Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16514048

    törölt tag

    válasz Edgar2621 #37561 üzenetére

    Értem amit mondasz (bár a 06 óta azért az én kezembe is bekerült már néhány fifa meccs), de amikor még Inception szerint sem lehet biztosan megmondani hogy benne van-e ez a játékban, mert ahhoz az kéne, hogy más tényezőnek ne legyen befolyása a gameplay-re, akkor nem lehet a játéktudásra fogni.

    (#37563) Edgar2621:

    Világos ez is. Azért írtam csak, mert ha hivatalos magyarázat miatt lett volna szükségük erre, akkor nem tagadnák.

    [ Szerkesztve ]

  • gabigyerek

    senior tag

    válasz Edgar2621 #37561 üzenetére

    Én kb annyit tudok, hogy talán a 17-ben vagy a 16-ban a div1-2 jó volt. Szinte nem volt olyan meccs, amiről nem tudtam volna magamnak megmondani, hogy miért veszítettem. Tudtam, hogy rossz volt egy kulcs passz, vagy hibáztam...igaz, minden hiba után jött is a kapott gól és már azt nem élveztem, hogy mint a robot kell nyomni hiba nélkül, de legalább volt miértje és elfogadtam.

    Most meg az van, hogy ahogy elrúgom középkezdésből a labdát már tudom, hogy valami hálózati hiba van a 4-5 báros kapcsolat indikátor ellenére és szívni fogok. Amikor a TF-nél kapás lövésből minden bement. Amikor elég egy 16-os vonalára felpasszolt labdát felperdíteni és 70% hogy gól. La kroki és társai.
    Ezek rohadtul nem életszerűek. Lehet az a baj, hogy 13 évig fociztam és észszerűen akarok megoldani sok mindent, közben meg ez egy játék. El kell engedni. Köze nincs hozzá.

    Ibrát csodáltam a való életben, mert nagyon kreatív volt a pályán, de amit pl a Flash lapjával művelek a játékban (940 meccs/ 850 gól/ 97 gp) az embertelen és már nekem vicces sokszor.

    Arra tökéletes a játék, hogy leülj a haverokkal azt nyomatok egy napot vele. E-Sporthoz nagyon kevés ez a szint. A kettő között van ez valahol és ennyire is kell komolyan venni.

    PS4

Új hozzászólás Aktív témák