucus II ph2 kombit . 1.8 benzin ,Titanium . Lehet vele valami problèma esetleg . Úgy èrtem valami szèriahiba . Esetleg mire figyeljen oda az autóval kapcsolatban ?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #2499 üzenetére
Az általa kinézett Focust eladták mire odaért . Persze nem szóltak neki ,pedig meg volt beszélve ,hogy megy az autóért . Egy másik kereskedésben vett egy 115 le -s 1.6 benzines kombit .
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen