Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Miklós315

    aktív tag

    válasz liszi70 #163684 üzenetére

    Én azt nem értem, hogy ha lehet - márpedig tudjuk, hogy lehet - jól csinálni (klassz, fülbemászó dalok, jó zene, a néző bemozog rá, megjegyzi, dúdolja később is, ilyenek), miért csinálják rosszul?

    "a musicalirodalom egyik legjobb és legfontosabb művét"
    Ki szerint? ;]
    A. L. Webber szerintem a legtúlértékeltebb, legtúlhype-oltabb alkotó. (Tessék, tudom még fokozni :D )

    "ezt a művet még azok jó része is elismeri, akik egyébként rühellik a műfajt"
    A The Greatest Showman vagy La La Land esetében is megáll a mondatod, de az én véleményem ugyanaz, mint a J.C.S. esetében. Gagyik.

    "a Jézus Krisztus Szupersztárban az alkotó fülbemászó, jó zenét/dalt szerzett a műhöz, továbbá jó hangú, alkalmas színészt/előadót szerződtetett hozzá!"
    Szerintem nem, nekem nem tetszik.

    "...ezek nem a klasszikus musical dramaturgiát tükrözik. (...) a 3-4 linked csak egy-egy betétdalt mutat, nem a musicaleket reprezentálja általában."
    Jó dalok, működnek, ennyi. Ilyenből kell sokat és kész a jó musical. Az írás a kulcsa mindennek.
    A rossz musicalben a rossz dalok olyanok, mint egy rossz sorozatban a sok filler epizód: át kell szenvedni azokat, pedig elvileg szórakoztató műfajról van szó, meg minőségi tartalomgyártásról.

    Fura, rajzfilmben ma újranéztem az Encantót, egy csomót nótáznak benne (számomra már musical-szintű), és az tökre bejön minden szempontból.
    Ja, meg musicalként még a Hairt tudom hozni pozitív példának: én rühellem mint sztorit, irritáló benne mindenki, de fülbemászó, nézhető.

    [ Szerkesztve ]

    "Szerintem."

Új hozzászólás Aktív témák